Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bravo Arih!
-
MarketingKomentarji: 9 07.11.2006
Marketinške agencije običajno ne oglašujejo. Večini svojih strank vedno predpišejo veliko mero oglaševanja, same pa, kot da v oglaševanje ne verjamejo ...
Bi vi verjeli zdravniku, ki vam ob trebušnih težavah predpiše tablete XZ, sam pa ob istih težavah, teh tablet ne bi vzel niti pod razno?
No, tale oglas, ki sem ga videl danes v Financah, je pa nekaj čisto drugega!
Marketinške agencije običajno ne oglašujejo. Večini svojih strank vedno predpišejo veliko mero oglaševanja, same pa, kot da v oglaševanje ne verjamejo ...
Bi vi verjeli zdravniku, ki vam ob trebušnih težavah predpiše tablete XZ, sam pa ob istih težavah, teh tablet ne bi vzel niti pod razno?
No, tale oglas, ki sem ga videl danes v Financah, je pa nekaj čisto drugega!Zakaj mi je ta oglas všeč in zakaj si zasluži mesto v dnevniku marketinškega guruja?
- ker gre za oglas marketinške agencije - končno ena agencija, ki verjame v zdravila, ki jih predpisuje drugim
- ker gre za oglas v obliki priporočila, Igor Arih se ne hvali sam, hvali ga zadovoljna stranka, v tem primeru g. Zoran Jankovič
- ker je v oglasu objavljena telefonska številka in spletna stran - marketinške agencije mnogokrat odsvetujejo uporabo telefona in spletnega naslova v oglasu (ker takšni "odvečni" podatki pokvarijo obliko). Primer odličnega oglasa, ki mu manjka kakšna telefonska, ali vsaj naslov spletne strani in tudi navodilo stranki, kaj naj naredi je http://www.vecer.si/clanek2006100905116627
- ker v oglasu jasno povedo, kaj bodo naredili za stranko - pripravili bodo uspešno akcijo
- ker prevzamejo tveganje nase - pripravljeni so se vezati na uspeh tistega kar naredijo
Jasno, da bi se dalo tudi v tem oglasu kaj popraviti, dodati kakšen kozmetičen popravek. To vedo tudi v agenciji Arih. Ampak niti ni tako pomembno. Pomembno je, da potencialne stranke (bralci Financ so mimogrede tisti, ki odločajo o tem katero marketinško agencijo najeti) oglas opazijo, si ga zapomnijo, o njem razmišljajo in zavrtijo telefon.
Kar se pa tiče Arihove reklame. Ali se tukaj nekdo spreneveda?! Arih je aktivni podpornik Jankovića, in to ni skirvnost. Zgornja reklama je torej politična reklama, z njo pa je pokazal, da je njegova strokovnost še kako pristranska. Z njo je jasno povedal, kar si sicer ni bila skivnost, da so njegovi naročniki samo določena skupina ljudi in podjetij.
Zaradi tega je to v resnici slaba reklama. Ali res Jankovića pozna tako dobro, da se hvali z njegovim imenom. Po mojem mnenju si je s tem zapravil dobršen del ugleda, ki ga je sicer užival.
P.s.: Ne glede na politično usmerjenost sam menim, da je bil Janković od resnih kandidatov najboljši kandidat in je upravičeno zmagal.
P.p.s.: Njegova kampanja pa je bila sramotna: stavim, da ne bo izpolnil vseh obljub, in še tiste, ki jih bo, večine ne bo v obljubljenem roku.
P.s.: Ali boš osebno užaljen, če boš kdaj ugotovil, da imam prav?
Oglas pa odlično opravlja svojo funkcijo - prodaja.