Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bodite uporniki!
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 27.12.2007

V letu 2008 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.

Bodite uporniki!

Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2008, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.

Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!

jelen

Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat.
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.

Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
 


Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.

 

poravnava

Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.

V letu 2008 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)

Na zdravje!
 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
27.12.2007 @ 12:08 Lidija
S tem se pa popolnoma strinjam...le še stavek dodam - ne poslušajte povprečnežev, ki vas bodo vlekli nazaj v morje dolgočasja in predvidljivosti.

Obdržite otroka v sebi in se res igrajte v življenju, saj je življenje z igro vedno zanimivo in srečno- stalno boste nasmejani :)
27.12.2007 @ 12:31 denis
se strinjam. Pogum velja.Spomnimo se samo Srečka Katanca.Brez njegovega poguma ne bi nikoli videli Evropskega in Svetovnega prvenstva.
27.12.2007 @ 14:28 ervinator
Jaz bi bil povsem zadovoljen s tem, da sem povprečno uspešen. Ampak tudi za povprečno uspešnost se je treba nadpovprečno potruditi! No ja, morda pa se motim v predstavi, kaj je povprečna uspešnost. ;)

Hvala
in tudi tebi
vse najboljše v letu 2008! ;)
27.12.2007 @ 18:35 Saso 2
Zakaj ste prilepili ravno ta plakat. Vedno pregledam (običajno jih tudi fotografiram) vse jumbo plakate in jih skušam sam pri sebi oceniti ali je plakat dober ali ne.

Za tega za g3spirits sem prišel do zaključka, da je oglas popolnoma zanič :)

Kaj ta oglas naredi dober ? Meni dolgo ni bilo jasno kaj sploh oglašuje.
27.12.2007 @ 19:04 Sašo
Ko sem videl Jumbo oglas se mi je zdel zanimiv, dobil pa sem tekoj asociacijo na pijačo Jagermaister (po celem svetu znani jelenčki ;)). Pa ne da bi bil takšen ljubitelj te pijače, bolj zaradi oblikovalskega pristopa. Prvo jelen, drugo oblika pisave ter tretje ozadje.
Preveiti sem šel njihovo stran in ugotovil da se nisem motil, saj so G3Spirits največji distributerji za alkoholne pijače (http://www.g3spirits.com/main.html).
...edino nekaj manjka pod oglasom, "Ministrstvo za zdravje..." ;)


LP
27.12.2007 @ 19:08 Ljubo
V tem je fora :) Pijače ki imajo več kot 5 % alkohola se ne smejo oglaševati... Tako pač ne oglašujejo jegermajstra ampak nedolžnega jelenčka, ki ima značilne črke za zeleno steklenico (ta pa drži liker notr, ki ima 35 % na l alkohola :)
27.12.2007 @ 22:09 Saso 2
Jaz dolgo nisem vedel kaj oglas predstavlja. Mogoče pa premalo pijem :)

Verjamem, da je pri oglaševanju alkohola in cigaret kreativnost zelo omejena s predpisi, ampak je res dovolj, da se pojavi nek brand ali asociacija na brand ? Tak plakat res prodaja ?
27.12.2007 @ 23:43 Lidija
Sašo 2...saj ne prodaja le plakat...prodaja jelenček, ki se pojavlja še kje drugje kot na plakatih... :) Pojavlja se na majicah, predpasnikih natakarjev in predvsem...natakaric, na nagradah iz promocijskih akcij, skratka bolje že poznamo jelenčka kot pijačo :)
28.12.2007 @ 00:27 Sašo
Po mojem če bi bil samo jelenček gor postavljen, bi nekako asociiral na pijačo ampak bi bil rezultat oglaševanja po mojem veliko slabši kot v tem primeru ko so dali zraven še spodnji napis.

Sem se včeraj ravno pogovarjal z jagrom pa je Jagermaister njihova najbolj zaželjena pijača.
Če bi bil distributor te pijače bi definitivno obiskal lovske družine in jim ponudil pijačo po "Super Ceni" ali po ponudbi 5 za ceno 4, mislim da bi bilo povpraševanje precej veliko :)

Saso2 sam nisem ljubitelj te pijače pa sem si jo predvsem zapolnil po reklamah, po nemškem komadu "5 kleine Jagermaister" (vem da so po tem komadu veliki začeli piti to pijačo), pub party, priporočilo da je pijača zdravilna...
Pijačo bi lahko recimo še bolje promovirali z podobnim partijem kot je že parkrat bilo za JD..

Skratka oglas je dober, je na meji med zakonitim in nezakonitim oglasom vendar s svojo izvirnostjo vsekakor bolj veščega oblikovalca prepriča da ne gre za prekršek ampak le drugačno predstavitev podjetja. Sporno pa ni zaradi tega ker podjetje prodaja tudi brezalkoholno pijačo.
Izvirno ni kaj ;)

LP
29.12.2007 @ 09:32 Saso 2
Ok, sprejmem, da je plakat za večino res prepoznaven, sploh za ciljno publiko. Ampak je to res dovolj ? Če vidiš blagovno znamko in napis "Mojstrovine narave" te kaj bolj prime, da bi šel na 0,3 ?

G. Lisac skoraj v vsaki drugi objavi piše o tem, da slike niso dovolj, da prodaja text, da je treba uporabljati CTA, predstaviti prednosti in produkta in kako se razlikuje od drugih... Tudi, če bereš kakšno tujo knjigo svetovnih marketinških mojstrov se vedno pojavljajo te iste stvari.

Ni torej dovolj, da je oglas drugačen ali zabaven. Ni dovolj da ga vsi opazijo in, da jim je všeč. Mora vsebovati neko sporočilo, ki kupce pripravi do tega, da kupijo več produktov, bolj pogosto za več denarja.

Na pamet mi pade primerjava z zadnjimi simobilovimi plakati. Na njih piše, da so ljudje, ki jim mi zaupamo njihovi naročniki in tako skušajo odpraviti tisto miselnost, da simobila nijče ne uporablja. Poleg tega je gor običajno še kakšna ugodna ponudba za telefon in nizka cena pogovorov.

Ta jelenček me pa samo spomni na Jägermeister in to je vse. Napis ne pove nič uporabnega za kupca. Danes je itak že vsaka druga stvar naravna in veliko se jih že razglaša za mojstre. IMHO bi bilo veliko bolje če bi s številko povedali koliko je zadeva naravna (vsebuje 235 različnih rožic) ali pa bi utrdili pozicioniranje v kategoriji kamor spadajo.

Glavno vprašanje je, če je takšna promocija blagovne znamke res učinkovita. Če je, zakaj se potem nekatere druge, tudi precej uveljavljene znamke trudijo s plakati, teksti, pozicioniranjem... namesto, da bi enostavno nalepili svoj logo na sredino plakata (tako kot pred nekaj meseci butan plin, če se kdo spomni).

Če zadeva deluje ali ne bodo vedeli itak samo pri G3spirits, verejtno so dovolj pametni, da natančno merijo vsako tako akcijo :) Ampak mene kot popolnega začetnika na področju marketinga tole zelo bega.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh