Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj SPAM?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 28.05.2008

Še včeraj sem bil na seminarju Draytona Birda in razglasitvi nove državne prvakinje v direktnem marketingu. Danes pa že na seminarju v Istanbulu. Krasno mesto, odlična hrana, še boljše vreme ...

spam

Sicer pa, če se pritožujete nad nadležno elektronsko pošto, pomislite na "SPAMERJE", ki vas nagovarjajo h nakupom na istanbulskih ulicah. Nezaželeno pošto enostavno izbrišete, zaščitite se z raznimi filtri.

Kaj pa naj človek naredi, da se znebi vztrajnih trgovcev v Istanbulu? Hm, na voljo so tri možnosti: Lahko ostaneš cel dan v hotelu, lahko se delaš da si gluh in slep, najboljša pa je tretja možnost ... da nekaj kupiš. :)

O prodaji se človek tukaj lahko veliko nauči. Odlične in zelo poceni lekcije, dobesedno na vsakem koraku. Vsak prodajalec ima malenkost drugačen pristop. Vsi pa so zelo, zelo prijazni. 


Komentarji:

29.05.2008 @ 08:30 Urška
Pozdrav, vem da moj komentar ni ravno v kontekstu vašega pisma, vendar ... če se je seminar odvijal v Istanbulu (Turčija), se njegovo ime piše z N, ne m. Nisem šla preverjat, a če obstaja mesto z imenom Istambul, se vnaprej opravičujem.

Poulične marketinške lekcije v (praviloma vseh) orientalskih deželah pa so res na odlični poučni ravni. Če se lahko učinkovito otreseš "spamerjev" tam, dobiš občutek, da ti noben "spamer" pod soncem ne more seči več do živega ... :) Lp Urška
29.05.2008 @ 09:52 Aleš Lisac
Hvala, Urška. Sem popravil. LP :)
29.05.2008 @ 12:21 Biokmetovalec
Tudi jaz sem mislil, da se Istanbul piše z m. Hecno.

Kar se pa tiče uličnih lekcij o marketingu, sem opazil, da odkar berem ta dnevnik, vedno in povsod opazujem pristop prodajalca. Kjerkoli. Tega se prej nisem zavedal.
29.05.2008 @ 15:27 Marjan Račnik
Jaz pa vedno in povsod spremljam, kako se vzpostavi začetni stik in kako se vzdržuje. Odlični prodajalci znajo pritegniti pozornost, spremljati odziv, fleksibilno (začasno in prefinjeno) popuščati, če ugotovijo da se pri meni pojavlja upor, ter ponovno graditi stik. Ni nadomestila za dober stik, ki vključuje zrcaljenje, kalibriranje (emaptično vživljanje v čustva) in pozorno poslušanje.

Dober stik se lahko naučimo vzpostaviti s skoraj komerkoli.
29.05.2008 @ 16:12 Aleš Lisac
Pravkar kupil par tepihov ... Poročilo sledi :)
na vrh