Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Nakupovalna vrečka za - 15%
Marketing
Komentarji:   1 02.01.2008

Tole sem poslikal pred dvema letoma v ZDA. Vrečka je bila priložena časopisu. Namesto da bi v časopisu objavili oglas, so raje priložili vrečko.

vrecka

Veliko papirnato vrečko. Če prideš nakupovat s to vrečko, dobiš 15% popust na vse, kar spraviš vanjo.

Zanimiva akcija.

Ker izstopa, ker na drugačen način pokaže, da gre za popust.
Ker oglaševalec z lahkoto sledi učinkovitosti oglasa. Samo prešteje število kupcev, ki so se pojavili s to vrečko …
Ker so priložili vrečko dobre kakovosti, jo recimo jaz nisem vrgel stran, pač pa uporabil. Večino oglasov spregledamo, ta oglas smo mnogi kar obdržali.
Ker gre za časovno omejeno ponudbo, takšne, vedno delujejo bolje.
Ker so navodila za kupce jasna – prinesite vrečko in nakupujte.
Ker navidezno izgleda, da velja ponudba samo za manjše artikle, ker izgleda, da je teh 15% tako ugodnih, da …

Naredite kaj takšnega tudi vi. In mi povejte, kako se je obneslo. Zapomnite si, v marketingu, v oglaševanju ne gre za to, ali je nekaj kreativno ali je nekaj novega. Pomembno je, da deluje! Posnemanje uspešnih akcij ni nič slabega, pametni to počnemo znova in znova.


Komentarji:

06.01.2008 @ 22:02 Sašo
Dobra ideja, moram rečt. Škoda ker takšnih akcij nikoli pri nas ne zasledimo :(
Je pa problem ker je papirnatna, je velika verjetnost da se bo strgala..

Mislim da bi bilo veliko bolje, privlačnejše narediti kakšno takšno akcijo, kot pa že skoraj zateženi vsakodnevni popusti, katerih si niti am več ne vzameš. Sploh pa ker se je že zgodilo da je cena nekega artikla v akciji ostala ista tudi ko so akcijo končali. ...zavajanje potrošnikov bi se temu reklo ;)

LP
na vrh