Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tržna niša - drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 22.01.2008

Odločil sem se, da si kupim nove nogavice za igranje nogometa.

Jasno, da imajo posebne nogavice za nogomet, kaj ste pa mislili. :) Ampak v tej trgovini na Poljskem, jih niso imeli. Imeli so vse druge športe, samo nogometa ne.

nogavice

Imeli so recimo nogavice za trekking. In tudi "multisport" nogavice, ki bi bile verjetno dovolj dobre za igranje nogometa. Mislite, da sem kupil multisport nogavice? Seveda ne.

Toliko časa bom iskal, dokler ne dobim svojih nogometnih nogavic. Ker gre za posebne nogavice, posebej sešite za nogometaše. Na eni piše L (leva noga), na drugi piše R(desna noga). Za te svoje nogavice sem seveda pripravljen plačati petkrat več, kot za običajne nogavice. V bistvu običajnih nogavic sploh nočem.

Če želite prodajati dražje, če želite imeti lojalne stranke, si izberite tržno nišo. To je nauk tele zgodbice.

Po neuspešnem nakupovanju nogavic, sem šel še po špecerijo. Ker sem na Poljskem tokrat sam, brez žene, sem si zaželel študentske hrane. Ampak v tej poljski  trgovini so vsi preveč zares vzeli prejšnji nasvet o tržnih nišah.

studentskahrana

Prodajajo milijon vrst lešnikov, milijon vrst rozin, nihče se pa ni spomnil, da bi vse to zapakiral v eno vrečo, naredil kombinacijo vsega in to potem dražje prodajal pod imenom "študentska hrana".

Nasvet? Če se gredo vsi nišne produkte, potem vi naredite univerzalno kombinacijo. Hm, morda pa tiste "multisport" nogavice niti niso tako slaba ideja. :) Pazite tudi kako poimenujete svoj nišni produkt. Recimo, da prodajate nogavice za nogomet. Če želite še povečati ceno in se iti še bolj nišni produkt, potem se splača uvesti še: nogavice za dvoranski nogomet, nogavice za napadalce, nogavice za levičarje, itd. Odločno pa odsvetujem uvedbo nogavic za začetnike. Ker si pač nihče noče priznati, da je začetnik, da nima pojma. Zato recimo tudi jaz nimam marketinške delavnice za začetnike. Ker nočem nikogar žaliti in ker misim, da se takšna delavnica ne bi dobro prodajala. :) Seveda ni rečeno, da se ne motim, recimo svojo ženo sem spoznal na začetnem tečaju italijanščine (ona je bila učiteljica ...).

Ampak kako naj človek ve, ali bodo šle določene  nogavice in podobno dobro v prodajo? Odgovor je enostaven:

Verujte v enega boga! - Marketinškemu bogu je ime TESTIRANJE. Tale izjava je moja in se pod njo podpišem. Lahko me seveda citirate.


Komentarji:

23.01.2008 @ 00:16 Sašo
Prav imaš in še enkrat prav.
Potreben je drugačni pristop ki bo privabil stranke, ki bo ponudil strankam natanko to, kar bi si sami želeli..

Že pred časom sva se s kolegom pogovarjala o načrtih in planih, pa je čisto slučajno naneslo o govoru v pivnicah in idejah ki se porajajo za šankom.
Da ne boste mislili da nekdo ki gre na pir ali dva po službi v pivnico, da nima genialnih idej. Imajo, ampak večinoma ljudi se zgolj pogovarja, briljantne ideje ter načrti pa so slej ko prej pozabljeni.

Vsi imamo enake možnosti in vsi imamo neke svoje ideje, razlika med nami vsemi je da nekdo svojo idejo realizira nekdo drugi pa ne. Največji problem je strah pred porazom, ter mnogih vprašanj ki vzpodbudijo dvom v idejo.
Ne dvomite ampak reskirajte, mogoče ste pa ravno vi tisti ki bo izpeljal idejo do neba in še čez.

Se pridružujem Alešovim besedam, testirajte, reskirajte, investirajte v svojo prihodnost. :)
Čas bo slej ko prej na vaši strani, če ne prvič pa drugič, če ne drugič pa tretjič...


LP, Sašo
23.01.2008 @ 19:48 Luka
Delavnica za začetnike v marketingu? Točno takšno vabilo sem videl pred dnevi od Panta Rei - in čisto verjamem da takšen naziv delavnice marsikoga odbije.
23.01.2008 @ 21:26 SuperTine
@Luka, verjetno pa je namenjena samo eni cilnji skupini, npr: študenti, ki želijo izvedeti osnove marketinga, če pa malo pomislim, so osnove mogoče že izvedeli v šoli?
18.09.2009 @ 10:42 slavko koren
Philip Kotler priporoča Philip Moriss
Kraft Milka cholate with Natz
Obsodili so ga nazizma.
kakav čkoduje fuzbalu. Very important person Stanislav
na vrh