Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ninini "Nasveti za šoping"
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 06.04.2008

Odlično, Nina Osenar! Oziroma odlično za tekstopisce oddaje Big Brother. Čutite, kako velika je razlika med »… se vidimo po oglasih …« in »... nasveti za šoping …«?

Razlika je ogromna. Nina Osenar je iz nečesa, kar je negativno – kdo pa še rad gleda oglase? – zadevo predstavila v obliki koristi za gledalko. Nasveti za šoping so po mojem mnenju res lepa inovacija. Radijski in TV voditelji vsak dan z bolj ali manj enakimi besedami najavljajo oglase.

Večina uporablja obrabljeno »se vidimo/slišimo po oglasih«. Nekateri radijski voditelji se norčujejo iz poslušalcev in oglaševalcev in oglase najavijo v stilu: »No, sedaj moramo pa še malo zaslužiti, za naše plače poskrbeti …« Ampak to je slabo, ker predstavljajo oglase kot nekaj slabega za poslušalce, ker predstavljajo oglase kot nujno zlo.

Evo, Nini Osenar pa je uspelo. Ne vem, zakaj malo dvomim, da se je tega spomnila sama, ampak stavek izgovarja tako doživeto (čeprav verjamem, da se ženskam ni težko vživeti v šoping …), da sploh ni važno, kdo je avtor ideje. Bravo, Nina Osenar. Marketinška strokovnjakinja, ki ve, nekaj zelo pomembnega. Besede prodajajo! Zato ni vseeno, katere besede uporabimo.

Za konec pa še en nasvet za šoping. Kliknite na www.lisac-lisac.si in končno kaj kupite. :)
 


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
07.04.2008 @ 10:24 Srečko
Ja, seveda, za prodajo tistega, kar oglašujejo je že "fajn", toda napovedovalci oz. voditelji morajo (tudi z besedami se vidimo po...) najprej poskrbeti, da jim gledalci ne bodo ušli drugam.
Takšna "zguljena" vabila, v stilu - se vidimo po - najbrž nimajo pretiranega učinka, toda kažejo pa na strah pred konkurenco, ki je navsezadnje lahko tudi samo en korak spredaj...
07.04.2008 @ 14:49 meglicm
To drugače (kot si pravilno ugibal) ni ninina ideja, ampak jo je pobrala iz neke Italijanske oddaje (tudi sama je to priznala). Je pa vsekakor res dobra ideja, vendar veliko gledalcev zbeži že, ko zasliši njen smeh in na nasvete na šoping niti ne čakajo ;).
07.04.2008 @ 19:19 sivolasi
Meglicm, možno, da ljudje bežijo ampak kaj, ko oba veva, da za vse ne bo nikoli prav.
Meni osebno je Ninin smeh popolnoma cool, pa tudi smeh od Salome (če ga poznaš) je popolnoma odštekan. Tako odštekan, da ga prav rad slišim.

Ali ni dovolj, da se ljudje (po TV) že 50 let smejejo na enak način?
Le kateri zakon to predpisuje?

In mali mož je UTEMELJENO rekel: nič več ne bo tako, kot je bilo... Niti smeh ne.
08.04.2008 @ 08:59 knjigoljub
Za konec pa še en nasvet za šoping. Kliknite na www.lisac-lisac.si in končno kaj kupite. :)

Tole zadnje pa ni bilo vredno marketinškega guruja. Vsi dobri nasveti padejo v vodo s takim zaključkom.
08.04.2008 @ 12:13 Aleš Lisac
Knjigoljub, tole je bila šala ... Kot bi rekel, da kupujte naše knjige, ker potrebujem denar za letne gume ... :)

Je pa humor, kot vidiva zahtevna zadeva. Ne deluje vedno, vsi te ne razumejo ... Ampak na blogu si lahko privoščim kakšno takšno. Hvala za komentar.
08.04.2008 @ 12:26 Biokmetovalec
Meni je bil pa tisti zaključek "in končno že kaj kupite" zelo všeč. Spravil me je v smeh. In kot vidim, je bil takšen tudi namen.

Kupil pa tokrat nisem, pa bom kdaj drugič. Tega zaključka pa se bom spominjal še dolgo.
08.04.2008 @ 13:58 Dejmo naši !
Večina vas je pogruntala, da tole ni zrastlo na zelniku Nine. Seveda je zadaj ogromen štab psihologov in ostalih, kateri skrbijo za vrle Slovenčke. Meni so take oddaje malo bolne in ne gledam ne pred, ne po in ne med oglasi. Sicer pa nas je balkanska konkurenca tako ali tako že prehitela in ukinila oddajo.
08.04.2008 @ 15:16 Barney
@dejmo nasi
Na balkanu so prekinili oddajo ker so udeleženci, ki so iz resničnostnega šova že izpadli, izgubili življenje v prometni nesreči.

mislim, da je bil to glavni razlog ..
08.04.2008 @ 16:26 webgirl
Tile nasveti za šoping so bili od začetka mogoče res zanimivi, ker pa jih uporablja že drugo leto so nadvse zlajnani in moteči... Se mi zdi, da te nestandardne fore delujejo nekaj časa, potem pa ne več tako da bi bilo dobro, da se spomnijo kaj novega.
08.04.2008 @ 18:50 Mak
Meni gre pa Nina in njeni nasveti za šoping že malo na živce. OK, priznam da je dobra ideja in da je drugačna od odstalih, ampak da jo uporablja vedno mi je pa tud malo blesavo. Tud če bi sam rekla Nasveti na nakupovanje ali pa kaj podobnega bi bilo bolje. Mislim da je dobra ideja samo da je uporaba pretirana. Ljudje ki gledajo BB so večinoma eni in isti in mislim, da po 2 oddajah nobenga več ne preseneti z izvirnostjo.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh