Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Turbo marketinška lekarna
-
MarketingKomentarji: 3 04.06.2008
Včeraj sem bil v eni od ljubljanskih lekarn. Šel sem po kapljice za nos za sina. V lekarni, na približno 20 kvadratnih metrih površine, sem naštel 8 velikih plakatov (večina samostoječih) za različna zdravila, kreme za sončenje, dodatke prehrani itd.
Od farmacevtov se seveda o marketingu lahko veliko naučimo. Farmacevtske družbe obvladajo. Zakaj so postavili plakate v lekarno? Ker že prostor sam zvišuje kredibilnost njihovih sporočil. Če potencialna stranka vidi tak plakat v lekarni, si seveda misli: »Tole bo pa že dobra roba, saj jo sicer ne bi smeli oglaševati v lekarni.« Sama lokacija je v tem primeru neke vrste priporočilo.
Lokacija je dobra tudi zato, ker je vse, kar stranka vidi na plakatih, možno kupiti le slab meter in pol stran. Težava nastane takrat, ko lekarnarji ne znajo reči ne spretnim farmacevtskim pospeševalcem prodaje in dovolijo oglaševati praktično vsakomur.
Morda pa so zadevo v lekarni testirali in ugotovili, da je optimalno število plakatov pri njih 8. Če jih postavijo več, nihče ne najde blagajne, če jih je manj, pa prodaja upade. Morda, kdo bi vedel. :)
Komentarji:
-
04.06.2008 @ 23:34
Gregor
- he he Ja, tega se je tudi Jaklič začel zavedat. :) Zato zdaj "farmacevtskih akviziterjem" ne bodo več dovolili kar tako imeti predavanj in prodajanj v lekarnah. Hočejo svoj delež kolača. ;-)
-
05.06.2008 @ 18:46
Haro
-
všeč mi je tale boksarska za vizine
farmacevti imajo tudi veliko denarja
zanimiv pristop je tudi kako zdravnike zalagajo s pisarniški pripomočki z oznakami družb in zdravil.. zdravniki predpišejo zdravila.. -
09.06.2008 @ 22:52
Gregor
- In, Aleš, ste dobili dobre odgovore? Težka konkurenca pri kvizu? =)
Dodaj komentar