Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Turbo marketinška lekarna
Marketing
Komentarji:   3 04.06.2008

Včeraj sem bil v eni od ljubljanskih lekarn. Šel sem po kapljice za nos za sina. V lekarni, na približno 20 kvadratnih metrih površine, sem naštel 8 velikih plakatov (večina samostoječih) za različna zdravila, kreme za sončenje, dodatke prehrani itd.

lekarna2

Od farmacevtov se seveda o marketingu lahko veliko naučimo. Farmacevtske družbe obvladajo. Zakaj so postavili plakate v lekarno? Ker že prostor sam zvišuje kredibilnost njihovih sporočil. Če potencialna stranka vidi tak plakat v lekarni, si seveda misli: »Tole bo pa že dobra roba, saj jo sicer ne bi smeli oglaševati v lekarni.« Sama lokacija je v tem primeru neke vrste priporočilo.


lekarna2

Lokacija je dobra tudi zato, ker je vse, kar stranka vidi na plakatih, možno kupiti le slab meter in pol stran. Težava nastane takrat, ko lekarnarji ne znajo reči ne spretnim farmacevtskim pospeševalcem prodaje in dovolijo oglaševati praktično vsakomur.

lekarna3

Morda pa so zadevo v lekarni testirali in ugotovili, da je optimalno število plakatov pri njih 8. Če jih postavijo več, nihče ne najde blagajne, če jih je manj, pa prodaja upade. Morda, kdo bi vedel. :)

lekarna4

lekarna5

Komentarji:

04.06.2008 @ 23:34 Gregor
he he Ja, tega se je tudi Jaklič začel zavedat. :) Zato zdaj "farmacevtskih akviziterjem" ne bodo več dovolili kar tako imeti predavanj in prodajanj v lekarnah. Hočejo svoj delež kolača. ;-)
05.06.2008 @ 18:46 Haro
všeč mi je tale boksarska za vizine

farmacevti imajo tudi veliko denarja

zanimiv pristop je tudi kako zdravnike zalagajo s pisarniški pripomočki z oznakami družb in zdravil.. zdravniki predpišejo zdravila..
09.06.2008 @ 22:52 Gregor
In, Aleš, ste dobili dobre odgovore? Težka konkurenca pri kvizu? =)
na vrh