Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Nakupovalna vrečka za - 15%
-
MarketingKomentarji: 1 02.01.2008
Tole sem poslikal pred dvema letoma v ZDA. Vrečka je bila priložena časopisu. Namesto da bi v časopisu objavili oglas, so raje priložili vrečko.
Veliko papirnato vrečko. Če prideš nakupovat s to vrečko, dobiš 15% popust na vse, kar spraviš vanjo.
Zanimiva akcija.
Ker izstopa, ker na drugačen način pokaže, da gre za popust.
Ker oglaševalec z lahkoto sledi učinkovitosti oglasa. Samo prešteje število kupcev, ki so se pojavili s to vrečko …
Ker so priložili vrečko dobre kakovosti, jo recimo jaz nisem vrgel stran, pač pa uporabil. Večino oglasov spregledamo, ta oglas smo mnogi kar obdržali.
Ker gre za časovno omejeno ponudbo, takšne, vedno delujejo bolje.
Ker so navodila za kupce jasna – prinesite vrečko in nakupujte.
Ker navidezno izgleda, da velja ponudba samo za manjše artikle, ker izgleda, da je teh 15% tako ugodnih, da …Naredite kaj takšnega tudi vi. In mi povejte, kako se je obneslo. Zapomnite si, v marketingu, v oglaševanju ne gre za to, ali je nekaj kreativno ali je nekaj novega. Pomembno je, da deluje! Posnemanje uspešnih akcij ni nič slabega, pametni to počnemo znova in znova.
Je pa problem ker je papirnatna, je velika verjetnost da se bo strgala..
Mislim da bi bilo veliko bolje, privlačnejše narediti kakšno takšno akcijo, kot pa že skoraj zateženi vsakodnevni popusti, katerih si niti am več ne vzameš. Sploh pa ker se je že zgodilo da je cena nekega artikla v akciji ostala ista tudi ko so akcijo končali. ...zavajanje potrošnikov bi se temu reklo ;)
LP