Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Prevara?
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 25.03.2008

Elektronsko pošto vsi beremo s prstom na tipki Delete. Hitro in neusmiljeno brišemo vse, česar ne poznamo, vse, kar je sumljivo, vse, kar diši po viiiiiaaagggrrrri in podobnem. Včeraj sem dobil enega boljših, bolj prebrisanih in poskusov (celo slovenski je) prodaje s prevaro.

Dobil sem tole pismo:


Spoštovani!
Vaš prijatelj Andrej meni, da bi Vas tole utegnilo zanimati:

Spletna trgovina naravno-zdravje.com Vam ponuja preko 20 različnih izdelkov za boljše zdravje in boljšo spolnost. Vsi izdelki so bili testirani in izdelani do podtakosti in jih uporablja preko 10 milijonov ljudi po celem svetu.

Nudijo 60-dnevno garancijo z vračilom denarja v primeru nezadovoljstva z izdelki. Paketi so odposlani v roku 24 ur od prejetega plačila, dobite pa jih v manj kot 10 delovnih dneh.
Nudijo tudi popuste na večjo količino naročila. Odlikuje jih popolnoma varen in zaseben način naročila preko spleta ter hiter rok dostave.

Sedaj pa še presenečenje....
Andrej Vam podarja 5% popusta na vse izdelke pri nakupu preko spletne strani naravno zdravje. Vaša koda za popust je: 39249, veljavna pa je do 31.3.2008. Ko dodate izdelek/izdelke v košarico, vnesite kodo za popust, nato pa izberete "K blagajni".

Obišči stran naravno-zdravje.com s klikom na spodnjo povezavo . . .
http://www.naravno-zdravje.com

Lepo te pozdravljam in ti želim veliko zdravja,

Andrej (andrej107@gmail.com)

OTVORITVENA AKCIJA - priporočite 10 prijateljev in prejmite brezplačno nagrado: 10% popusta na vse izdelke iz naše ponudbe.
Kliknite tukaj:
Priporočilo prijateljem

Sporočilo vam je bilo poslano samo tokrat, saj vas nimamo v bazi uporabnikov, temveč so sporočila poslana samo od uporabnikov, ki vam priporočijo stran. Če menite, da vam je bil ta e-mail poslan neupravičeno, ali menite, da uporabnika ne poznate, prosimo pošljite celotno sporočilo na priporocilo@naravno-zdravje.com.

 

Dobro napisano, nekaj Andrejev seveda poznam, in čeprav sem sumil, da gre za prevaro, sem pismo odprl in kliknil na link. In prišel do viagri podobnih izdelkov.

Ta direktna pošta je bila uspešna v tem, ker je pritegnila mojo pozornost. Pismo sem odprl. Potem sem bil seveda razočaran, ker sem uvidel, da ne gre za mojega prijatelja Andreja, pač pa za prodajni trik.

Lekcija iz direktnega marketinga? S prevaro lahko zelo hitro skoraj vsakogar pripravite do tega, da bo prebral, kar ste napisali. Ampak od tega, da nekoga s prevaro pripravite k branju vašega pisma, pa do nakupa je dolga pot. Običajno v takem primeru do nakupa nikoli ne pride. Ker ljudje neradi kupujemo od nekoga, ki nas je prevaral že v prvem koraku.

Ko sem kot študent od vrat do vrat prodajal knjige, sem bil vsaj 90% uspešen! Da, če so me spustili v hišo ali stanovanje, sem potem tudi prodal. Ampak za razliko od nekaterih mojih kolegov, ki so v stanovanja prišli s prevaro (»Delamo anketo o …«), sem jaz vedno že takoj pošteno povedal, da prodajam knjige. Seveda so mi v glavnem zaprli vrata, ampak tisti, ki so me spustili v stanovanje, so pa kupili.

Naloga kuverte v klasični direktni pošti, naloga zadeve in pošiljatelja v elektronski pošti je, da pripravi prejemnika na vsebino. Če zlorabimo prejemnikovo zaupanje, bomo prodali manj. 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
26.03.2008 @ 09:52 Srečko
Ja, g. Aleš - v svojih lekcijah tudi učite: "če hočeš v poslu uspeti moraš biti prevarant", Toda beseda PREVARANT je mišljena precej drugače in z dejanskim poslom nima žal nobene zveze! Tega pa se nekateri očitno še premalo zavedajo.
Jaz bi k vaši ugotovitvi na koncu tega članka - če zlorabimo prejemnikovo zaupanje, bomo prodali manj - dodal oz. bi raje napisal ZELO MALO!!!
26.03.2008 @ 10:11 Aleš Lisac
Srečko, tega, da je potrebno biti v poslu prevarant pa že ne učim. :)

Sem pa enkrat razlagal, kaj se lahko naučimo od prevarantov ... Uspešni prevaranti običajno dobro poznajo psihologijo svojih strank in to tudi izkoriščajo.
26.03.2008 @ 11:09 Marko
Kolikor gledam to stran, do katere link je v tvojem mejlu, vidim, da je na dnu strani povezava do tega: http://www.naravno-zdravje.com/priporoci.php

Če prav razumem, bi potem lahko kdorkoli, ki ima tvoj mejl poslal tebi to in prejel pač nek popust, ki ga stran daje. Meni se zdi to bolj kot želja po popustu, nekdo je očitno želel prejeti ta popust, pa je poslal mejle prvim desetim, ki se jih je spomnil ali videl.
26.03.2008 @ 11:11 Srečko
Nisva se dobro razumela, čeprav v 3. poglavju 5. dela priročnika "Korak pred konkurenco" dobesedno tako piše.
Sem pa prepričan, da ste mislil izključno na pretirano izkoriščanje te "prevarantske psihologije". Možno se je pa marsikaj naučit s pomočjo te psihologije.
Tako kot od vaših nasvetov - le, da jih pravilno razumeš...
26.03.2008 @ 15:13 Aleš Lisac
Srečko, v 3. poglavlju 5. dela Korak pred konkurenco, sem napisal:

"Če hočeš v poslu uspeti, moraš biti prevarant (naslov poglavja)

Včasih cilj opravičuje sredstva. Prepričan sem, da je zgornji naslov pritegnil vašo pozornost. To je bil tudi moj namen. V resnici ne mislim tako.

Tokrat vam nameravam povedati, da se je včasih treba zgledovati po prevarantih.

itd. itd.

Res ne mislim, da je potrebno biti v poslu prevarant. Ravno obratno. V poslu so dolgoročno uspešni tisti, ki delujejo etično in moralno, tisti, ki spoštujejo božje zapovedi. LP
26.03.2008 @ 22:08 tomaz
Le kaj bi o prevarah porekel pokojni Ogilvy?
27.03.2008 @ 13:30 JBT
Jaz pa iz principa nikoli ne kupim od tistih, ki pošiljajo polpismene reklame - s slovničnimi napakami. Zame je to znak, da se ne znajo dovolj (natančno) potruditi za marketing in so verjetno nesposobni še na kakšnem drugem področju.
27.03.2008 @ 14:15 Bloger
Mene so nedoglo nazaj klicali iz neke firme, ki dela za triglav ali neka taka povezava, da bi se z mano radi pomenili o novostih na finančnem področju. Zajeli so/bodo celo našo vas in okoliš. Itd. V glavnem en kup s.ranja.

Ko je tip začel s svojim GOVOROM in kaj vse je govoril, jaooo, pri meni zbudilo, ne samo upor, ampak da bi ga tam na mestu napizdil ko psa.

Skozi zadnja vrata je hotel dobit sestanek z mano, da bi mi potem prodal zavarovanje ali nek finančni produkt.
31.03.2008 @ 13:12 ervinator
S to pošto je še nek drug problem (poleg tega, da gre morda za kršenje zakona). Če vendarle ni bila prevara s strani prodajalca, pa je storitev prodajalca nekdo zlorabil oziroma jo je sabotiral. Kdor bo s spletno prodajo v prihodnje želel uporabiti prodoben prijem, bo moral upoštevati tudi to možnost - sicer bo izgubil zaupanje ne glede na to, ali je kriv ali ne. Skratka, prodajalec bo moral v sistem "priporočil" vključiti tudi določene varovalke - pa ne tiste, ki izigravajo zakon, ampak tiste, ki ohranjajo zaupanje kupcev.
31.03.2008 @ 15:49 Aleš Lisac
Ervinator, prav imaš. Varovalke pa seveda znižujejo odziv. Dramatično znižujejo odziv ...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh