Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bravo Arih!
Marketing
Komentarji:   9 07.11.2006

Marketinške agencije običajno ne oglašujejo. Večini svojih strank vedno predpišejo veliko mero oglaševanja, same pa, kot da v oglaševanje ne verjamejo ...

Bi vi verjeli zdravniku, ki vam ob trebušnih težavah predpiše tablete XZ, sam pa ob istih težavah, teh tablet ne bi vzel niti pod razno?

No, tale oglas, ki sem ga videl danes v Financah, je pa nekaj čisto drugega!


Marketinške agencije običajno ne oglašujejo. Večini svojih strank vedno predpišejo veliko mero oglaševanja, same pa, kot da v oglaševanje ne verjamejo ...

Bi vi verjeli zdravniku, ki vam ob trebušnih težavah predpiše tablete XZ, sam pa ob istih težavah, teh tablet ne bi vzel niti pod razno?

No, tale oglas, ki sem ga videl danes v Financah, je pa nekaj čisto drugega!

arih

Zakaj mi je ta oglas všeč in zakaj si zasluži mesto v dnevniku marketinškega guruja?

  • ker gre za oglas marketinške agencije - končno ena agencija, ki verjame v zdravila, ki jih predpisuje drugim
  • ker gre za oglas v obliki priporočila, Igor Arih se ne hvali sam, hvali ga zadovoljna stranka, v tem primeru g. Zoran Jankovič
  • ker je v oglasu objavljena telefonska številka in spletna stran - marketinške agencije mnogokrat odsvetujejo uporabo telefona in spletnega naslova v oglasu (ker takšni "odvečni" podatki pokvarijo obliko). Primer odličnega oglasa, ki mu manjka kakšna telefonska, ali vsaj naslov spletne strani in tudi navodilo stranki, kaj naj naredi je http://www.vecer.si/clanek2006100905116627
  • ker v oglasu jasno povedo, kaj bodo naredili za stranko - pripravili bodo uspešno akcijo
  • ker prevzamejo tveganje nase - pripravljeni so se vezati na uspeh tistega kar naredijo

Jasno, da bi se dalo tudi v tem oglasu kaj popraviti, dodati kakšen kozmetičen popravek. To vedo tudi v agenciji Arih. Ampak niti ni tako pomembno. Pomembno je, da potencialne stranke (bralci Financ so mimogrede tisti, ki odločajo o tem katero marketinško agencijo najeti) oglas opazijo, si ga zapomnijo, o njem razmišljajo in zavrtijo telefon.

Komentarji:

07.11.2006 @ 21:00 Super Tine
Naj dodam samo še eno misel iz ARIH - ove agencije: "Klasične oglaševalske agencije umirajo, komuniciranje blagovnih znamk se seli v showbusiness. Prej ko bomo to dojeli bolje bo. "
07.11.2006 @ 21:41 Dejan
Da ne omenjamo, da je recimo meni, sigurno pa še komu drugemu, pritegnilo oko ime podpisanega gospoda =) Samo njegovo ime skoraj garantira prebran oglas.
08.11.2006 @ 09:46 Aleš
Uporaba znanih osebnosti v oglasih, se lahko obrestuje. "Celebrity marketing".
08.11.2006 @ 11:36 e-sociolog
Sploh ni res, da se agencije ne oglašujejo. Po mojem mnenju se nekatere od njih oglašujejo že kar nadležno. Primer so video reklame na televizijah: nekatere agencije svoj naziv zapišejo v kot, nekatere kot podnapis, videl pa sem tudi že zatemnitev in nato čez cel ekran naziv agencije. Nazive agencij vidim tudi na plakatih njihovih strank. Agencije sicer veliko oglašujejo (samo sebe) v reviji Marketing Magazin in podobnih.

Kar se pa tiče Arihove reklame. Ali se tukaj nekdo spreneveda?! Arih je aktivni podpornik Jankovića, in to ni skirvnost. Zgornja reklama je torej politična reklama, z njo pa je pokazal, da je njegova strokovnost še kako pristranska. Z njo je jasno povedal, kar si sicer ni bila skivnost, da so njegovi naročniki samo določena skupina ljudi in podjetij.

Zaradi tega je to v resnici slaba reklama. Ali res Jankovića pozna tako dobro, da se hvali z njegovim imenom. Po mojem mnenju si je s tem zapravil dobršen del ugleda, ki ga je sicer užival.

P.s.: Ne glede na politično usmerjenost sam menim, da je bil Janković od resnih kandidatov najboljši kandidat in je upravičeno zmagal.

P.p.s.: Njegova kampanja pa je bila sramotna: stavim, da ne bo izpolnil vseh obljub, in še tiste, ki jih bo, večine ne bo v obljubljenem roku.
08.11.2006 @ 11:50 Aleš Lisac
E-sociolog, agencije se običajno ne oglašujejo, vsaj za svoj denar ne. To, če se "nevidno" prikažejo levo spodaj na začetku TV oglasa ne štejem, ker tak oglas plača naročnik. Politiki, kar se mene tiče, niso prav nič drugačni od recimo sokov. Če ena marketinška agencija pripravi odlično kampanijo za politika, je to podobno, kot če pripravi oglasno akcijo za proizvajalca sokov. Samo produkt je drugačen. Poznam avtorja oglasa za suhomesnati proizvod, ki je vegetarijanec. Pa je vseeno naredil dober oglas. :) O politični pripadnosti Igorja Ariha ne vem nič. Po mojem uživa v svojem delu in rad prodaja. Po politični pripadnosti "marketingar". Če bi jaz delal za akcijo za politika, ki tako močno premaga ostale, bi se s tem rad pohvalil. Ne glede na to ali bi ta politik prišel z leve ali desne. Po pravici povedano jaz teh smeri niti ne razumem. Je pa zanimovo, da ljudje vedno vse in vsakogar spravimo v en predal. Tako lažje razmišljamo, tako je vse bolj enostavno. Možnost, da bi bil kdo res neodvisen? Dajte no ... večina ljudi v glavah nima predalčka v katerem piše "zares neodvisen kandidat". Ampak prosim ne o politiki na tem mestu. LP
08.11.2006 @ 12:16 e-sociolog
Aleš, ni problem v tem, ali delaš kampanjo za nekega politika. Tudi sam v tem vidim izjemno zanimiv izziv. Problem je, da v tem primeru to ni bilo samo strokovno delo, pač pa tudi politično. Po tvojem prepričanju, čeprav napišeš, da o tem ne veš nič, je Arihova politična pripadnost "marketingar", jaz pa sem ti jasno povedal, da je njegova politična pripadnost znana že od prej. Sedaj jo je le še izpostavil, kar pa sem tudi že jasno povedal v prejšnjem sporočilu. Pa sploh nisem pisal o neki "pravi neodvisnosti", ampak o tem, kako zelo se je Arihova strokovnost izkazala pristranska. Če se ti zdi to isto, ti pač ne bom mogel razložiti ...

P.s.: Ali boš osebno užaljen, če boš kdaj ugotovil, da imam prav?
08.11.2006 @ 12:34 Aleš Lisac
Aleš ne bo nikoli užaljen, kar koli napišete. In kar pogosto se Aleš tudi zmoti. Sicer pa pogovor hitro zamre, če se dva strinjata, mar ne?
09.11.2006 @ 15:11 Bicikel
Prebiram Finance in pogosto so oglasi nepregledni in nezanimivi. Ta je bil dobrodošla izjema.
24.11.2006 @ 16:05 Gru Lutalica
e-sociolog - čestitke za novoskovani termin "pristranska strokovnost". Me pa res zanima kaj naj bi bilo to...

Oglas pa odlično opravlja svojo funkcijo - prodaja.
na vrh