Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dober in slab napis na avtobusu
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.05.2008

Včeraj sem ob cesti v Opatiji opazil parkiran avtobus. Na avtobusu sem poslikal dva napisa. En napis je primer odličnega komuniciranja koristi storitve za stranko, drug napis pa je primer slabega slogana.


bus_good

Ta napis je odličen, ker zelo natančno pove,kakšna je glavna prednost tega avtobusa. Samo 36 sedežev in vsak sedež ima veliko prostora za noge. Ta izjava je dobra, ker je jasna, neposredna, natančna, specifična.

bus_bad

Slogan na tem avtobusu pa je nekaj povprečnega. To pa zato, ker bi ta slogan lahko uporabilo praktično katero koli podjetje. Če uporabite slogan, ki je primeren praktično za vse panoge, potem niste izumili nič edinstvenega, nič takšnega, kar bi potencialnim kupcem ostalo v spominu. Ta slogan tudi ni dovolj natančen, specifičen – iz izjave ne vemo točno, za kaj vse poskrbijo.

Vem, vem … malo se mi že trga, še mimo avtobusa ne morem, ne da bi našel kakšen dober, ali slab primer. Vse za vas, dragi moji. In tudi malo zase delam vse tole. Priznam. Ker me pisanje zabava, ker me sili v izobraževanje, razmišljanje. Skratka pišem, ker upam, da s pomočjo mojih zapisov vsi skupaj osebnostno in strokovno rastemo.

Dodaj komentar


Komentarji:

12.05.2008 @ 21:58 Jože
To je že način življenja- tako kot takrat, ko imamo nosečo ženo, ko vidimo vsako drugo žensko in še kakšno vmes nosečo.
Dobro, da imamo Vas, g. Aleš, da opazujete za nas. Še enkrat hvala.
25.05.2008 @ 12:52 Gregor
V vsakem primeru je res, da je ta slogan možno pritakniti kateremukoli podjetju. Konec koncev zato tudi plačamo - da nekdo drug "uredi zadeve" za nas.

Simpatičnost prvega slogana je res v tem, da je zelo konkreten in specifičen, vendar je to bolj napis za sam avtobus kot za znamko Shearings. Namreč, če pogledamo njihovo spletno stran (washearings.com) se vidi njihova širina, ki vsekakor presega zgolj avtobusne prevoze. :) Zato pa se mi zdi po drugi strani ta "slogan" celo preveč ozek za na avtobus - ko si enkrat na avtobusu, si že kupil. Povprečen mimoidoči pa dvomim, da se bo odločil za to agencijo zgolj zaradi legrooma. Po drugi strani pa je spet cool, ker je takoj spodaj naslov spletne strani - kamor boš šel pogledat, WTF je zgodba s temi šestintridesetimi luxurious sedeži. :) :)

Kakšen pa je ta zgornji, večji napis, ki je malo odrezan in se ga ne da v celoti prebrati?
na vrh