Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kaj obljubiti?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 21.02.2008
Kaj se splača obljubiti?
Če ponujate enostavne rešitve za kompleksne probleme, potem boste v prodaji najverjetneje uspešni. Ljudje pač radi kupujemo enostavne rešitve za kompleksne probleme.
To vedo recimo tudi v podjetju Nightingale Conant, ki je največje podjetje na področju produktov za osebnostno rast v ZDA, morda tudi na svetu. Kako recimo prodajajo nov shujševalni produkt?
At last...
The Secret of Long-lasting Health and Fitness - without diet or exercise
(that the health and fitness industries don't want you to know about!)
Dear CustomerHave you ever been on a diet? Or enrolled at a gym or on a fitness course?
If you are anything like me, you will have done both - several times over the years - in an attempt to 'get fit' or try and keep off those extra pounds.
I stick at it for a while - then become frustrated when there's no significant difference - and after a few weeks I'm back to square one!
And yet it always puzzled me why some of my colleagues never diet or exercise - yet stay remarkably slim, fit and healthy. Until very recently...
I was introduced to Marc David, a renowned nutrition consultant and author. Unlike all the health and fitness consultants I'd ever heard before, Marc told me it was possible for me to eat what I liked without worrying about calories or carbs or anything else - and actually lose weight and feel better. What's more, there was no boring exercise program to stick to either!
I admit I was sceptical at first. Yet the more I heard about Marc's theories, the more ... in tako naprej ...Današnji nasvet?
Prodajajte enostavne rešitve za kompleksne probleme. In obljubljate tisto, kar si vaše potencialne stranke želijo (recimo shujšati brez, da bi jedli manj in ne da bi telovadili). Seveda pazite, da vse ostane v mejah etike in morale.
Če pa ste v vlogi kupca, potem imam za vas drugačen nasvet …
Bodite skeptični, ko vam nekdo prodaja enostavno rešitev za vaš kompleksen problem.