Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Toyota ali pacient?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 14.04.2008

Kdo ima več možnosti, da pride živ iz »popravila«, toyota ali pacient v bolnišnici?

Pacient ima definitivno manj možnosti, da preživi!

Pravkar berem zanimivo medicinsko raziskavo.* V ZDA zaradi medicinske napake vsako leto v bolnicah umre med 44.000 in 98.000 ljudi. Medicinske napake so 8. najhujši morilec v ZDA.

Kako je s tem pri nas? Pri nas morda vsako leto zaradi medicinske napake umreta dva človeka. Za več kot dva namreč ne slišimo. Če pa ameriške številke preprosto prevedemo na slovenska dva milijona ljudi (Američanov je 300 milijonov), potem lahko sklepamo, da v bolnicah vsako leto pomorimo med 293 in 653 ljudi (pacientov).

Preden se naslednjič odpravite v bolnico, dvakrat premislite. Več možnosti imate, da vas ubijejo v bolnici, kot da umrete na cesti …

Zakaj pišem o vsem tem? Zadnjič me je grobo nahrulil eden od naših kupcev, ker ni dobil knjige pravočasno. Priznam, da smo naredili napako. Knjigo je dobil pozneje, pa še opravičilo in dodatno knjigo za nagrado. Ja, tudi v mojem podjetju delamo napake, veliko napak. Čeprav ga vodi marketinški guru …

Ker vseh napak nikoli ne bomo odpravili, je pomembno, kako se obnašamo potem, ko do napake pride. Stranke vedno odpustijo napako, če jo ustrezno popravimo. Hitro, z opravičilom, s kakšno drugo pozornostjo. In tako iz nezadovoljne stranke naredimo stranko, ki se vrača in vrača. V poslu ni toliko pomembno, da ne naredimo prve napake, pomembno je, da napake ne ponovimo in pomembno je, kako se obnašamo takrat, ko napako naredimo.

Zgoraj napisano seveda ne velja za bolnice. Bolnice, bi predvsem morale delati na tem, da bi bilo napak čim manj. Recimo v tovarnah, kjer izdelujejo toyote, je na vsakih milijon izdelanih delov 50 takšnih z napako. Pri ameriških izdelovalcih avtomobilov je na vsakih milijon delov 1000 takšnih z napako. Zato pa Japonci porabijo samo 3% proizvodnega proračuna za popravilo napak, Američani pa za odpravo napak porabijo od 6 do 24% vseh proizvodnih stroškov.

Ja, splača se delati čim manj napak … Imaš več zadovoljnih strank pa tudi manj stroškov z odpravljanjem napak.

Če si bolnica, potem napak recimo ne priznaš in tako prihraniš stroške za odpravo napak. Itak pa je v njihovem primeru za odpravljanje napak prepozno … Jutri peljem ženinega priusa na servis, na menjavo zimskih gum. Prepričan sem, da bo toyota poseg preživela. Morda bi bilo dobro, če bi država, namesto, da z višjimi kaznimi dviguje prometno varnost, kakše evro več vložila v zmanjševanje števila zdravniških napak.

Marketinški nauk vsega skupaj? Delajte čim manj napak. Vzpostavite sisteme, ki preprečujejo napake. Ko pa do napake pride, jo priznajte, pokesajte se, stranki povrnite vse stroške in še kaj dodajte iz vašega žepa. In poskrbite, da napake ne ponovite, vsaj ne na isti stranki. :)

Kje sem dobil vse te podatke? http://qshc.bmj.com/cgi/content/full/12/5/359

Če boste želeli prebrati celoten članek, se boste morali logirati (brez skrbi, je brezplačno).

*Institute of Medicine2 estimated in 1999 that between 44 000 and 98 000 people die in hospitals each year due to mistakes, and that medical mistakes are the 8th top killer in the nation. In the same report hospital errors alone have also been estimated to cost the nation $8.8 billion a year.


Dodaj komentar


Komentarji:

14.04.2008 @ 10:39 Srečko
Vaše trditve glede "delanja in obravnavanja" napak so po moje zlata vredne. Seveda niste edini, ki tako mislite in upam, da pri podjetju Lisac&Lisac tudi v primeru napake tako ravnate, kot ste opisal. Sam namreč še nimam izkušenj.
V zvezi z napakami v zdravstveni panogi sem pa sledečega mnenja: dokler bodo na položajih direktorjev zdravstvenih ustanov zdravniki brez opravljenega MBA, se nam za kakršnekoli izboljšave ni treba bati! Žal....
14.04.2008 @ 15:53 Kajote
kar se pa kazni za prometne prekrške tiče - je pa takole - jih dvigneš, in še in še, ... - saj si lahko privoščič - skozi zakon - tako, da na koncu ŠE ZASLUŽIŠ! In samo za to gre.., če bi hoteli kaj drugače bi morali delati na celem spektru,.., skozi izobraževanje, z ureditvijo infrastrukture, ...., ampak to stane - zato raje zaslužiti!
16.04.2008 @ 10:49 Biokmetovalec
Uradna medicina je vajena prikrivanja resnice. Ali če povem drugače, "pozabijo" povedati pomembna dejstva. Tudi pri dovoljenjih za uporabo zelo spornih pesticidov pri pridelavi hrane za ljudi in aditivov pri predelavi živil imajo prste vmes. In to močno.

Velikokrat se "sumljive" kemikalije, ki se uporabljajo pri proizvodnji živil ne umaknejo iz prometa takoj, ampak se počaka na "dokončne dokaze", da je zadeva res škodljiva.

In kaj ima to skupnega z marketingom?

Kakšen je namen marketinga? Verjetno zaslužek. In kdo zasluži, če minister za zdravje dovoli uporabo določenega pesticida ali aditiva? Mislim, da vam je vsem jasno.

In verjetno vam je jasno tudi to, kdo plača ceno vsega tega sprenevedanja.
na vrh