Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Aleš Lisac, podjetnik, samooklicani marketinški guru
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 10.06.2008

Če vas zanima, kako sem odgovarjal na vprašanja novinarke Ane Ivančič v Indirektu, potem kliknite na http://www.direkt.si/intervju/80337.


Komentarji:

11.06.2008 @ 00:13 peter
ta je zakon: Zadnja njihova raziskava pravi, da na 85 odstotkov nakupnih odločitev vplivate ženske.

bom kratek. :D

zelo res, ženske imajo zelo veliko moč, kakorkoli, da se v javnosti to prikazuje ravno drugače (mogoče je to ravno posledica te moči). to ni direktna moč, ampak res indirektna.

en tak primer so nakupovanja: kako je možno, da če ženske imajo res nižje dohodke od moških in po drugi strani NAJVEČ zapravijo.

drug primer volitve: večina volilcev so ženske. kdo je torej "krivec" za vojne? :D
11.06.2008 @ 10:03 Janko Samo Kolenc
vsako titulo si je treba čez čas zaslužiti. če je bila samooklicana, pa je to že preteklost ;)
če ne bi bilo pravega cilja in akcije v tej smeri, bi vsak rekel drugače.

Čaroben dan še naprej.
na vrh