Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Big brother 1984
Obujamo spomine
Komentarji:   8 19.03.2008

Sam sem, neprostovoljno sicer, že nastopal v Big brotherju. Vse skupaj je trajalo polnih 12 mesecev. V »hiši« nas je bilo okoli 30, spali smo na pogradih. Big brother nas je prisilil, da smo vsako jutro že ob petih začeli s polurno rekreacijo. Goli do pasu na tek, ne glede na zunanjo temperaturo, šele nato zajtrk.

Big brother mi je določil zanimive naloge, recimo učiti sem se moral bolgarščino in radiotelegrafijo, upravljanje radiogoniometra. Enkrat v 12 mesecih smo se učili streljati z najbolje prodajano avtomatsko puško na svetu.

Tudi vožnja s helikopterjem je spadala med naloge, ki mi jih je določil big brother. Sporazumevati smo se morali v jeziku, ki ni bil moj materin jezik, domov pa sem šel lahko v 12 mesecih dvakrat za en teden. Med tednom izhodi iz hiše niso bili dovoljeni, v mesto smo šli lahko največ dvakrat na mesec.

Nekateri prebivalci »hiše« so se med svojim edinim mesečnih izhodom zadrževali v prepovedanih lokalih in počeli razne neumnosti. Enkrat me je big brother določil, da sem moral še z dvema sostanovalcema loviti takšne, ki so ali pobegnili preko hišne ograje ali pa se ga napili v prepovedanih lokalih.

trojka

Sistem naše trojke je bil preprost. Če smo koga zalotili, smo mu dali na voljo dve možnosti: Lahko smo ga odpeljali v posebej neprijeten del hiše, ki se je imenoval zapor, lahko pa je dal za eno rundo in smo ga samo opomnili. Vsi so izbrali drugo možnost, big brother pa je potem na hladno poslal nas tri. Slikali smo se še dokaj trezni, ob prihodu v hišo, ko sem moral poročati big brotherju, pa ni bilo ravno tako.

Bivanje v hiši je bilo nekaterim, recimo meni, zabavno. Samo predolgo je trajalo. Drugim pa tako neznosno, da so poskušali celo s samomorom, se metali skozi okna, bežali domov, jokali …

Marketinška lekcija tegale zapisa?

Hm … morda pa današnji mladini res manjka kakšno leto služenja vojaškega roka v JLA. Recimo Niš v Srbiji je bil krasna lokacija za služenje vojaškega roka.

Ker tega ni več, je big brother kar zanimiva in tudi poučna reč. Recimo vidimo lahko, kako se v nenavadnih razmerah med seboj ujamejo ljudje, ki se prvič vidijo. Sicer imajo vsi skupaj nekaj skupnega, recimo dovolj so utrgani, da so se prijavili na big brotherja. Ampak pogledati in preučevati s psihološkega vidika je pa zanimivo.

Prva marketinška lekcija je tale: Stvari se spreminjajo. Kar je delovalo včasih, danes ne deluje več, ali pa sploh več ne obstaja. Pred nekaj desetletji si moral v vojsko, danes ti za 92 dni zafrkancije plačajo 93.000 evrov … Skratka, v poslu se moramo hitro prilagajati spremembam, danes svet ni enak, kot je bil včeraj.

Drugič, celebrity status je čedalje več vreden in čedalje lažje ga je unovčiti. Če si medijska oseba, potem kapne tudi kakšen dodaten evro.

Ideje prinašajo denar. Danes se da z najbolj odštekano idejo, ki se je na primer domislita dva po petih pivih, zaslužiti. Problem je le v tem, da je idej na pretek, ljudi, ki bi jih znali spraviti v denar, pa manjka.

Ljudje ne prenesemo tistih, ki izstopajo iz povprečja. Zato so v prvi rundi praktično vsi nominirali Marka. Ja, če si drugačen, ne pričakuj, da boš večini všeč.


tankist

Še ena fotka iz tistih časov. Je bilo kar zabavno in poučno, samo malo predlogo je trajalo. :)

Dodaj komentar


Komentarji:

19.03.2008 @ 10:29 Luka
Zanimivo. Tudi sam sem razmišljal, da ima BigBrother oddaja dosti skupnega z vojaki v kasarni. Tako kot vojaki, je tudi mladež v "hiši" vedno z nečim zaposlen - v nasprotnem primeru pa se skregajo. Zanimivo bi jih bilo opazovati, če jim ves teden ne bi dali nobene naloge, ničesar (hrane pa ravno toliko, da ne bi rekli, da so lačni).
Prepričan sem, da bi prišlo do obračunavanja med člani. Iz tega razloga vojaki večino časa nekaj počnejo - ni važno če kopljejo in nato zasipajo jarek.
19.03.2008 @ 10:50 Đuro
Druže vojniče!!! Prljave su ti čizme! Kako to nosiš pušku!!! Lisac, Lisac ...
19.03.2008 @ 11:07 ĐOMBA
Marketing ?

Približno po desetih dneh nastopa v vojski je bila na vrsti VAKCINACIJA, oziroma cepljenje. Naslednje cepljenje je bilo čez en mesec in zadnje čez eno leto ko sem šel domov.

Mit je bil tudi, da brez tiste zadnje injekcije sploh ne smeš oditi domov, saj naj bi v primeru da je nebi dobil, imelo to strašanske posledice. REVAKCINACIJA se je reklo temu cepljenju, ko si šel domov.
Vsesplošno "znano" je tudi bilo, da po tej injekciji lahko spiješ ali požreš karkoli, tudi zemljo in kamenje če hočeš, pa ti ne bo nič.
Skratka, cepivo naj bi ti nabildalo odpornost na absolutno vse.

No nekaj let za tem, ko sem vojsko odslužil, se je ta mit dokončno razblinil, ko sem izvedel, da je to bilo čisto navadno cepljenje proti tetanusu.

Kdor je bil kdaj cepljen proti zastrupitvi, oziroma tetanusu ve, da se tudi v "normalni" medicini cepi enako; prva injekcija, druga čez en mesec in naslednja približno čez eno leto, da dobiš če se ne motim 5 letno imunost.
=)
Tudi glede broma v čaju, da bi vojakom zmanjšali potrebnost. Možno je;

-da je tudi to bil mit
-da so ga dajali premalo
-ali pa so bili vojaki prepotrebni "šotori" na posteljah so namreč nemoteno stali vsako jutro brez problema.

Ja, ti psihološki učinki ...
19.03.2008 @ 11:54 Marjan Račnik
Tale drugi posnetek je pa zelo podoben enemu mojemu iz kasarne Pantelej VP1119 iz leta 1983
19.03.2008 @ 12:22 Aleš Lisac
Marjan, a poveva "big brother" občinstvu, da so bile takrat v Nišu tudi Lidije? :) Ja, takrat so bile v modi vojakinje. Samo, da so vojakinje premestili v bolj udobno sobo in večjo žepnino so imele. Enakopravnost pa taka ... :)
19.03.2008 @ 19:14 vest
Nagrada je 92.000 eurou in ne 93.000 ,kot ste zapisali Aleš ,razen če boste še Vi primaknili tisočaka zraven.
19.03.2008 @ 20:23 Marjan Račnik
Aleš, to naj bo skrivnost. In skrivnosta naj bo tudi, da je leta 1993 bila prva generacija "Lidij" v kasarni Bubanj. In skrivnost naj bo tudi, da je v tej prvi generaciji bila tudi simaptična (naravno blond) punca iz naše vasi. To, da so mi zavidali, ko sem šel z njo v slaščičarno ob srečanju v mestu, je bila pa ena najboljših zadev, kar se jih spomnim iz vojske. Sem naenkrat imel polno prijateljev.

Se mi zdi, da ima to kar nekaj veze z marketingom? Kadar si več oseb želi imeti isto stvar, ki pa je v omejeni količini, ima slednja večjo vrednost.
19.03.2008 @ 20:24 Marjan Račnik
Ups! Majčken popravek za prejšnji tekst: Mišljeno je leto 1983.
na vrh