Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Skrivnostni predmet!
Dnevnik guruja
Komentarji:   13 02.01.2008

Danes sem prvič učil smučat svojega sina! Ko sva pila čaj, sem s telefonom posnel tole zamegljeno fotografijo.

krpin

Gre za izjemno domiselno in učinkovito marketinško idejo! Gre za sistem, ki majhnemu podjetju zagotovi vsaj 1200 obiskov strank v letu dni!

Dragi moji, uganite, kaj je na sliki!

Gre za preprost gorenjski sistem, s pomočjo katerega prisilite stranke, da vas obiskujejo vsak teden in vsak teden pri vas nekaj kupijo!

Prvi, ki ugane, dobi moje tri NOVE knjige, ki bodo izšle do konca januarja. Da, napisal sem tri knjige … Jasno, da bom vse tri knjige srečnežu (morda ne gre za srečo …) tudi podpisal.

Ne velja, če ste z Gorenjske in ste v tem lokalu že bili.

P.S. STE SE ŽE PRIJAVILI NA MOJE NEPREKLICNO ZADNJE VELIKO BREZPLAČNO PREDAVANJE? HALA TIVOLI 17. JANUAR 2008. ZABAVNO IN POUČNO BO. BREZPLAČNO TUDI. IN ŠE ZASTONJ KNJIGA ZA VSAKEGA UDELEŽENCA! http://www.lisac-lisac.si/narocilnica_alesRD.php


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
03.01.2008 @ 01:22 Anže Višnar
Živjo Aleš!

Kolikor vem gre za šparovček v vaški gostilni. Dobiš svoj predalček, kamor moraš vsak teden dati določen znesek. Lastnik enkrat mesečno izprazne in nese na banko, kjer se seveda nabirajo obresti. Na koncu leta privarčevan denar dobiš nazaj, z obrestmi se pa naredi žur :)

Res da sem Gorenc, a šparovčka še nisem nikjer srečal, imam pa srečo, da mi je sosed Vid ravno kakšen mesec nazaj razlagal da tako varčuje v gostilni blizu Brezij.

Fantastičen pozdrav,
anže
03.01.2008 @ 03:38 Anže Žnidaršič
Glede na to, da gre za banko gre prav gotovo za obliko varčevanja.

Ker si napisal, da je nakup pogoj za sodelovanje predvidevam, da se šteje nekaj odstotkov nakupa v varčevalni račun ali pa kar ostane od tistega kar se plača (npr. kava stane 1.10 eur, ostane 90 centov od dveh evrov in to gre v varčevalni račun). Obresti se pa potem v obdobju izplačevanja glavnice+obresti spet zapije in krog je izpolnjen :)

Sem malo poskusil razmišljati a je bilo težje, ker je Anže V. zgoraj že povedal rešitev in bi bilo najbolj modro le reči "se strinjam z njim".

Želim ti srečno, zdravo in uspešno 2008!

Lp,
še en Anže
03.01.2008 @ 09:25 Marko
In tako to gostilno še obiščeš. Tako kot mi lisac.si. Pa še srečno , zdravo in veliko novih idej v 2008, ki prinašajo denar ali izkušnje. Najboljše pa oboje. Srečno celi Lisac ekipi ! Marko
03.01.2008 @ 10:45 ervinator
Jaz vem samo to, da je slika iz bifeja Krpin. :)
03.01.2008 @ 15:38 lufty
Ne verjamem, da gre za šparovčke, saj to ni več izvirna in domiselna marketinška poteza bredna velikega občudovanja.Take šparovce imajo namreč po Avstriji že najmanj 30 let in delujejo več ali manj samo po vaških gostilnah kjer pa itak hodijo eni in isti.
03.01.2008 @ 17:02 Janezek
Pozdravljeni!

Mislim, da gre za trezorčke Gorenske banke za brezplačno shranjevanje denarnic in ostalih manjših dragocenosti na smučišču.
pozdrav in vse dobro v letu 2008

Janezek iz Maribora
04.01.2008 @ 23:30 Mitja
Tistiemu, ki mi bo povedal kaj se skriva na sliki, bom podaril vsaj eno Aleševo knjigo z njegovim podpisom.

Jaz bi rekel da gre za mini trezorčke.
05.01.2008 @ 14:35 denis
da ni slučajno brezplačna čokoladica, ali kaj podobnega...ker je na gorenjskem, je sigurno nekaj brezplačnega, ha, ha
05.01.2008 @ 18:54 Iztok
Živio Aleš!
Mislim,da gre za eno izmed oblik lota.Tisti ki ugane v katerem predalčku se skriva predmet,dobi neko nagrado.
08.01.2008 @ 00:27 Aleš Lisac
Skrivnostni predmet je omara z mini sefi. V te mini sefe stranke lokala, vsakič, ko pridejo na pijačo, porinejo kakšen bankovec (sef ni namenjen kovancem …).

Eden od rednih gostov mi je povedal, da morajo vsak teden v svoj sef vtakniti vsaj en bankovec, ker vsak četrtek lastnik lokala vse prihranke odnese na banko. Če je tvoj predalček prazen, plačaš kazen!

In tako se v letu dni nabere kar nekaj denarja. Recimo, da vsak teden v svoj sef vržeš 10 evrov, pa imaš na koncu leta 520 evrov. Redno hodiš na pijačo in varčuješ, če to ni super pogruntavščina. Istega gosta sem vprašal, koliko je moral plačati za svoj sef. Pa se je samo nasmehnil in rekel, da je sef seveda zastonj, ker da tu itak pusti toliko denarja, da bi bil greh, če bi mu še za sef zaračunali.

Lufty pravi, da ne gre za izvirno in domiselno marketinško potezo. Seveda se s to izjavo strinjam. Tisti, ki me poznate itak veste kakšna je moja definicija kreativne, domiselne marketinške poteze. Kreativno je tisto, kar deluje, kar prinaša dobiček. Če je ideja »ukradena« toliko bolje, ker se ne lotevamo nečesa nepreizkušenega. Vedno imamo več možnosti, da uspemo z izposojeno in prirejeno idejo, kot, če se poizkusimo domisliti nečesa popolnoma novega.

Ideja je odlična, ker deluje. Stranke se redno vračajo. Redno hodijo v ta lokal in še na misel jim ne pride, da bi šli drugam. Vsakič, ko nekaj popijejo tudi nekaj privarčujejo. In se zato po vsakem kozarčku počutijo bolje. Lastnik lokala pa tudi. Anže je v bistvu pravilno odgovoril, ker pa je komentarjev malo, ste si mojo novo knjigo prislužili vsi, ki ste komentirali ta prispevek. Knjiga bo na voljo po 20. januarju. Oglasite se mi s vsemi podatki, če jih še nimam. :)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh