Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zniža holesterol v treh tednih!
Marketing
Komentarji:   9 04.05.2008

Najprej je bil Actimel. Actimel garantirano zvišuje odpornost organizma. Ali pa vam vrnejo denar. Saj se spomnite Actimelovih poskusnih tednov. Seveda priporočajo vsakodnevno uživanje; vsako jutro eno stekleničko. Zapomnite si, strankam je treba dati natančna navodila, kako uporabljati, uživati izdelek. Drugi prodajalci jogurtov kupcem niso natančno povedali, da morajo pojesti en jogurt na dan in zato prodajo manj.

danacol

Vsak pameten prodajalec, ko enkrat ugotovi, da nekaj deluje, isto metodo nemudoma ponovi. In zgodila se je Activia. Nova generacija jogurtov! 83% Slovenk potrjuje pozitiven učinek Activie. Že po dvotedenskem rednem uživanju (vsak dan en lonček), se vam prebava občutno izboljša.

Si Ronaldo vsak dribling izmisli sproti, ali uporablja ves čas isti nabor driblingov, ki jih ustrezno, glede na okoliščine, uporabi na svojih nasprotnikih? Jasno, da si fint ne izmišljuje sproti. Bilo bi neučinkovito, naporno.

V marketingu in prodaji je podobno. Če vidiš, da nekaj deluje, potem razvijaj idejo tako dolgo, dokler se je KUPCI ne naveličajo. V primerih Actimela, Activie in sedaj Danacola, so uporabili preverjen nabor marketinških "fint". Bilo bi neumeno, če sistema, ki deluje na Actimelu, ne bi uporabili vsaj še nekajkrat.

In tako je nastal  Danacol. Enaka embalaža kot Actimel, priporoča se seveda dnevno uživanje. Obljuba je zopet močna: "Zniža holesterol v treh tednih". Izdelka pri nas še ni, a se najbrž ni bati, da ga ne bi dočakali.

Primer Actimel, Activita, Danacol je res ena turbo marketinška lekcija. Če dobro preštudirate, kaj počne v teh primerih Danone, in del tega uporabite v svojem poslu, ne boste naredili napake.

Samo na kratko nekaj elementov, na katere bodite pozorni: jasna obljuba o koristih izdelka, garancija zadovoljstva, priporočeno dnevno uživanje, uporaba statistik za dokazovanje, mnenja zdravnikov - strokovnjakov, mnenja zadovoljnih strank, poskusni tedni, odlična spletna stran, investirajte v oglaševanje več kot konkurenca, proglasite vaš izdelek za nekaj drugega (ni običajen jogurt), pozicija na policah v trgovinah. Ste opazili, kako se počasi pomikajo iz splošnega izdelka (Actimel pomaga vsem), v bolj nišne izdelke?

Pri Activii bolj ciljajo na ženske in na vse, ki imajo prebavne težave (konkurenca Donatu :)). Danacol pa pokrije še eno nišo - vse, ki imajo težave s holesterolom. In seveda v njihovem stilu obljublja znižanje holesterola v treh tednih. Ljudje radi kupujemo jasno izražene obljube. 

Dragi moji, tile jogurti niso običajni jogurti. Gre za jogurte na odličnem "marketinškem dopingu". Vsaka čast. 


na vrh