Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Največje slovensko marketinško predavanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   29 19.01.2008

Dnevnik marketinškega guruja se vam splača brati. Ker vam na tem mestu odkrijem veliko. Zelo veliko. Marsikdo mi pravi, da celo preveč. Dnevnik marketinškega guruja je vaš pogled v zakulisje. Od leta 1989, ko sem s tremi partnerji ustanovil svoje prvo podjetje, sem videl in izkusil marsikaj. In se tudi kar nekaj naučil.

In večino tega kar vem, kar znam, sem vam pripravljen povedati. Mnogi se bojijo deliti znanje. Ampak zakaj? Ko nekoga nekaj naučite se zgodi dvoje: oseba, ki ste jo nekaj naučili je bogatejša, zna več. Vi pa zato, ker ste nekomu nekaj povedali, ne veste nič manj. Običajno celo veste več. Učitelji (guruji) od samega procesa učenja, odnesejo celo več kot učenci.

Skratka pripravljen sem vam priznati vse kar vem o marketingu. Ker vas cenim, ker vam želim dobro in ker vse to koristi tudi meni. Vse jasno, mar ne?

4000udelezencev

Drug teden bomo prešteli vstopnice (vsak je oddal vstopnico, ali povedal podatke) in povedali natančno število udeležencev. Prvi podatki kažejo, da smo se zelo približali, če ne celo presegli številko 4000! Poglejte sami in presodite.Kliknite na sliko.

Še par besed o četrtkovem seminarju. Šlo je za največje slovensko dobrodelno, marketinško, motivacijsko predavanje vseh časov. Prijavljenih je bilo nekaj čez 4200 udeležencev. Osip je bil, glede na to, da vstopnine ni bilo, zanemarljiv. Bravo, čestitam vsem, ki ste (so) prišli.

Udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni. Kako vem? Povedali so mi. :)

podpisovanje

Eno uro po predavanju sem udeležencem podpisoval svojo novo knjigo in so mi povedali. Videlo se jim je v očeh. In preko 3000 udeležencev je oddalo zapiske s predavanja. In mnogi so v zapiskih zapisali, da so se ravno včeraj odločili, da bodo v svojem osebnem ali poslovnem življenju nekaj SPREMENILI. In na to sem ponosen, zelo ponosen.

Seminar je bil dobrodelen. Udeleženci so darovali preko 120.000 evrov. Vsak po svoji vesti in svojih zmožnostih. Lisac tega denarja ni videl. Spet sem v praksi dokazal, da tisto o čemer govori, tudi delam. Naredite obratno, bodite uporniki, sem povedal udeležencem seminarja. In ta seminar je dokaz uporništva, dokaz, da se da narediti vse ravno nasprotno, kot to delajo vsi ostali v panogi in ob tem še zaslužiti.

Kaj smo naredili obratno? Praktično vse.

alesinsmiljan

Slovenci se v poslu pogosto izogibamo sodelovanju. Ne vem zakaj, ampak tako pač je. S Smiljanom sva pokazala, da je sodelovanje koristno, zabavno in neškodljivo za ego enega in drugega. :)

Obratno je to, da vsi ostali za seminarje prodajajo vstopnice, mi pa smo zadevo naredili brezplačno. Obratno je to, da je bilo na seminarju dvestokrat več ljudi, kot na običajnih seminarjih. Obratno je bilo to, da smo vsakemu udeležencu podarili knjigo in CD. Drugačno je bilo mesto prireditve, običajni seminarji se ne dogajajo v Hali Tivoli. Na običajnih seminarjih ni glasbenih vložkov in govora župana. Običajnih seminarjev ne snemajo s 4 kamerami (DVD bo na voljo v kratkem :)). In še kaj bi se našlo.

Marketinška razlaga dogodka? Vse skupaj lahko razumemo tudi kot en velik, dolg, učinkovit oglas. Oglas, ki ga nihče od prisotnih ne bo pozabil. Nikoli. In o svoji izkušnji bodo tudi povedali znancem, sodelavcem, prijateljem. Oglas, ki je trajal dobre tri ure, oglas, ki je bil poučen, na koncu pa še darili za vsakega udeleženca.

O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :) 


O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
22.01.2008 @ 17:49 Miha Trtnik
Se strinjam s Stašo. Tudi mene je na začetku prijelo nekam. Če ne bi bilo kolega zraven, bi gotovo zapustil prizorišče. Mrežnega marketinga in brezveznega pumpanja pač ne maram.

Namesto brezveznega petja bi si želel slišat več idej in nasvetov glede samega marketinga.

Vse skupaj se je zdelo kot slab demo. Upam da se še kdaj vidimo na kakem seminarju in da bo takrat vsebina boljsa.
22.01.2008 @ 18:06 Marjan
Nisem bil poleg, ker sem se tisti večer pripravljal na izvedbo enega od modulov NLP Praktika.

Glede na komentarje zaznavam običajen pojav, ko imamo glede istega dogodka različne interpretacije. V NLP terminologiji to imenujemo METAPROGRAMI. Gre za naše doživljajanje dogodkov in situacij, ki jih pri vrednotenju filtriramo. Fokusiramo se na tisto, kar je pač naš najbolj priljubljen način. To je popolnoma normalna in zdrava stvar. S tem si praktično poenostavimo življenje. Zato se nam bo še vedno dogajalo, da se nekomu neke stvari zdijo enake (čeprav je v njih nekaj novega in drugačnega) in spet drugim, da so v nekih dolgočasnih ter enakih situacijah kljub vsemu neke razlike.

To zadnje dopolnjujem s šalo.
- Čuj Jože, a si še zaposlen na pošti?
- Da.
- In kaj počneš?
- Žigosam pisma.
- A ni to dolgočano?
- Ne, je vsak dan drug datum.

Včasih, ko najdemo razlike v vsakdanjih stvareh, ugotovimo, da imajo svojo vrednost. Morda so male, a na koncu vplivajo na rezultat.
22.01.2008 @ 18:18 Aleš Lisac
Hvala vsem za komentarje! Še veliko več, v glavnem pohval, sem dobil po elektronski pošti.

Marketinški nauk, ki sem ga povedal že med predavanjem: Najzahtevnejše in najbolj kritične so vedno tiste stranke, ki dobijo nekaj zastonj. In tiste, ki jim damo prevelik popust.

Tudi zato, je bilo to moje zadnje brezplačno predavanje. Nepreklicno.

Do sedaj moj najdražji seminar je stal 400.000 SIT. Vsi udeleženci 100% zadovoljni. Nobenih pripomb. In vsi bodo prišlil na nadaljevanje ...

V svetovalskem poslu je podobno. Če nekomu poveš kaj zastonj, te proglasi za prodajalca megle. Če mu računaš 10.000 evrov na mesec, te hvali.

Tako pač je, obstajajo določene zakonitosti, ki se jim moramo prilagoditi, ne pa jih poizkušati spremeniti.

Velika, res velika večina, recimo vsaj 80% udeležencev največjega marketiškega predavanja je bila zadovoljna. Ostali so dobili zastonj knjigo, zastonj CD in bili so zraven. Skratka dober deal, precej bolje, kot gledati doma TV.

Dvorana Tivoli (ali pa kakšna večja) bo ponovno polna! Vstopnice seveda ne bodo poceni ... Tisti pa, ki bodo prišli, bodo še bolj zadovoljni in s predavanja bodo veliko odnesli.

Kot sem zapisal v gradivu, ki so ga dobili vsi udeleženci: "Danes boste tu izvedeli veliko. Koliko? To je seveda odvisno od vas … Kolikor boste želeli, kolikor se boste potrudili."

Pa še kratka replika Aleksu Š., ki ga še vedno mučijo zdravniki. Če bi bilo po njegovo, potem udeleženci seminarja ne bi smeli imeti menja o seminarju, ker niso v tem poslu. Edini bi lahko imel mnenje o seminarjju, jaz, ki se na ta posel spoznam. Na srečo Aleks Š. nima prav:
Vsi, ki ste bili na seminarju, pa tudi tisti, ki niste bili (naj vam bo), lahko o tem pišete in razpravljate. Stranke imajo vedno prav!
22.01.2008 @ 21:24 Tomaz
Kaj naj rečem ?
Sem eden tistih, ki zelo ceni Aleša. Redno obiskujem njegova predavanja, kupujem knjige,.... skratka nad njim sem navdušen !

Tale seminar pa ne vem kaj naj rečem. Čeprav vem, da je včasih bolje biti modro tiho, kot pa kritizirati in biti pameten, moram napisati kratek komentarček.

Fino da ste povabili Zorana Jankovića. Ni povedal veliko je pa povedal bistvo ! Tudi vaše predavnje je bilo odlično kot vedno. Hvala za knjigo,.... Ampak Smiljan Mori. Ne vem kje ste ga našli.

Priznavam, da je Smiljan Mori uspešen, bogat,......
Ne bom rekel, da ni povedal nič pametnega. Ampak njegovo obnašanje. Meni on izgleda, kot vodja neke sekte ! Videl sem, da je bilo na seminarju tudi veliko njegovih pristašov. Takoj jih vidiš ! Kot sem rekel 'sekta'. Pa tisto vpitje v mikrofon, pa naglas muska, pa rad bi naredli neki show, pa še komik bi rad bil samo mu niti malo ne ratuje. Če ste hoteli svoje obiskovalce zabavati, bi raje dobili Mamo Manko. Pika na i pa je bil glasbeni nastop njegove žene. Kaj bolj groznega in neumnega še nisem videl !!!!

Iz naše firme nas je bilo pet in smo vsi istega mnenja, tako da to ni samo moje mnenje. Je pa čisto možno, da se motimo.
Moje mnenje je, da ste z pomočjo g. Morija mogoče dobili nekaj več naročilnic za vaš seminar, samo mislim da pa ste izgubili kar nekaj na ugledu. Vsaj pri 'pametnih' ljudeh. Me prav zanima mnenje gospoda Jankovića o Smiljanu Moriju ? Sicer kakor poznam gospoda Jankovića je pameten človek in ni toliko neumen, da bi koga kritiziral pa čeprav mogoče misli tako.

Drugače pa sem prijavnico za seminar za 100€ izpolnil že pred začetkom seminarja, ker sem na koncu pričakoval gužvo,.... Ampak ko sem videl predavanje Smiljana Morija, sem se odločil, da jo ne oddam. Bom raje hodil na vaše seminarje brez njega.

Brez zamere, ker sem napisal tako kot mislim. Z mojim mnenjem ne želim nikomur škodovati ali ga užaliti. Jaz pač zadevo vidim z svojimi očmi kot sem napisal.
22.01.2008 @ 23:44 Zen
Za dobrim konjem se prah dviga.

Če te nihče ne hvali, ali kritizira, potem je nekaj narobe. Jaz sem se ob turbo pesmicah pač smejal, pa saj vse ne more biti resno. Govorniki so bili pa carji.
23.01.2008 @ 10:05 Aleš Lisac
Še ena fotka iz zakulisja. :)
23.01.2008 @ 10:13 Petra
Ne strinjam se z Alešem, da verjetno kritik ne bi bilo, če bi morali za četrtkovo predavanje odšteti 100 € ali več. Če bi z Morijem pripravila enako turbo-folk kao marketinško predavanje, kot sta ga, in zanj še zaračunala, bi bilo kritik gotovo še več.

Nič nimam proti Moriju, tudi njegovemu izboru glasbe ne. Čeprav niti slučajno nisem turbo folk fenica, mi je tiste pol ure pred začetkom seminarja minilo hitro ob tuc-tuc glasbi, pa čeprav sem na sedežu čakala sama. Izbor muzike je bil za na veselice. Pa saj nam je bilo vsem jasno, ko smo šli domov, da odhajamo z neke "marketinške veselice", ni res? Ampak ta veselična glasba je naredila nasplošno dober štimung v dvorani. Ljudje so bili kar nekako boljše volje, marsikoga sem videla, da je z nogo udarjal v taktu in cincal na sedežu (pa ne zato, ker bi ga tiščalo na WC). Ker sem prišla na seminar edina iz službe, sem imela pač čas opazovati, kaj pa naj? Morda poslušam Morijevce, ki bi mi radi prodali skripto za hujšanje (OK, ne rečem, da mi ne bi prišla prav, ampak... ej... sorry...)???

Od Morija nisem pričakovala kaj dosti, ker se mi zdi, da ti motivatorji delujejo prepričljivo na preproste ljudi, ki sami sebe ne zmorejo dovolj zmotivirati, da bi dvignili rit brez motivatorja. Tipček je res preveč tulil v mic, govoril je, kot bi bila publika osnovnošolci; preprosto, ljudsko, razumljivo, ampak kljub že tisočkrat slišanim floskulam si dajmo priznat, da smo si kakšno stvar le zapomnili. OKej, pustmo tisto opico, s katero še vedno ne vem, kaj bi počela, me je pa vsakič zabolelo v ušesih, ko je tipček zatulil "dobro GLEDAJTE" (človek božji, "GLEJTE" se reče). Ne zdi se mi nič hudega, če je citiral Ghandijevo misel (še zdaj jo znam na pamet). Ponovil jo je dovoljkrat, da ti ostane v spominu. Tudi to ni narobe.

Čeprav sem si mislila svoje ob poskakovanju Morijeve žene in tuljenju čez playback (saj potem, ko je ugotovila, da je bolje, da playback "odpoje" sam do konca in utihnila, je bilo bolje), je spet kruta resnica ta, da mi kljub ogabnemu komadu pesem še VEDNO (6 dni po seminarju) odmeva v glavi. AMPAK danes tudi v tem ne vidim nič slabega, da se ti po glavi podi misel "To kar daaaaš, to dobiiiiiš, to dobiiiiiš". Ker je resnična!

Še Alešev del seminarja pokomentiram. Tudi sama te, Aleš, spoštujem, ampak s tistim, kar si nam "dal" na seminarju, si si po mojem skromnem mnenju skrhal ugled. Prodajal si nam stara, že večkrat slišana in videna "jajca". Rada se učim od tebe, pobiram tvoje ideje, ki jih potem adaptirane uporabim za naš posel, večkrat pokukam na tvoj blog. Prav zato se mi zdi pripovedovanje zgodbic z bloga pred 4 tisoč glavo množico, opisovanje že šestnajstkrat slišane zgodbo o tvojih spisih iz Slovenščine in zraven tvoje hahljanje, kot da si povedal nekaj novega in smešnega, milo rečeno - bedno. Hkrati pa si te zgodbice, ki si jih predstavil na seminarju, itak šenkal za darilo v obliki knjige. Je že res, da je bilo predavanje "zastonj" in da bi nam morda, če bi zanj kaj plačali, povedal tudi kaj novega, ampak potem vsaj ne oglašuj seminarja kot nek "enkraten, neponovljiv, neslišan in nepreklicno zadnji marketinški dogodek, na katerem bomo izvedeli veliko novega, koristnega, blabla za naš posel!" Tisti, ki ti potihem sledimo in hodimo tudi na druge seminarje, ki jih pripravlja vaša ekipa, nismo slišali ČISTO NIČ novega. Škoda! Pa si obljubil, da bomo.

Moriju so skoraj solze stopile na oči, da "mu" je uspelo zbrati toliko ljudi na predavanju. Kaj???? MORIJU je to uspelo??? Brez komentarja...

Aleš - samooklicani marketinški guru - se pojmuje kot glavnega carja, ki je EDINI zaslužen za "uspeh" seminarja , Aleš Lisac je glavni "brand". Vse lepo in prav. Nepošteno do njegove ekipe Lisic in Lisjakov se mi zdi, da jih ne omeni niti z besedo. Kdo je pošiljal pošto, vstopnice, kdo je skrbel za mejlinge? Je Aleš pakiral v kuverte? Je on trgal vstopnice? Ste pri njem v zadnjem momentu prijavili še tri sodelavce, ki bi šli radi zraven? Ne. Pri Aleševih sodelavcih, ki jih niti z besedo ni pohvalil, pa bi si zaslužili. Pri nas v službi je šef zelo skromen s pohvalami na štiri oči, a ko ekipa naredi nekaj dobrega, jo pred ostalimi rad pohvali naglas. In to tako, da se ti zdi, da je pohvala iskrena.

Mislim, da je kritika lahko dobrodošla, če je konstruktivna. Iz seminarja sem le prinesla nekaj opomb domov, sicer nič novega, sem se pa vseeno na kakšno že znano in pozabljeno reč spomnila. Hvala za to.

Vse zgoraj napisano ni zlivanje gnojnice na to, kar ste pripravili dobronamerno, ampak mogoče le ena priložnost za pogled vase in priložnost, da se ego spusti tja, kjer mu je mesto.

Ko sem čakala, da sem se prigrebla iz dvorane, me je bilo "sram" moje nehvaležnosti za nekaj "podarjenega", hkrati pa sem si mislila, da bi bilo lahko sram tudi tiste, ki ste s tovrstnim turbo-folk kao marketinškim seminarjem podcenjevali tiste, ki smo želeli slišati vsaj nekaj tistega, kar ste obljubljali in se s tem namenom tudi pripeljali od precej daleč...
23.01.2008 @ 11:11 linda
Se popolnoma strinjam s Petro. Aleš je s tokratnim predavanjem povedal že 100 krat slišano. Aleša sem že velikokrat poslušala, berem njegov blog in njegovo literaturo... in vse zgodbe, ki jih je povedal so bile slišane na prejšnjih njegovih brezplačnih seminarjih, delavnici Nemogoče ali pa napisani v njegovih nasvetih Korak pred konkurenco. Seveda je fino, če kakšno stvar večkrat sliših, pa še potem se je verjtno ne držih...ampak ljudje vseeno radi slišijo kaj novega, revolucionarnega in mislim, da je to večina tistih, ki sledi Alešu in ga spoštuje, pogrešala.
Velik minus pa si je pri meni zapisal tudi zaradi tega, da ni še nikoli pohvalil svoje ekipe, ki stoji za vsem tem. Brez njih ne bi bilo NIČ. Aleš, lahko imaš 10000000 idej, pa če jih ne moreš izpeljati, ker za tabo ne stoji dober team, si pogorel na celi črti. Smiljan se je zahvalil vsaj svoji ženi, ki mu zvesto stoji ob strani.
Samo v razmislek za drugič.
23.01.2008 @ 15:09 Aleš Lisac
Aleš je v Hali Tivoli povedal veliko novega.

Nekaj zadev za katere vem, da sem jih povedal prvič:

-prvič pokazal Bechama
-99% ljudi prvič slišala za mojo Gilette kombinacijo
-prvič govoril o jogurtu Activia
-prvič omenil Billa Gatesa (»ko je dovolj dobro, ne čakaj, daj na trg«)
-prvič pokazal prosojnico z italijanskim oglasom za fitnes napravo (ok, lažem, to sem uporabil pred 14 dnevi, ko sem dva dni predaval v Italiji …)
-prvič govoril o pisoarju z muho (priznam o tem sem pisal na blogu)
-prvič pokazal slovenski oglas: »ko sem prijateljem pripovedovala …« in ga primerjal s Caplesovo klasiko
-prvič primerjal košarkarsko žogo NLB in oglas ameriške banke
-o jajcih sem govoril le enkrat prej na gospodarskem razstavišču (180 poslušalcev, skratka morda je to zadev slišalo 4% prisotnih)
-prvič govoril o Krpinu, prej o tem pisal na blogu
-Ford letnik 1964 pokazal prvič, zgodbo povedal tretjič (prej je to slišalo le 70 mojih najbolj zvestih strank)

Tole je takole iz glave, bi se pa še kaj našlo. Ponovil sem tudi nekaj starejših zadev, ki jih je večina rada ponovno slišala. Jaz sem recimo CD je s posnetkom intervjuja z Joem Sugarmanom poslušal že devetkrat. In vsakič slišim kaj novega, dobim novo idejo.

Woody Alen je izjavil, ko je govoril o tem, kako težko delo imajo stand up komedijanti (priporočam naše Komikaze – www.komikaze.si), da je itak vse odvisno od publike. Če so se prišli smejat in zabavat, se bodo zabavali, če so se prišli grdo držat in kritizirat, bodo spet dobili po kar so prišli … Jaz sicer nisem komedijant, imam pa veliko predavateljskih izkušenj. In povem vam, da lahko isto stvar poveš 117 krat (delavnica Nemogoče) in vsakič bo reakcija publike drugačna.

Priznam, da bi bilo lepo, če bi pohvalil svojo ekipo. Evo, naredil sem napako. Priznam.

Je pa Aleš eden redkih direktorjev, ki ima svoj blog in ki nikoli ne briše komentarjev! Mi priznate vsaj to? :)

Cenim vaše komentarje in se učim iz njih. Hvala!
23.01.2008 @ 15:37 Aleš Lisac
Smiljanov stroj za pranje možganov.:)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh