Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Televizor za več kot 13 tisočakov?
Marketing
Komentarji:   1 21.04.2008

Zakaj na vhodu v tehnično trgovino postavijo televizor, ki stane več kot 13.000 evrov in ga najverjetneje nihče ne bo kupil?

Ker tako dvignejo povprečno vrednost nakupa pri tistih, ki kupujejo televizor za »normalnih« 1.300 evrov. Potem ko vidiš televizor za 13.000 evrov, se ti zdi nakup televizorja za tisoč ali dva tisoč evrov čisto racionalna odločitev. Namesto da kupiš televizor za 790 evrov, kupiš malo dražjega za 1.490 evrov. »Saj je itak na 24 obrokov, pa še precej cenejši je od tistega pregrešno dragega televizorja, ki so ga nastavili na vhod …«

Vsak izlet v trgovino je marketinška lekcija. Trgovci veliko razmišljajo in testirajo. Police niso po naključju tam, kjer so. Tudi izdelki niso naključno tam, kjer so. No, drage moje, pa sem vam ponudil še en dober razlog za obhod po trgovinah.


Dodaj komentar


Komentarji:

21.04.2008 @ 23:13 Jože
Res je tako. Vse je samo psiha.
Zato sem jaz vedno mojim potnikom razlagal, da ni vse v nizki ceni. Če je človek, ki prodaja, že sam prepričan, da ima neko stvar drago ali nekvalitetno, bo zelo malo prodal.
Na isti sistem delajo v avtomobilskih salonih. Razstavljen imajo avto z vso dodatno opremo ali večino dodatne opreme, potem pa ga vzameš z malo manj opreme in še nekaj ti podarijo namesto popusta, pa si že srečen in zadovoljen, kako ugodno in dobro si kupil.
Lep pozdrav g. Aleš.
na vrh