Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Večerovi najbolj brani članki tedna
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 10.04.2008

Večerovi najbolj brani članki tedna, trenutni vrstni red:

1. Po nesreči je izginil

2. Spet smrt na cestah

3. Video: Orhideje iz Prekmurja

4. Lepotice ljubijo hokejiste, Werner na Maldivih, bojkot festivalov

5. Deklica z dvema obrazoma

6. Čez polno črto v tovornjak

7. Ženska ugriznila napadalnega pitbula

8. Eva je v dobri formi

9. Vinjete (avtor mag. Aleš Lisac)

14. Cruise ima težave z marihuano

Potrebuje zgornji zapis kakšen komentar? Zakaj že ljudje berejo časopise? :) To, da sem na devetem mestu, 5 mest pred težavami Toma Cruisa z marihuano, je že velik uspeh. Sploh glede na to, da so pred mano praktično same nesreče.

Tudi tole je direktni marketing ... Spremljajte lestvice branosti člankov v časopisih in revijah. Veliko se lahko naučimo o ljudeh, njihovih navadah, željah.


Dodaj komentar


Komentarji:

10.04.2008 @ 22:32 Franci
Dobra brand ;)
Čestitke
11.04.2008 @ 07:25 Srečko
Potrebuje.
Marketinški ali pa komunikološki vidik analize nista eno in isto!
Drugače pa sploh ni čudno, da ljudje najraje prebiramo vsebine z negativno vsebino (kar članek o vinjetah ravno ni, ali pač? - kakor za koga).
Vajeni smo že, da takoj zjutraj pri poročilih poslušamo črno kroniko, novice o različnih tragedijah ipd...
Potem se pa psihologi še čudijo, odkod smo tako negativno nastrojeni.
Kaj če bi npr. kot prvo jutranjo novico povedali koliko zadovoljnih strank je imelo določeno podjetje v preteklem mesecu, ko je uvedlo svojo NOVO storitev. Poslovna tajnost???
11.04.2008 @ 16:43 Biokmetovalec
Mediji ponujajo tisto, kar ljudje najraje vzamemo. Ko bodo zaznali, da negativnih novic nihče več ne spremlja, jih ne bodo več ponujali. Pika.

Ko veste, da je na vrsti črna kronika ali kakšni trači, enostavno ugasnite ali prešaltajte na drugi kanal. Tako bomo skupaj dosegli, da "črnih" novic enostavno ne bo več.

Tudi to ima nekaj skupnega z marketingom. Če boste na polico postavili nek izdelek in ne bo nihče posegel po njem, boste verjetno hitro prenehali s ponudbo le tega. Ali ne?

S "ponudbo" črnih novic je popolnoma enako.
11.04.2008 @ 23:13 Lado
No, malo za šalo, malo zares, vsak članek ali analizo se da komentirati na več načinov....
Eden od možnih, ki bi jih lahko uporabil kak Antilisac, bi bil, da je članek na devetem mestu največjih katastrof prejšnjega tedna ;-)
na vrh