Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdo jo je opazil?
Marketing
Komentarji:   4 30.03.2008

Nosečih žensk ni. Sploh ne obstajajo …

Dokler enkrat ne zanosi vaša žena in naenkrat opazite vse polno nosečnic. Praktično se vam zdi, da je vsaka druga na cesti noseča … Zanimivo, kako dobri in včasih slabi opazovalci smo ljudje. Opazimo predvsem tisto, kar nas zanima.

Vzbuditi pozornost ljudi je vse težje. In mi, ki se ukvarjamo z marketingom, z oglaševanjem bi se morali tega vse bolj zavedati. AIDA formula je znana vsem. Kljub vsemu pa večina oglasov pade že na prvi črki. Ni dovolj vzbujanja pozornosti, kaj šele da bi prišli do ostalih črk.

Poglejte si tale video! Štejte podaje ekipe v belih majicah. Dobro in pozorno štejte. Rezultat zna biti drugačen, če ste ženska in drugače če ste moški. :)

http://www.dothetest.co.uk/

Sicer pa sem tole kazal na svojih predavanjih že pred 4 leti. In za podoben video plačal par sto dolarjev. V bistvu sem poštenjak, plačal za pravico predvajanja videa na seminarjih … No, sedaj je zadeva za vas zastonj na internetu. Če pa želite še več videov s podobno vsebino, jih lahko še vedno za drag denar kupite na … http://www.viscog.com/

Povprečen kupec zlahka spregleda vašo opico ali medveda … Boj za pozornost kupcev je čedalje težji. Ker v tej disciplini tekmuje vse več podjetij in posameznikov in ker imajo kupci vse bolje razvite filtre. Filtre, ki spustijo skozi le redko katero sporočilo.


Komentarji:

31.03.2008 @ 01:15 Mak
Podobno zadevo kot z doživljam z avtomobili. Vsakic ko kupim nov avto, si mislim da imam redek primerek. potem pa kar naekrat začnem na cesti opažati vedno več modelov enakega avta...
31.03.2008 @ 02:19 Anže Ž.
@Mak: to je res samo, če kupuješ navidezno redke avte, enostavno kupi res redek avto pa bo :)
03.04.2008 @ 12:52 Gjera
In kakšna je razlika med moškimi in ženskami pri ogledu tega videa?
Predivdevam da ga procentualno več žensk opazi. Ampak a ob tem preštejejo tudi pravilno število podaj?
03.04.2008 @ 12:54 Gjera
...da ne bo pomote. Predvidevam da več žensk opazi medvedjega Michael Jacksona.
na vrh