Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Vinjete drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 09.04.2008

V ponedeljek sem dobil tale mail: 

Pozdravljen Aleš,

sam sem začel letos uporabljati sistem vinjet na svojem delu in to pali nenormalno. Sicer na mesečne obroke, ampak zadeva je precej podobna. Car si.

S spoštovanjem vas lepo pozdravljam, Igor

Zakaj že pišem dnevnik marketinškega guruja? Ker vam želim pokazati čim več načinov, kako lahko tudi vi zaslužite kakšen evro več. Z idejami, ki jih preberete tukaj, je to še kako možno. Skratka o vinjetah nisem pisal, ker bi vam želel povedati kakšno je moje mnenje o cestnih vinjetah (mimogrede guru podpira nemški sistem vožnje po avtocestah, vključno z njihovimi omejitvami hitrosti :)), pač pa, ker sem vam pokazal poslovni model, s katerim lahko marsikdo zasluži. 

Sedaj čakam prvega frizerja, ki bo preizkusil mojo idejo o uvedbi vinjet. Pa da vidimo. Zanimanje vsekakor obstaja, do sedaj je za vinjete glasovalo približno 370 žensk, od vprašanih približno 500. Vprašanje sem zastavil na nekaj mojih zadnjih predavanjih. Vinjete pa so uporabne skoraj povsod, Igor se recimo ukvarja z izdelavo spletnih strani. 


Dodaj komentar


Komentarji:

10.04.2008 @ 16:57 Lovro
Žal, jaz vedno naletim na take poslovneže - partnerje, ki morajo te stvari najprej videti pri konkurenci in kot je znano, ponavadi zmaga prvi. Res sem razočaran nad odnosom nekaterih slovenskih podjetnikov, ki jih lastni posel sploh ne zanima! Niti moje 20 - letne izkušnje na terenu jih ne ganejo, niti, da spremljam stvari sproti, niti, da imam ideje pet let pred drugimi, in tistih naših 50% več jim ne pomeni prav nič. Enostavno mislim, da ne želijo delati z ljudmi, imajo pa točno tako dejavnost... Ko jih pokličeš, so po možnosti v Španiji, Grčiji, na Hrvaškem ali na Tajskem, in pravijo, da posel "ne laufa" preveč dobro... Vozijo se v najdražjih limuzinah, privoščijo si maksimalen luksuz, na svoj posel pa ne dajo čisto nič! Za 50 € jočejo, kot, da jim hočeš vzeti 5 mio... Po možnosti ti idejo še ukradejo in jo izvedejo z nekom drugim. Eden takih ima, recimo, otvoritev sezone to soboto, najav pa skoraj ni, program pa 10.000 €, "pufi" in dolgovi od predlani bi bili rešeni s to enostavno rešitvijo, da prodaš letno karto in si zagotoviš denar vnaprej, ampak oni ne... Letos smo prekinili 10-letno sodelovanje (kot pravi Aleš Lisac: težko je delati z amaterji...), kljub temu, da smo imeli za njihovo dejavnost že na voljo obljubljenih več kot 20.000 € vložka s strani sponzorjev in podobno, ampak: ne želijo slišati... Ker nočejo delati, niti nikoli ne bodo vedeli, da bi lahko vseh 4000 udeležencev marketinškega predavanja Lisac/ Mori v Hali Tivoli dobilo brezplačno vstopnico vsaj za en koncert v sezoni (4000 ljudi, ki potem spijejo vsaj eno pijačo za dva € = ?), tako pa nič, želijo, da se "dogaja nič", mnogi tudi raje zaprejo, kot da bi s tal pobirali denar... F**k the system!

Mimogrede, tako letno karto (vinjeto) so mi letos zagotovili (na njihove stroške) na Plaži - Krvavec, stane 70 € in se z njo lahko voziš z gondolo non-stop gor in dol. Ena povratna vožnja sicer stane 9 €. Krvavec tako ponudbo recimo ima, upravljalec Plaže pa mi je to omogočil na lastne stroške, bravo! G. Lisac, mislim, da je zdaj zadnji čas, da Marko Ipavec napiše tisto knjigo, o kateri smo se pogovarjali in da DJ Lovro doda še svojih "1000 načinov, kako izkoristiti DJ-a",... Glede na to, da je zadnje čase tudi v medijih (celo predsednik Turk se proti temu zavzema) vseprisotno pisanje o "mobbingu" (nadlegovanju in šikaniranju) na delovnem mestu, ugotavljam, da sem bil na več delovnih mestih (že 15 let) tudi takšna žrtev... Mislim, da tudi zaradi tega veliko naših strokovnjakov "pobegne" v tujino, mogoče celo, da prej, kot to spoznaš, boljše je!

Joj, zdaj pa moram spiti en Reactor, da dobim energijo, da še kaj lahko prenesem naprej... www.djlovro.com
10.04.2008 @ 21:10 Aleš Lisac
DJ hvala za izčrpen in poučen komentar. Jaz pa sem se spraševal, kaj dela znani slovenski DJ Lovro na plaži na Krvavcu brez smučarske opreme ... Sedaj vem, kriva je vinjeta za 70 evrov. Imam pa občutek, da je DJ-jeva družba v nekaj rundah zapila več kot za eno vinjeto :)
na vrh