Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Prepričevanje
Dobre knjige
Komentarji:   11 22.02.2008

PREPRIČEVANJE, AVTOR: DAVE LAKHANI

 »Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim da stori, in bova oba dosegla svoj cilj.«

Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Daveova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.

Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal sliko Davea v policijski uniformi. Daveu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.

prepricevanje

Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogarkoli v karkoli, potem to knjigo morate imeti. Imeti jo morate, preden jo v roke dobi vaša konkurenca.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
22.02.2008 @ 21:47 jan
se strinjam.odlična knjiga.prepriča te,da prepričuješ
23.02.2008 @ 17:29 Aleš Lisac
Poglejte tudi: http://www.boldapproach.com/index.html
23.02.2008 @ 22:54 ervinator
Je skrivnost prepricevanja se v cem drugem kot le v tem, da moras (v svoje lazi) najprej prepricati samega sebe?
24.02.2008 @ 10:39 sivolasi
Ervinator, zanimiva misel...
Bi se kar strinjal. Res kaže najprej prepričati sebe, nato pa začeti prepričevati druge. Mogoče so taki uspešnejši, kot tisti, ki vedo, da niso dobri, da lažejo...

Je pa uspešno prepričevanje (rekel bi lahko tudi manipulacija) nedvomno veščina, ki pride pogosto še kako prav.
Prepričevanje prepričanih (Arabcu prodati pesek, Eskimu led) je težka naloga. Kdor je tu uspešen, si lahko čestita...
Mislim, da bom knjigo kupil, pomisleki gor ali dol...
24.02.2008 @ 13:40 Biokmetovalec
Aleš, ali lahko s pomočjo te knjige človek spremeni tudi lastna prepričanja?

Kvaliteta našega življenja je namreč odvisna od naših lastnih prepričanj. Od tega, v kar verjamemo.

Zato je znanje o tem, kako zamenjati lastna prepričanja, kako prepričati samega sebe, kako začeti verjeti v druge resnice, zelo dragoceno.

Vsekakor pa verjamem, da so ljudje, ki sami močno verjamejo v svoje izdelke ali storitve pri prodajanju le teh bistveno uspešnejši od tistih, ki se ne zavedajo resnične vrednosti tega, kar ponujajo.
24.02.2008 @ 21:12 Marjan
Zanimivo mi je vprašanje: "Ali lahko človek s pomočjo te knjige spremeni svoja lastna prepričanja?"

Po mojem lahko, saj Aleš tega verjetno ne bo prepovedal :-). Verjetno tega ne prepoveduje niti avtor. Še več, oba si zaradi tega kar pišeta, celo želita, da mi bralci spremenimo svoja prepričanja :-).

Kar se tiče prepričanj so zelo pomemben dejavnik osebne uspešnosti. Prepričanja so povezana z vrednotami. V kolikor imate vrednoto, da ste pošteni (do skrajnosti), se vam bo led, ki ga nemeravate prodati eskimu stopil. To pa je lahko dobro, saj ga boste morda nato lažje prepričali, da kupi vodo :-).
25.02.2008 @ 10:27 martin
Kako pa veste, da so vaša prepričanja resnična?
Seveda, v materialnem svetu dobite mnogo potrdil, kar pa še ne pomeni, da ne boste ceno za svoja prepričanja plačali v drugem življenju.
"Prvi bodo zadnji in zadnji bodo prvi."
25.02.2008 @ 18:04 Lovro
Rad si vzamem čas za tiste, ki me poiščejo, potem jih je lahko prepričati o zadevah. Pogosto so ljudje površni in jih zanima samo končni rezultat, ki pa jim ga na začetku ne moreš dati.
25.02.2008 @ 22:46 Sašo
Knjiga, ki jo res mora imeti vsak "prodajalec".
Jaz sem jo že naročil, ker sem prepričan da bom izvedel še kakšno zanimivo varianto, ki mi bo pomagala pri prepričevanju in doseganju željenih ciljev :)

Dejstvo je da vas ta in podobne knjige ne bodo spemenile, če tega sami zares ne boste želeli.
Če si boste želeli sprememb, upoštevati "preizkušene" metode, boste prihranili dragoceni čas in prej dosegli željeni cilj.

LP
06.03.2008 @ 09:52 neprepričan
...prebral, post naročil knjigo, vendar izgleda, da obrazec za naročilo ne dela, po tednu dni brez odziva...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh