Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
- Pogovor s prodajalcem
- Cena ni pomembna!
- Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
- Seznam brezplačnih webinarjev
- Če narediš napako ...
- Kdo je vaša ciljna skupina?
- Slepo ali z dvema prstoma?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Televizor za več kot 13 tisočakov?
-
MarketingKomentarji: 1 21.04.2008
Zakaj na vhodu v tehnično trgovino postavijo televizor, ki stane več kot 13.000 evrov in ga najverjetneje nihče ne bo kupil?
Ker tako dvignejo povprečno vrednost nakupa pri tistih, ki kupujejo televizor za »normalnih« 1.300 evrov. Potem ko vidiš televizor za 13.000 evrov, se ti zdi nakup televizorja za tisoč ali dva tisoč evrov čisto racionalna odločitev. Namesto da kupiš televizor za 790 evrov, kupiš malo dražjega za 1.490 evrov. »Saj je itak na 24 obrokov, pa še precej cenejši je od tistega pregrešno dragega televizorja, ki so ga nastavili na vhod …«
Vsak izlet v trgovino je marketinška lekcija. Trgovci veliko razmišljajo in testirajo. Police niso po naključju tam, kjer so. Tudi izdelki niso naključno tam, kjer so. No, drage moje, pa sem vam ponudil še en dober razlog za obhod po trgovinah.
Komentarji:
-
21.04.2008 @ 23:13
Jože
-
Res je tako. Vse je samo psiha.
Zato sem jaz vedno mojim potnikom razlagal, da ni vse v nizki ceni. Če je človek, ki prodaja, že sam prepričan, da ima neko stvar drago ali nekvalitetno, bo zelo malo prodal.
Na isti sistem delajo v avtomobilskih salonih. Razstavljen imajo avto z vso dodatno opremo ali večino dodatne opreme, potem pa ga vzameš z malo manj opreme in še nekaj ti podarijo namesto popusta, pa si že srečen in zadovoljen, kako ugodno in dobro si kupil.
Lep pozdrav g. Aleš.
Dodaj komentar