Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Verjamete v posmrtno življenje?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 5 18.04.2008
Verjamete v posmrtno življenje?
Polovici naročnikov na Lisac marketing ekspres smo v naslov nasveta napisali:
»Verjamete v posmrtno življenje?«, drugi polovici pa:
»Pomembno vprašanje, ki ne more čakati ... in brezplačen nasvet«.Kaj mislite, je večji odstotek prejemnikov odprlo mail s prvim naslovom, ali je bil uspešnejši drugi naslov?
Ta dva naslova je pred davnimi desetletji uporabil Drayton Bird, ko je napisal pismo, s katerim je zbiral donacije za dobrodelno organizacijo, ki je zbirala denar za otroke. Zgodba je zanimiva ... Pismo je bilo izjemno uspešno, vsakemu, ki je pismo prebral, je Drayton obljubil brezplačno knjižico z navodili, kako napisati oporoko. Hm, da ni bilo pismo namenjeno upokojencem?
No, da potolažim vašo radovednost. Uspešnejše je bilo _________________ .
Počakajte še malo, ne bodite tako nestrpni ... Povem vam takoj po oglasih ... Vabimo vas, da se 27. maja ob 9.00 pridružite številčno resno omejeni skupini podjetnikov, marketinških direktorjev in drugih, ki verjamejo v direktni marketing. Predaval ne bo nihče drug kot Drayton Bird! *Drayton Bird po mnenju marketinške legende Davida Ogilvija o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu.Pridružite se nam.
Ste uganili? Boljši odziv in več donacij je prinesel stavek: »Verjamete v posmrtno življenje?« Odziv je bil za 25% boljši kot na stavek: »Pomembno vprašanje, ki ne more čakati ... in brezplačen nasvet«. Vendar so uporabo tega stavka opustili. Če komuniciraš z upokojenci, je namreč zelo velika verjetnost, da prispe pismo na naslov prejemnika, ki je že mrtev. In takšno pismo seveda vznemiri svojce. Zato so ga, čeprav je prineslo več donacij, opustili.
Kako pa se je test obnesel v Sloveniji? Kot rečeno, je polovica naročnikov na Lisac marketing ekspres dobila verzijo s posmrtnim življenjem, polovica pa s pomembnim vprašanjem. Pri nas je posmrtno življenje zmagalo z 19% prednostjo. Zanimivo, mar ne? Druga država, drug medij, četrt stoletja pozneje, pa praktično isti rezultat.
Tema o posmrtnem življenju je nekaj, kar nas pritegne zaradi svoje skrivnostnosti in povezanosti z vsemi nami. Saj veste, to je nekaj, kar nas pač čaka. Brez izjeme.
Zelo malo pa je pomembnih informacij, ki res ne bi mogle počakati. Vsaj malo. Zato bo po moje ta prvi naslov zmagoval še dolgo.
Tudi, ko bomo že skoraj vsi verjeli v posmrtno življenje, bo naslov še vedno zmagal, ker bomo radovedni, ali sploh obstaja še kdo, ki ne verjame:)
Radovednost - sprožilec prodaje št. x.
Religije so pa itak organizacije, ki imajo zelo dobro razvit marketing glede pridobivanja novih članov - strank. Nekateri pri tem gredo celo tako daleč, da si včlanjen, preden se sploh zavedaš samega sebe. Če pa potem želiš izstopiti, pa moraš kar pošteno pljuniti v roke.
Zanimivo, ne? Kako doseči, da se bodo morale moje stranke zelo potruditi, da ne bodo več moje stranke?
Me zanima, kaj poreče guru?
Biokmetovalec, preimenujte se v Svet knjige ... :) to bi bila ena možnost.
Druga pa, začnite se ukvarjati s prodajo gum. In lepo strankam zaplenite zimske gume - ko pride zima, se bodo spet vrnili k vam.
Metod s katerimi otežite odhod strank drugam je seveda še veliko, veliko, več.