Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lexus GS 450h
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 25.03.2008

Preizkusil sem prestižno limuzino lexus GS 450h. V salonu niso komplicirali, avto so mi dali za dobrih 5 dni, čez velikonočne praznike, skratka.

Vtisi? Če imate denar, potem je to prava stvar. Avto je res nekaj posebnega. Česa podobnega Nemci preprosto nimajo. GS 450h vam nudi zmogljivost V8 motorja. Poraba pa ostane na ravni motorjev s 4 valji. Povedano drugače, igrate se s 350 konji, poraba pa ostane pod 10 litri!


Tudi sicer je avto zelo, zelo solidno narejen. Vozi se res lahkotno. Moji ženi recimo na videz ni bil všeč, ko pa ga je peljala, se je takoj zaljubila vanj. »Tako tih je in tako brez napora, lahkotno se pelje.« Na avtocesti se ji je zdelo, da vsi nekam počasi vozijo, dokler ni po pogledu na števec z grozo ugotovila, da se pelje 180 na uro …

lexus11

Avto je odličen. Če bi avto kupoval danes, potem enostavno ne bi vrnil ključev testnega avta. Imam občutek, da bo moj naslednji avto lexus. A bom vseeno še malo počakal, da se moj sedanji avto še malo postara. Sedaj je star 4 leta, recimo še tri leta ga ne bom menjal. Čeprav vem, da se bo težko presesti iz boljšega v slabši avto. Me prav zanima, kako bo, ko se bom spet usedel v svoj avto.

Še marketinška lekcija? Veliko lekcij. Sam pristop je bil odličen. Tako drag avto se seveda prodaja na ustrezno drag način. Draga direktna pošta, poslali so mi knjigo o lexusu, večdnevna testna vožnja, zares prijazen in profesionalen odnos prodajalcev.

lexus22

Ampak kot ste slišali, avta sedaj ne bom kupil. Nič hudega, saj prodajalci niti ne računajo, da bo vsaka testna vožnja uspešna. Pomembno je, da sem z avtom in celotno storitvijo zadovoljen. In o tej svoji izkušnji sem povedal vsem prijateljem na petkovem nogometu, avto sem za krog posodil trem poslovnim partnerjevem (za enega sem 99% prepričan, da bo avto tudi kupil), avto je preizkusilo sorodstvo med prazniki. Skratka, ves čas sem ponosno priporočal avto in storitev lexus svojim prijateljem, sorodnikom, poslovnim partnerjem. Sedaj pa o tem pišem še tukaj.

Koliko stane 3-dnevna testna vožnja in koliko testnih voženj lahko z enim avtomobilom naredijo v letu dni? Verjetno okoli 100 testnih voženj. Stroški (leasing, servis, gume …) za tak avto so na letnem nivoju okoli 20.000 evrov. Če jim 100 testnih voženj prinese 5 kupcev, to pomeni prihodek 300.000 evrov. In se zadeva nekako izide. Kakšne so resnične številke, ne vem. Vem pa, da gre Lexusu dobro, vem, da vedo, koliko se splača investirati v potencialno stranko.

Od česa pa je najbolj odvisna uspešnost, izkoristek testnih voženj?

Seveda od tega, koga na testno vožnjo povabijo.

V direktnem marketingu, v direktni pošti je odziv najbolj odvisen od tega, komu pišete, s kom komunicirate. Denar, ki ga vložite v čiščenje baze, je dobro vložen denar. Skratka, testne vožnje bodo uspešne, če bodo vabilo poslali osebam, ki imajo denar in ki si novega avta želijo. Bomo videli, če so tudi pripravljeni prisluhniti sugestijam strank. Jaz jim bom napisal dva naslova potencialnih kupcev, dveh poslovnih partnerjev, ki pravita, da bi z veseljem avto preizkusila in ga morda kupila. 

Komentarji:

25.03.2008 @ 22:23 Franci
Huda mašinca
kaj moraš narediti da prideš do testne...;))))))
25.03.2008 @ 22:34 Aleš Lisac
Franci, pomaga, če si prava ciljna skupina. :) Sicer pa poizkusiti velja, v najslabšem primeru lahko rečejo, ne. Ampak dvomim, da vam avta ne bodo pokazali, vas z njim zapeljali, ali vam ga posodili za nekaj dni. Poizkusite in poročajte!
25.03.2008 @ 22:52 Metka
Tale avto bi pa še jaz vozila. Morda bo moj? Nekoč? Morda tudi ne, važno je da je lep.
25.03.2008 @ 23:58 Borut
Aleš, res je! Pomembno je, koga nagovoriš in na kak način. Meni bi lahko stokrat dali tega Lexusa na preizkušnjo, pa ga ne bi kupil. Ker si ga ne morem privoščiti. Še ne! ;-) Morda pa bi kupil Toyoto Priusa, ki (seveda) uporablja enako hibridno tehnologijo! :-)

Kaj hočem reči? Seveda je zelo pomembno, koga nagovoriš! Ampak pri tem ne smemo pozabiti, da je pametno zasnovan direktni marketing investicija v prihodnost. Aleš zagotovo ne bo pozabil testnih 5 dni z Lexusom. Prav gotovo se jih bo spomnil če kakšna 3 leta, ko bo kupoval nov avto! Morda bi se jaz tudi nekoč, ko si bom lahko to privoščil, spomnil na Lexusa, ko bi kupoval avto. Če bi mi ga le ponudili na tridnevni test! :-)
26.03.2008 @ 11:56 Biokmetovalec
Metka, ali bo takšen avto kdaj v prihodnosti tvoj, ali pa ne, je odvisno samo od tvoje odločitve.

In največja ovira na poti do zastavljenega cilja so tvoji lastni dvomi. Ko boš uspela prepričati samo sebe, ko se ti bo zdelo popolnoma samoumevno, da si sposobna zaslužiti potrebno količino denarja, si na konju.

Zelo preprosto, kajne?
26.03.2008 @ 12:06 Marjan
Mene pa zanima če je g. Lisac plačan s strani Lexusa da tako hvali avto.Verjamem da se spozna na marketing na avte pa ne najbolj.Hibrid v velikih avtomobilih je bolj marketinški trik kot pa nevem kako uporabna zadeva, po mestu še je vredu izven mesta pa na avtocesti pa vsak dizel (primerljiv avtomobil) porabi manj goriva in stem tudi manj onesnažuje, podvozje navedenega vozila je prav tako slabse od primerljivih tekmecev v istem razredu, pa še dosti problemov so imeli z zavornim sistemom.Je pa res da Lexus z vsakim novim modelom zelo napreduje in vedno bolj povzroča sive lase tekmecem.
26.03.2008 @ 15:05 Aleš Lisac
Marjan :)

Ne, žal nobenega plačila, nobenega dogovora z Lexusom.

Glavni razlog mojega dopisa je bil opisati odlično direktno marketinško akcijo, ki se je začela s tem, da sem dobil knjigo "Zgodba o Lexusu".

Kar pa se tiče okusa in znanja o avtomobilih, je pa tu podobno kot pri prehrani. 100 ljudi, 100 mnenj.

Jaz osebno ne maram dizlov. Ker so glasni, ker se za njimi (tudi za najnovejšimi limuzinami) grdo črno kadi - včasih skoraj tako, kot za mojim Wartburgom 353W letnik 1978.

Skratka bencinski motorji, sploh večji 6 in 8 valjni, so bolj uglajeni, imajo bolj prijeten zvok, dizli so pa primerni za težko mehanizacijo, kamione, traktorje itd. :)

O tem ali hibridi delajo ali ne, vam lahko povem iz prve roke, saj imamo doma Priusa. Zadeva deluje, avto nam je prirasel h srcu.

Jasno, da je hibridni pogon tudi marketinški "trik".

GS 450 h seveda ni racionalna odločitev. Avto res ni za vsakogar. Je pa res, da imaš prijateljem kaj pokazat in res je, da je poraba pod 10l, čeprav ima zverina 350 konjev. Itak je pa čisto vseeno koliko porabi avto za katerega daš 60.000 + evrov, mar ne? Če se hočeš voziti varčno in okolju prijazno, kupiš majhen avto (bencinski) in zanj plačaš okoli 10.000 evrov. To je racionalna odločitev.

Vse ostalo pa je čustveni nakup, ki si ga racionalno razložimo ... In hibridni pogon zelo pomaga pri tem, ko kupec sam sebe prepričuje, da je pametno investirati 60.000 evrov v zadevo, ki je vsak dan manj vredna in povrhu še pije bencin.

Marjan, hvala za komentar! LP
na vrh