Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Vista service pack 1
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 11.02.2008

Microsoft je ponosno objavil, da so pripravili prvi paket popravkov za operacijski sistem Vista. Bill Gates je najbogatejši tudi zato, ker ve, da od čakanja na popolni izdelek ni koristi.

Tisto, kar imaš, moraš prodajati. Potem ko ti uspe nekaj napak popraviti, pa ponosno objaviš, da je sedaj napak manj. Do naslednje objave o novem paketu popravkov.

Iz marketinške napake (prodaja nepopolni izdelek, ki ima nešteto pomanjkljivosti) je naredil korist za stranko (brezplačni paket izboljšav in popravkov). Lepo.

Upamo kaj podobnega narediti tudi mi?


Komentarji:

11.02.2008 @ 10:41 sivolasi
Poznavalci parvijo, da so Windowsi pravzaprav eno veliko sr.... Pravtako pa nekateri vemo, da tu ni pomoči, da bo Linux vedno druga liga. Zame je to dokaz, kaj dela manipulacija, kaj delajo miljoni dolarjev, ki jih imajo pripravljene za morebitne tožbe glede monopolnega položaja Microsofta.

In kaj je bolj logičnega, kot da se iz blamaže (poznavalci pravijo, da je tudi Vista prava blamaža) rešuješ tako, da se posuješ s pepelom, malce opravičiš in celo sugeriraš uporabnikom, kako prijazen in fer si do njih...

Kako prefinjeno, za poznavalce pa prozorno...

Verjetno bo kmalu prišlo tako daleč, da bodo ponujali trgu izdelke z (nenevarno) napako, potem pa bodo skesano napako obelodanili in si dvigali rejting s svojo kao "poštenostjo".

Mislim, da je nekaj podobnega že bilo z baterijami za Sony prenosnike, pa še s čem...

Treba pa je jasno povedati, da take "finte" pred pol stoletja NIKOMUR niso padle na pamet. Včasih so bili proizvajalci moralni in načelni (vsaj kar se tiče kvalitete), danes niso več...
Danes ni več na prvem mestu naloga narediti odličen produkt, ampak razmišljanje o tem, kako ljudi vsaj malo opetnajstiti. Žal.
11.02.2008 @ 11:42 Sašo 2
"Treba pa je jasno povedati, da take "finte" pred pol stoletja NIKOMUR niso padle na pamet. Včasih so bili proizvajalci moralni in načelni (vsaj kar se tiče kvalitete), danes niso več..."

Hmm, ob tem mi takoj na pamet pride zloglasni Ford Pinto iz 70ih let. Avto je imel nekaj zelo resnih varnostnih napak zaradi katerih so ljudje umirali, Ford pa jih dolgo ni popravil, čeprav so za vse te težave vedeli.

Lahko greš nazaj 30, 50 ali 100 let in vedno se bo našel kakšen podoben primer.

Danes se je pač potrošnja spremenila. Life cycle izdelkov se hitro krajša in kupci so vedno bolj zahtevni. Če hočejo proizvajalci prodajati izdelke morajo na trg lansirati "polizdelek" potem pa ga počasi popravljajo skozi "facelifte", revizije in service packe.

Enako delajo proizvajalci avtomobilov, računalnikov, gradbena podjetja...
11.02.2008 @ 12:25 sivolasi
Se pa najbrž strinjava, da so pred 50 leti le redke firme imele "slabe" namene? Danes pa je takih nedvomno mnogo več...
11.02.2008 @ 13:13 Sašo 2
Nop, žal ne :)

Pomoje podjetja sploh nimajo slabih namenov v smislu, da bi hoteli škoditi kupcem. Njih zanima prodaja in v tej tekmi se zgodi, da kdo malo "pozabi" na pravice potrošnikov in preizkuša meje.

Mislim, da je danes tega precej manj kot 50 let nazaj, saj imamo večinoma bolj stroge predpise. Pa tudi konkurenca dela svoje. Ko je MS začel delati DOS in prve Windowse je bil njihov tržni delež ogromen, ker res ni bilo pametne konkurence.

Danes se mora MS veliko bolj truditi, ker jim za vrat diha Linux na strežniškem področju in Apple na desktop in workstation segmentu.
11.02.2008 @ 23:52 Jože
Pustimo računalnukarje pri miru. Tu je glavna finta prodaja, kar ima Aleš prav. Če stremimo za temu, da bomo popolni prodajalci in prodajali samo popoln izdelek brez napak, ne bomo nikoli nič začeli prodajati, ampak bomo vedno čakali na popoln izdelek
Sicer pa ljudje že vedo in so se že navadili, da popolnega izdelka ni, ravno tako , kakor ni popolnega človeka brez napak. Vendar velika večina potrošnikov teh napak niti ne opazi. Če pa že, pa se da vedno ali skoraj vedno izvleči iz take situacije.
Jaz sem siguren, da ko smo imeli največji marketinški seminar v Tivoliju z g. Morijem in g. Alešem, da se je dogodilo kar nekaj napak, ampk prisotni tega nismo opazili in ni bilo nič narobe.
Bistvo pa je , da znaš te morebitne napake popraviti, če je potrebno.
12.02.2008 @ 12:30 Bo.stjan
Naš svet se vrti vedno hitreje, tudi zato podjetja ne morejo več čakati na "popolne" izdelke. Sicer pa kaj je sploh popoln izdelek? Veliko bolj kot vse drugo je pomembna časovna komponenta. Ob pravem času na pravem mestu (oziroma za prave kupce) Kaj ti pomaga funkcionalna popolnost, če si zamudil 1 leto. Smetana je že pobrana, tržni deleži razgrabljeni. Ti popravki pa so namenjeni bolj komuniciranju s strankami in zato, da bodo tudi naslednjič kupci upali hitro sprejet nov izdelek. Kupci smo se navadili sprejemati napake, saj vemo, da nas čakajo popravki. Vse skupaj nam je v tem hitrem življenjskem ritmu že precej samoumevno, saj smo tudi sami nagnjeni k kaki površnosti v želji ustreči vsem in še sebi povrhu.
11.02.2009 @ 13:39 tlqluv
oszlgzquxfbjbpvdenvjwddjmvqslb
15.02.2009 @ 13:43 nqmkzn
sbhjspuxudsbeuetjanxwqbfhtxazt
na vrh