Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Primažite ji klofuto!
Dobre knjige
Komentarji:   11 09.05.2008

"Specifični položaj moškega v tej civilizaciji

Položaj moškega, ki se opredeli, da bo v pogojih (podivjanega) liberalnega kapitalizma in naraščajočega feminizma napravil kariero (ustvaril svoje poslanstvo) na nekem področju (podjetništvo, stroka, znanost …), je izredno težak. Kos mu je lahko zdrav moški (ki preveč ne pije, ki ne kadi in se redno ukvarja z aerobno vadbo: tek planinarjenje, intenzivno plavanje …), ki ima skrbno in razumevajočo ženo. Takšnih žensk pa skoraj ni, kajti:


rugelj

 žena, ki se tudi sama ni preizkusila v trasiranju lastne vrhunske kariere, praviloma ne more razumeti trajnih in skrajnih naporov moža pri uresničevanju njegove vizije,
- če žena ni zelo privržena izobraževanju, branju ali kaki karitativni dejavnosti (v kateri se vsaj delno uresničuje), je ob prezaposlenem možu nezadovoljna, nestrpna in nagnjena k izbruhom in scenam,
- svoje nezadovoljstvo skuša nadkompenzirati tako, da išče »odškodnino« v obliki izdatkov za menjavo avtomobila, preurejanje hiše, zamenjavo pohištva, potovanja itn, skratka v obliki primitivnih malomeščanskih želja.

Takšna žena, ki pričakuje svojo izpolnite v posesivnem odnosu z možem, praviloma ni sposobna za tvoren dialog, zato do moževega položaja nima ustrezne empatije, kar jo pelje v histerične scene. Seveda pa ustvarjalen moški ne more resnično ceniti svoje primitivne malomeščanke, pač pa potuhnjeno nekako živi z njo, svoje življenje pa vsaj malo popestri z izleti v paralelne zveze.

Možje takšnih žensk se znajdejo v obupni situaciji, saj jim žene grozijo s histeričnimi škandali. Ker tvorne uskladitve življenjske drže z ženo ne morejo doseči, so prisiljeni, da:

- z ženo manipulirajo tako, da jih gredo na roke pri zadovoljitvi njenih primitivnih potreb: avto, novo pohištvo, nove cunjice …
-
nekateri možje ženine histerične izbruhe občasno s silo (krepko zaušnico) začasno obvladajo. Takšno vedenje sicer ni priporočljivo, je pa pogosto učinkovito.

Zanimivo je, da v takšnih primerih moža obremenjujejo občutki krivde, zaradi katerih pride z ženo na posvet. Pri analizi svojega življenja pa ugotovita, da je žena izzivala toliko časa, da jih je dobila, potem pa se je brez zaznave užaljenosti umirila."

Kar ste zgoraj prebrali je napisal pokojni Dr. Janez Rugelj v knjigi Pot samouresničevanja. Knjigo si je v knjižnici sposodila žena, jaz pa sem pa tja preberem kakšno stran. Za odnose mož – žena, nisem strokovnjak, tako, da zgornje izjave ne bom komentiral.

Sem pa ob branju tega odstavka, pomislil na tečne stranke!

Poskusite v zgornjem odlomku povsod, kjer nastopa žena, napisati stranka. Tam, kjer nastopa mož, pa vstavite besedo podjetje.

In ugotovili boste to, kar mnogi že dolgo vemo. Nekatere stranke so res nemogoče, zoprne, tečne, brez trohice razumevanja za naš trud.

Zahtevajo nove in nove popuste in nove in nove ugodnosti. Pritožujejo se zaradi vsake malenkosti. Običajno prihajajo takšne zahteve od strank, ki v resnici sploh ne kupujejo veliko, skratka, niso dobre stranke.

Vsako podjetje se mora naučiti od časa do časa kakšni stranki tudi primazati zaušnico.

Najbolj tečne stranke je potrebno odpustiti. Naj hudiči razvajeni kupujejo kje drugje.

Ne, dragi moji, stranka nima vedno prav. Če kdo trdi, da ima stranka vedno prav, se moti.

Kaj takšnega lahko reče samo kdo, ki s strankami nima veliko izkušenj. Stranki (bolje rečeno, vsaki stranki) ne smemo vedno ustreči. Če stranki vedno ustrežemo, potem bomo na koncu delali 24 ur na dan, za nič dobička. Dobra podjetja postavijo pogoje poslovanja, ki se jih stranke morajo držati. In če nudite res dobro storitev, se bodo stranke z veseljem prilagodile pogojem poslovanja, ki jih sami določite. 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
09.05.2008 @ 19:01 Borut
Bravo Aleš!

To, da moraš kakšno stranko tudi kdaj odpustiti, sem sedaj prvič tako javno zasledil. In popolnoma se strinjam. Poznam kar nekaj podjetnikov, ki že kakšno desetletje garajo, pa v tem času niso obogateli, ne zasebno in ne poslovno. In svojim strankam se na mobitel se oglašajo 24 ur na dan, vikendi, prazniki, kadarkoli. Hm. Nekaj je že ločenih ;-)

Potrebno je postaviti meje in se jih držati. Kupci to razumejo. Pa še kako dobro!
09.05.2008 @ 22:22 Enes
20% strank dela 80% problemov...
drži?

lp Enes
10.05.2008 @ 09:32 Siniša
Pozdravljeni,

Tudi sam imam opravka s strankami in včasih se prav čudim, kako so nekatere "posilične". Stvari (nakup) bi rade naredile na silo, ne da se jim ničesar razložiti, jih v nič prepričati, vedno si mislijo, da imajo le oni prav in nihče drug.

Zanima me, če imate kak predlog, kako obvladati takšne stranke, ki se ne ustavijo, ki vrtajo in vrtajo in ne poznajo meja zdravega okusa. Ko jih kot ponudnik ponudiš najboljše pogoje kar jih sploh lahko in se s tistim ne strinjajo, na koncu celo grozijo z inšpekcijo.

Res je da je takšnih strank malo, ampak zavedati se moramo, da tudi takšne obstajajo. Nekje sem zasledil, da je 95% ljudi (strank) normalnih, tistih ostalih 5% pa nam greni življenje (prodajo) in naš vsakdan.

Kako lepo bi bilo, ko bi vse stranke bile razumljive,...

LP
Siniša
10.05.2008 @ 17:14 sivolasi
Žal je pogosto res tako, kot pišete.
Še posebej, če ima država toliko prebivalcev, kot jih ima malo cvečje nemško mesto.
To, da manj kot imajo ljudje v denarnici - bolj težijo, bolj so zahtevni in bolj mislijo, da so kralji, tu sploh ni treba omenjati...

Še dobro, da imamo za take zadnje leto ali malo več izraz: kralji ulice. Če želite, lahko to preberete tudi: klošarji.

Definicija takega klošarja: to je osebek, ki (verjetno) v žepu nima denarja niti za dva pira, v trgovini in drugje pa se obnaša tako, kot da je najmanj na četrtem mestu lestvice stotih najbogatejših Slovencev.

Obratno sorazmerje torej: bolj je reven, bolj teži in se sam sebi zdi bolj poemmben.
Seveda pa so "težljivci" tudi med bogatimi... Le da ti pogosto nimajo časa za zafrkavanje prodajalcev...
11.05.2008 @ 17:13 Sašo K
Marketinški teoretiki in praktiki tole razlagajo že nekaj časa, ampak žal je očitno malo podjetnikov in direktorjev, ki berejo marketinško literaturo :)

Stranke je potrebno razdeliti na OK in SLABE stranke. Lahko se naredi še bolj pobrobna selekcija glede na zahtevnost stranke (zahtevna stranka, ki dobro plača je vseeno OK stranka).

Če ni te selekcije in strank ne filtriraš res lahko delaš samo za tiste, ki so samo sitni, plačati pa niso pripravljeni. Izguba je tako dvojna. Slabe stranke kupujejo manj, pa še časa za tiste "dobre", profitabilne stranke ti zmanjka.
11.05.2008 @ 17:15 Sašo K
sivolasi, take stranke se da enostavno odgnati :) Svojemu produktu ali storitvi naviješ ceno, pa jih ne bo več blizu.
11.05.2008 @ 19:46 Siniša
Sašo K@
Če produktu v trgovini naviješ ceno bo to vplivalo tudi na "normalne" stranke in na tak način ne boš odgnal tistih "nenormalnih".

Kako obvladati takšne stranke zame še vedno ostaja skrivnost,...zaenkrat se spopadam z njimi in njihovimi "težavami".
12.05.2008 @ 07:28 Biokmetovalec
Kaj je naloga dobrega prodajalca?

Verjetno ugotoviti, ali s svojim izdelkom ali storitvijo lahko resnično pomaga potencialnemu kupcu.

Mu lahko reši njegov problem ali karkoli olajša, izboljša...

To lahko doseže samo s postavljanjem ustreznih vprašanj in pazljivim poslušanjem. Verjamem, da se zares dobri prodajalci že v tej fazi zelo vljudno "znebijo" morebitnih strank, ki bi jim pozneje grenile. življenje.

Vsak človek, kakršenkoli že pač je, je vreden spoštovanja. Saj se bo spremenil, tako kot se spreminjamo tudi mi sami.

Zakaj mislite, da se srečujemo s težavnimi strankami? Jaz verjamem da zato, ker se moramo česa naučiti. življenje nam skozi problematičnega človeka pošlje lekcijo, ki jo potrebujemo, da bomo lahko napredovali. In ta lekcija v obliki težavnih strank se bo ponavljala, dokler se ne bomo vprašali, "Kaj za vraga se moram iz tega naučiti?" in tudi poiskali odgovora.
12.05.2008 @ 08:13 Nova
Strinjam se z Biokmetovalcem. Vsak človek ima razlog, da se vede kakor se pač vede. Mislim da naša naloga ni stranke a) zavrniti ali b) prevzgojiti, temveč preveriti kaj si želijo in jim postaviti mejo. Tudi tale sitna žena je imela razlog, da se tako vede. Morda ji je mož obljubljal stvari, ki se jih ni mogel držati, namesto da bi se z njo dogovoril... Je pa potrebno vsekakor preveriti ali se prav razumemo. Se vprašati ali so naša sporočila dovolj jasna.
12.05.2008 @ 09:21 Sašo K
"Če produktu v trgovini naviješ ceno bo to vplivalo tudi na "normalne" stranke in na tak način ne boš odgnal tistih "nenormalnih"."

Si že poskusil? Jaz ti lahko iz lastnih izkušenj povem, da zadeva dela. Res je, da izgubiš precej strank, ampak večinoma so to tiste stranke, ki bi ti v vsakem primeru povzročale probleme.

Na ta način imaš več časa, ki ga nameniš dobrim strankam. Za višjo ceno jim ponudiš odličen support, končni izkupiček je pa več časa in ravno toliko denarja.

Odličen primer kako se to dela na globalni ravni je Apple. Mislim, da še nisem videl popusta na Apple izdelek pa spremljam njihove stvari že cca 10 let. Medtem ko se ostali proizvajalci tekmujejo s cenami in se grejo dumping z raznimi popusti Apple drži ceno cca 20% nad konkurenco, kar je v IT ogromno. Vseeno zadnje čase leto za letom podirajo prodajne rekorde. Ponujajo odličen izdelek za sprejemljivo ceno (ni nujno, da je ta cena najnižja) in strankam nudijo dober, učinkovit support.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh