Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Več kot rokavica
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 21.04.2008

Moje poljske sodelavke so takole pomerjale današnji nakup pri Avonovi zastopnici. Ne, ne … to ni navadna rokavica. Na tej rokavici so označene točke, kamor morate pritisniti, če želite pozdraviti kakšen del telesa. Sicer v navodilih piše, da rokavica ni zdravstveni pripomoček, ampak nikoli se ne ve, morda pa pomaga …

rokavica

Včasih dvignete vrednost izdelku tako, da v sam izdelek vtisnete še nekaj znanja iz kakšne druge panoge. Tale rokavica ni nič drugega, kot bolj ali manj posrečena kombinacija izdelka (rokavica) in storitve (zdravljenje z akopresuro).

Podobna kombinacija dveh, na videz nezdružljivih stvari, je recimo v ZDA precej popularen wrestling. Gre za kombinacijo rokoborbe in filma. Rokoborci se ne tepejo čisto zares, vse je zrežirano, otroci in kakšen oči tudi, pa ob tem uživajo.

Še vi se spomnite kakšne čudne kombinacije, ki je prinesla dobre prodajne rezultate. Recimo avtodom je že ena takšna kombinacija. Ali pa rolerji, ali pa ... 
 


Dodaj komentar


Komentarji:

22.04.2008 @ 14:10 ervinator
Najpomembnejše pa je, da znaš nadgradnjo izdelka ustrezno marketinško predstaviti. Izbrati primerno ime, poudariti značilnosti, ki ciljni skupini nekaj pomenijo, itd.
22.04.2008 @ 17:48 Aleš Lisac
Pravkar sem se peljal mimo plakata, kjer oglašujejo otroške superge, ki imajo na petah dva koleščka. Kombinacija rolerjev in superge ...
22.04.2008 @ 17:53 Aleš Lisac
Evo še fotka. "Hellys butki z rolkami". :)
23.04.2008 @ 14:17 Alojz
iz katerega poljskega zapora je to fotkano?:)
30.04.2008 @ 12:38 mojcej
kako sem se začudila, ko sem pred leti v naši šoli videla eno deklico s takimi supergami s koleščki...
Dekličina mama je Kitajka in so ji te superge poslali sorodniki...
30.04.2008 @ 21:51 DeeDee
Dva koleščka? Ali enega (Heelys se jim reče)?
na vrh