Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Demokracija je brez veze!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 30.11.-1

Demokracija je brez veze!

Vsaj v poslu za demokracijo ni prostora (o tem, kaj bi prava demokracija pomenila v politiki, pa na koncu tega pisma).

Želite konkreten dokaz?


Na uradni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu www.prvak.si obiskovalci komentirajo rešitve tekmovalcev.

Zadnjih 5 dni so komentirali, bolje rečeno glasovali in uganjevali, kdo se bo uvrstil v polfinale. Nagrada za tiste, ki bi uganili, je bila lepa – 349 EUR + DDV vredna vstopnica na seminar Draytona Birda, ki bo v Ljubljani 27. maja.

Na spletni strani smo zabeležili 1548 komentarjev.
Uganete, koliko od glasovalcev si je prislužilo vstopnico na seminar Draytona Birda – človeka, ki o direktnem marketingu ve največ na svetu?

Samo 6!!!!

Glas ljudstva je popolnoma zatajil! Očitno je lažje zadeti na lotu, kot pa ugotoviti, kaj v marketingu deluje in kaj ne …

»Ljudstvo« je mislilo, da je boljša rešitev A, realen test pa je pokazal, da je boljša rešitev B. Ljudstvu se je uspelo praktično vsakič zmotiti!

Kako se v 99,9% slovenskih podjetij odločajo o tem, kateri oglas bodo objavili, kateri oglas je pravi, kateri oglas bo deloval bolje?

Običajno odloči direktor, ali direktor marketinga, pomaga pa si z »glasom ljudstva«. Z drugimi besedami malo še povpraša po podjetju, pa doma se posvetuje z ženo in to je to.

V marketinških agencijah, ki oglase običajno pripravljajo, so nad takšnim postopkom seveda navdušeni. Vse, kar morajo narediti, je, da direktorja na kakšni dragi večerji prepričajo, da je oglas dober. Potem pa upajo, da so dobro opravili … In vnaprej pripravljajo izgovore, če se akcija izkaže za polomijo.

Običajno pa se – tako kot v našem primeru – vsi motijo!

Mnenja v marketingu ne štejejo prav nič!

Le testiranje vam lahko v resnici da pravi odgovor na vprašanje, kateri oglas, katera ponudba bo delovala bolje in katera slabše!

Lani smo na državnem prvenstvu v direktnem marketingu naredili 141 testov, da smo prišli do prvakinje. Teste si še vedno lahko ogledate na link.

Letos bo podobno. Če lahko v našem majhnem podjetju naredimo več kot 300 marketinških testov v manj kot dveh letih, potem lahko, vi dragi moji, naredite letos vsaj tri.

Rotim vas, testirajte, kajti le tako boste izvedeli, ali svoj marketinški denar dobro investirate ali ne.

p.s. Ljudstvo se je v našem primeru marketinškega glasovanja motilo. Glas ljudstva je bil napačen. Ljudstvo se je odločilo napačno. Vsi imamo mnenja o marsičem, žal pa se v večini primerov motimo. V direktnem marketingu se odvisnosti od mnenj izognemo s TESTIRANJEM. Če ljudi sprašuješ, ali bi kupili, boš vedno dobil drugačen odgovor, kot če zadevo v resnici poskušaš prodati. Državno prvenstvo v direktnem marketingu je edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer o zmagovalcu odloča serija realnih TESTOV, ne pa skupina ljudi z mnenjem, ki se ji običajno reče komisija ali žirija.

Kako pa je z demokracijo v politiki?

Demokracija v bistvu ne deluje. Vsaj demokracija, kot bi se jo lahko v času interneta šli v razvitih državah. Si predstavljate, da bi namesto, da imamo vlado, o pomembnih odločitvah, državljani kar vsak dan sproti, neposredno glasovali preko interneta? Bi ljudje na podlagi mnenj, ki jih imamo, sprejeli dobre odločitve za Slovenijo? Po mojem skromnem mnenju ne bi. Neposredna e-mail demokracija bi državo v nekaj mesecih pripeljala v kaos. Ampak to je samo moje mnenje. Pravo resnico bi seveda morali ugotoviti s TESTIRANJEM. :) 

na vrh