Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zniža holesterol v treh tednih!
-
MarketingKomentarji: 9 04.05.2008
Najprej je bil Actimel. Actimel garantirano zvišuje odpornost organizma. Ali pa vam vrnejo denar. Saj se spomnite Actimelovih poskusnih tednov. Seveda priporočajo vsakodnevno uživanje; vsako jutro eno stekleničko. Zapomnite si, strankam je treba dati natančna navodila, kako uporabljati, uživati izdelek. Drugi prodajalci jogurtov kupcem niso natančno povedali, da morajo pojesti en jogurt na dan in zato prodajo manj.
Vsak pameten prodajalec, ko enkrat ugotovi, da nekaj deluje, isto metodo nemudoma ponovi. In zgodila se je Activia. Nova generacija jogurtov! 83% Slovenk potrjuje pozitiven učinek Activie. Že po dvotedenskem rednem uživanju (vsak dan en lonček), se vam prebava občutno izboljša.
Si Ronaldo vsak dribling izmisli sproti, ali uporablja ves čas isti nabor driblingov, ki jih ustrezno, glede na okoliščine, uporabi na svojih nasprotnikih? Jasno, da si fint ne izmišljuje sproti. Bilo bi neučinkovito, naporno.
V marketingu in prodaji je podobno. Če vidiš, da nekaj deluje, potem razvijaj idejo tako dolgo, dokler se je KUPCI ne naveličajo. V primerih Actimela, Activie in sedaj Danacola, so uporabili preverjen nabor marketinških "fint". Bilo bi neumeno, če sistema, ki deluje na Actimelu, ne bi uporabili vsaj še nekajkrat.
In tako je nastal Danacol. Enaka embalaža kot Actimel, priporoča se seveda dnevno uživanje. Obljuba je zopet močna: "Zniža holesterol v treh tednih". Izdelka pri nas še ni, a se najbrž ni bati, da ga ne bi dočakali.
Primer Actimel, Activita, Danacol je res ena turbo marketinška lekcija. Če dobro preštudirate, kaj počne v teh primerih Danone, in del tega uporabite v svojem poslu, ne boste naredili napake.
Samo na kratko nekaj elementov, na katere bodite pozorni: jasna obljuba o koristih izdelka, garancija zadovoljstva, priporočeno dnevno uživanje, uporaba statistik za dokazovanje, mnenja zdravnikov - strokovnjakov, mnenja zadovoljnih strank, poskusni tedni, odlična spletna stran, investirajte v oglaševanje več kot konkurenca, proglasite vaš izdelek za nekaj drugega (ni običajen jogurt), pozicija na policah v trgovinah. Ste opazili, kako se počasi pomikajo iz splošnega izdelka (Actimel pomaga vsem), v bolj nišne izdelke?
Pri Activii bolj ciljajo na ženske in na vse, ki imajo prebavne težave (konkurenca Donatu :)). Danacol pa pokrije še eno nišo - vse, ki imajo težave s holesterolom. In seveda v njihovem stilu obljublja znižanje holesterola v treh tednih. Ljudje radi kupujemo jasno izražene obljube.
Dragi moji, tile jogurti niso običajni jogurti. Gre za jogurte na odličnem "marketinškem dopingu". Vsaka čast.