Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Neizkoriščeno premoženje
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 09.04.2008

Ste opazili, da so trenutno na mnogih zelenicah pred Petrolovimi bencinskimi servisi, parkirane honde z napisi 99 evrov mesečno? Že kar nekaj časa Petrol prodaja tudi prostor na zelenicah.

Dobičkonosno.

Preden so pred leti začeli s to prakso, so imeli prazne zelenice. Zelenice so bile strošek, trava pač raste ... Danes so te iste zelenice vir dodatnega zaslužka. Vsako podjetje ima neizkoriščeno zelenico, ki jo lahko spremeni v donosno naftno polje (včasih morajo samo najeti kakšnega guruja :)).

Dobro pomislite, kaj bi bila lahko vaša neizkoriščena zelenica. Jaz poznam eno zelenico, ki je v večini podjetij ne znajo izkoristiti. Sploh ne vedo kaj imajo ... Ta zelenica je seznam strank.


Dodaj komentar


Komentarji:

10.04.2008 @ 00:50 Enes
Aleš, si morda prebral drobni tisk omenjene reklame za Hondo?
Je tako dvoumno napisano, da res ne vem koliko stane. 24 mesecev po 99€ + 50% predplačila. Ali ni to malce premalo?
Lp Enes
10.04.2008 @ 10:26 Srečko
Seveda smo opazili.
Opaziti pa je možno tudi nekaj drugega na kar namigujete, g.Aleš!
Mošnosti učinkovite uporabe direktnega marketinga (seznam strank) so pri naših storitvenih podjetjih še sila skromno izkoriščene. Pa tudi tisti, ki jih že izkoriščajo, so po mojem mnenju preokorni!
Najverjetneje bodo morali samo najeti kakšnega guruja :)).
10.04.2008 @ 16:13 Lovro
Jaz preverjam, čigava je ena zelenica v Žusterni, na kateri se tudi pojavljajo avtomobili, ali bo tudi ta kakšen zaslužek "na črno" koprske občine? Ou, fak! Spet sem se vpisal v vaš seznam strank... LP!
10.04.2008 @ 23:05 meglicm
Se pravi, honda stane 99 evrov na mesec ali ne ?? ;)
11.04.2008 @ 08:00 Aleš Lisac
Seveda lahko dobite hondo za 99 evrov na mesec.

Sem pa nekje prebral, da lahko dobite ferrarija za 49 evrov na mesec. Edino polog pride nekaj čez 200.000 evrov :)
11.04.2008 @ 16:35 meglicm
Ima tak oglas po Vašem mnenju dober ali slab učinek na potencialne kupce ? Se Vam zdi to dober ali slab oglas ? Po mojem je to slab oglas. Že res, da ga veliko ljudi opazi, vendar pa se kupci počutijo opeharjene, ker morajo plačati tudi polog, ne pa samo mesečnih obrokov kot so pričakovali.
12.04.2008 @ 16:36 Aleš Lisac
Meglicm, oglasi tipa 99 evrov na mesec so dobri oglasi. Delujejo. In strannke niso prav nič razočarane ... saj vsi vemo za kaj gre.

Takšni oglasi delujejo, ker kupci začnemo sami sebe prepričevati, da je nakup dober, potreben, v pravem času. "99 evrov na mesec pa res ni veliko, tak avto (televizor, računalnik ...) si zaslužim, si ga želim, ga potrebujem ..." Skratka prodaja na obroke pomaga, ko se ljudje sami sebe prepričujemo v upravičenost nakupa.
na vrh