Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Self liquidating leads
Marketing
Komentarji:   0 23.01.2008

Koliko plačati za naslov potencialne stranke? Najbolj idealno je seveda, da ne plačaš nič. Ali pa da celo zaslužiš z vsakim novo pridobljenim naslovom. »Self liquidating leads« so tisti naslovi potencialnih strank, za katere niste plačali nič. Potencialne stranke vam posredujejo svoje naslove in vpis v vašo bazo podatkov tudi same plačajo. Cool, mar ne?

tabletka

Zgornji oglas je že en tak primer. Če želite brezplačno preizkusiti tabletke, ki jih oglašujejo, morate plačati 3.99 dolarjev za poštnino. Poštnina in tabletka seveda stanejo manj kot 4 dolarje. Prodajalci teh tabletk z vsako naročeno »brezplačno« tabletko pridobijo naslov nove potencialne stranke in tudi nekaj zaslužijo. Odličen sistem, ki pa žal ne deluje vedno. Če uspete narediti kaj podobnega, boste kmalu bogati.

Malo slabši sistem je ta, ki smo ga uporabili ob organizaciji brezplačnega predavanja v Hali Tivoli. Za vsakega obiskovalca smo seveda morali plačati. Podobno veljat za brezplačno razdeljevanje 100.000 Magnificovih CDjev – tudi to ni bilo zastonj. Na koncu se bo tudi to izplačalo, v svoje stranke je pač potrebno investirati.

»Če želite prejeti komplet informacij o novem seminarju mag. Aleša Lisca, cena za seminar je 10.000 evrov, pošljite 20 evrov na moj naslov in komplet vam bomo nemudoma poslali po kurirju. Pohitite, kajti število prostih mest je omejeno na 10, udeleženci pa morajo rešiti poseben kvalifikacijski test, ki je priložen v kompletu.«

Ponudba iz zgornjega odstavka je primer »Self liquidating leads« sistema.

Če vas zanima, veste kaj morate storiti. :) 


Dodaj komentar


na vrh