Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Vista service pack 1
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 11.02.2008
Microsoft je ponosno objavil, da so pripravili prvi paket popravkov za operacijski sistem Vista. Bill Gates je najbogatejši tudi zato, ker ve, da od čakanja na popolni izdelek ni koristi.
Tisto, kar imaš, moraš prodajati. Potem ko ti uspe nekaj napak popraviti, pa ponosno objaviš, da je sedaj napak manj. Do naslednje objave o novem paketu popravkov.
Iz marketinške napake (prodaja nepopolni izdelek, ki ima nešteto pomanjkljivosti) je naredil korist za stranko (brezplačni paket izboljšav in popravkov). Lepo.
Upamo kaj podobnega narediti tudi mi?
In kaj je bolj logičnega, kot da se iz blamaže (poznavalci pravijo, da je tudi Vista prava blamaža) rešuješ tako, da se posuješ s pepelom, malce opravičiš in celo sugeriraš uporabnikom, kako prijazen in fer si do njih...
Kako prefinjeno, za poznavalce pa prozorno...
Verjetno bo kmalu prišlo tako daleč, da bodo ponujali trgu izdelke z (nenevarno) napako, potem pa bodo skesano napako obelodanili in si dvigali rejting s svojo kao "poštenostjo".
Mislim, da je nekaj podobnega že bilo z baterijami za Sony prenosnike, pa še s čem...
Treba pa je jasno povedati, da take "finte" pred pol stoletja NIKOMUR niso padle na pamet. Včasih so bili proizvajalci moralni in načelni (vsaj kar se tiče kvalitete), danes niso več...
Danes ni več na prvem mestu naloga narediti odličen produkt, ampak razmišljanje o tem, kako ljudi vsaj malo opetnajstiti. Žal.
Hmm, ob tem mi takoj na pamet pride zloglasni Ford Pinto iz 70ih let. Avto je imel nekaj zelo resnih varnostnih napak zaradi katerih so ljudje umirali, Ford pa jih dolgo ni popravil, čeprav so za vse te težave vedeli.
Lahko greš nazaj 30, 50 ali 100 let in vedno se bo našel kakšen podoben primer.
Danes se je pač potrošnja spremenila. Life cycle izdelkov se hitro krajša in kupci so vedno bolj zahtevni. Če hočejo proizvajalci prodajati izdelke morajo na trg lansirati "polizdelek" potem pa ga počasi popravljajo skozi "facelifte", revizije in service packe.
Enako delajo proizvajalci avtomobilov, računalnikov, gradbena podjetja...
Pomoje podjetja sploh nimajo slabih namenov v smislu, da bi hoteli škoditi kupcem. Njih zanima prodaja in v tej tekmi se zgodi, da kdo malo "pozabi" na pravice potrošnikov in preizkuša meje.
Mislim, da je danes tega precej manj kot 50 let nazaj, saj imamo večinoma bolj stroge predpise. Pa tudi konkurenca dela svoje. Ko je MS začel delati DOS in prve Windowse je bil njihov tržni delež ogromen, ker res ni bilo pametne konkurence.
Danes se mora MS veliko bolj truditi, ker jim za vrat diha Linux na strežniškem področju in Apple na desktop in workstation segmentu.
Sicer pa ljudje že vedo in so se že navadili, da popolnega izdelka ni, ravno tako , kakor ni popolnega človeka brez napak. Vendar velika večina potrošnikov teh napak niti ne opazi. Če pa že, pa se da vedno ali skoraj vedno izvleči iz take situacije.
Jaz sem siguren, da ko smo imeli največji marketinški seminar v Tivoliju z g. Morijem in g. Alešem, da se je dogodilo kar nekaj napak, ampk prisotni tega nismo opazili in ni bilo nič narobe.
Bistvo pa je , da znaš te morebitne napake popraviti, če je potrebno.