Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Naš kuža in koze
 Naš kuža in koze Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kaj obljubiti?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 21.02.2008

Kaj se splača obljubiti?

Če ponujate enostavne rešitve za kompleksne probleme, potem boste v prodaji najverjetneje uspešni. Ljudje pač radi kupujemo enostavne rešitve za kompleksne probleme.

To vedo recimo tudi v podjetju Nightingale Conant, ki je največje podjetje na področju produktov za osebnostno rast v ZDA, morda tudi na svetu. Kako recimo prodajajo nov shujševalni produkt?

At last...
The Secret of Long-lasting Health and Fitness - without diet or exercise
(that the health and fitness industries don't want you to know about!)



Dear Customer

Have you ever been on a diet? Or enrolled at a gym or on a fitness course?
If you are anything like me, you will have done both - several times over the years - in an attempt to 'get fit' or try and keep off those extra pounds.
I stick at it for a while - then become frustrated when there's no significant difference - and after a few weeks I'm back to square one!
And yet it always puzzled me why some of my colleagues never diet or exercise - yet stay remarkably slim, fit and healthy. Until very recently...
I was introduced to Marc David, a renowned nutrition consultant and author. Unlike all the health and fitness consultants I'd ever heard before, Marc told me it was possible for me to eat what I liked without worrying about calories or carbs or anything else - and actually lose weight and feel better. What's more, there was no boring exercise program to stick to either!
I admit I was sceptical at first. Yet the more I heard about Marc's theories, the more  ... in tako naprej ...

Današnji nasvet?

Prodajajte enostavne rešitve za kompleksne probleme. In obljubljate tisto, kar si vaše potencialne stranke želijo (recimo shujšati brez, da bi jedli manj in ne da bi telovadili). Seveda pazite, da vse ostane v mejah etike in morale.

Če pa ste v vlogi kupca, potem imam za vas drugačen nasvet …

Bodite skeptični, ko vam nekdo prodaja enostavno rešitev za vaš kompleksen problem.


na vrh