Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Self liquidating leads
-
MarketingKomentarji: 0 23.01.2008
Koliko plačati za naslov potencialne stranke? Najbolj idealno je seveda, da ne plačaš nič. Ali pa da celo zaslužiš z vsakim novo pridobljenim naslovom. »Self liquidating leads« so tisti naslovi potencialnih strank, za katere niste plačali nič. Potencialne stranke vam posredujejo svoje naslove in vpis v vašo bazo podatkov tudi same plačajo. Cool, mar ne?
Zgornji oglas je že en tak primer. Če želite brezplačno preizkusiti tabletke, ki jih oglašujejo, morate plačati 3.99 dolarjev za poštnino. Poštnina in tabletka seveda stanejo manj kot 4 dolarje. Prodajalci teh tabletk z vsako naročeno »brezplačno« tabletko pridobijo naslov nove potencialne stranke in tudi nekaj zaslužijo. Odličen sistem, ki pa žal ne deluje vedno. Če uspete narediti kaj podobnega, boste kmalu bogati.
Malo slabši sistem je ta, ki smo ga uporabili ob organizaciji brezplačnega predavanja v Hali Tivoli. Za vsakega obiskovalca smo seveda morali plačati. Podobno veljat za brezplačno razdeljevanje 100.000 Magnificovih CDjev – tudi to ni bilo zastonj. Na koncu se bo tudi to izplačalo, v svoje stranke je pač potrebno investirati.
»Če želite prejeti komplet informacij o novem seminarju mag. Aleša Lisca, cena za seminar je 10.000 evrov, pošljite 20 evrov na moj naslov in komplet vam bomo nemudoma poslali po kurirju. Pohitite, kajti število prostih mest je omejeno na 10, udeleženci pa morajo rešiti poseben kvalifikacijski test, ki je priložen v kompletu.«
Ponudba iz zgornjega odstavka je primer »Self liquidating leads« sistema.
Če vas zanima, veste kaj morate storiti. :)