Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj NOVO!
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 17.12.2007

Ste opazili 3 novosti na Dnevniku marketinškega guruja?

1. NOVO: Rubrika "Nove objave na vaš mail". Če v to rubriko vpišete vaš elektronski naslov, boste sproti na vaš elektronski naslov prejemali moje zapise. Jaz nekaj novega napišem, vi prejmete sporočilo s tem zapisom. Enostavno in priročno. Če vam je ta rubrika všeč, vpišite svoj mail.

2. NOVO: RSS komentarji. Tisti, ki ste za RSS že slišali, veste za kaj gre. Ostali pa se ne pustite motiti.

3. NOVO: Zgoraj desno je rubrika: "Zadnji komentarji na objave". Kliknite na to rubriko in prikazali se vam bodo zadnji komentarji. Najbolj svež komentar, je vedno na vrhu. Priročno. Tole rubriko smo dodali, ker ste vi tako želeli.

Marketinška lekcija? Beseda NOVO ima magični učinek. Ampak to že itak veste. Če prodajate kaj, kar je novost, tega ne pozabite strankam povedati! To je pa drugi marketinški nauk tega zapisa. Ni dovolj, da nekaj dobrega in NOVEGA naredite, to morate strankam tudi povedati. 


Komentarji:

17.12.2007 @ 22:33 Sašo
A nista ti dve NOVOSTI "RSS" ter "Nove objave na vaš email" že kar nekaj časa gor?

Za tisto na vrhu sem pa pred kratkim opazil, zlo dobra zadeva, predogled zadnjih komentarjev :)
Vsekakor ne moreš spregledati, se pravi da je postavljeno na pravo mesto.

Zadnji stavek je zlo dober: "Ni dovolj, da nekaj dobrega in NOVEGA naredite, to morate strankam tudi povedati."
Učinkovita beseda, na katero prevečkrat pozabimo ;)


LP
18.12.2007 @ 09:06 Aleš Lisac
Sašo, RSS novice so res čisto nova zadeva, "Nove objave ..." pa malo manj nova. Pa smo spet pri zanimivem vprašanju: "Koliko časa lahko nekdo trdi da je nek izdelek, storitev NOVA? Nekje sem prebral, da je to v nekaterih državah zakonsko urejeno - da ne moreš recimo na čokolado napisati NOVO, če je minilo že več kot x mesecev, odkar je izdelek prišel na tržišče. Besedica NOVO je tako močna, da so uporabo le te zakonsko omejili :)
18.12.2007 @ 09:34 Robson
Lekcija: kaj je direktni marketing in moč blagovne znamke

Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Pristopiš k njej in rečeš: "živijo, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je direktni marketing!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Daš prijatelju za pijačo, da stopi k
njej in reče: "živijo, moj prijatelj tam čez je zelo dober v postelji. Bi
radi preizkusili?To je oglaševanje!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Izvrtaš številko njenega GSM-a in jo
pokličeš. Najprej malo poklepetata, potem pa rečeš: "hej, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je tele-marketing!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Pristopiš, izraziš spoštovanje, jo
spomniš na zadnje srečanje, jo spraviš v smeh in dobro voljo, potem pa rečeš"hej, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je skrb za stranko!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Ona pristopi k tebi in reče: "živijo,
slišala sem, da ste zelo dobri v postelji. Rada bi preizkusila!"
To je moč blagovne znamke!
18.12.2007 @ 20:53 Sašo
Ja res je Aleš, NOVOST je lahko precej relativna, tako da sam nebi mogel rečti kdaj je bilo kaj dodano še manj pa ali lahko štejemo kot novost ali ne.
Pozdravljam vse tri novosti :)

LP
22.12.2007 @ 14:06 Anže Ž.
Osnovni RSS tako ali tako ne deluje, ker ko klikneš na link v RSS feedu dobiš prazen post oz. post brez prvega dela vnosa, ki je objavljen le na glavni strani tvojega bloga. Tako je v bistvu že od začetka tega bloga, predlagam da se pogleda kako imajo to urejeno vsi drugi blogi na svetu in se naredi enako ;)
21.01.2008 @ 21:34 SUZANA lAKOTA
prijavljam se na spletno stran
lp S
na vrh