Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj NOVO!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 17.12.2007
Ste opazili 3 novosti na Dnevniku marketinškega guruja?
1. NOVO: Rubrika "Nove objave na vaš mail". Če v to rubriko vpišete vaš elektronski naslov, boste sproti na vaš elektronski naslov prejemali moje zapise. Jaz nekaj novega napišem, vi prejmete sporočilo s tem zapisom. Enostavno in priročno. Če vam je ta rubrika všeč, vpišite svoj mail.
2. NOVO: RSS komentarji. Tisti, ki ste za RSS že slišali, veste za kaj gre. Ostali pa se ne pustite motiti.
3. NOVO: Zgoraj desno je rubrika: "Zadnji komentarji na objave". Kliknite na to rubriko in prikazali se vam bodo zadnji komentarji. Najbolj svež komentar, je vedno na vrhu. Priročno. Tole rubriko smo dodali, ker ste vi tako želeli.
Marketinška lekcija? Beseda NOVO ima magični učinek. Ampak to že itak veste. Če prodajate kaj, kar je novost, tega ne pozabite strankam povedati! To je pa drugi marketinški nauk tega zapisa. Ni dovolj, da nekaj dobrega in NOVEGA naredite, to morate strankam tudi povedati.
Za tisto na vrhu sem pa pred kratkim opazil, zlo dobra zadeva, predogled zadnjih komentarjev :)
Vsekakor ne moreš spregledati, se pravi da je postavljeno na pravo mesto.
Zadnji stavek je zlo dober: "Ni dovolj, da nekaj dobrega in NOVEGA naredite, to morate strankam tudi povedati."
Učinkovita beseda, na katero prevečkrat pozabimo ;)
LP
Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Pristopiš k njej in rečeš: "živijo, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je direktni marketing!
Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Daš prijatelju za pijačo, da stopi k
njej in reče: "živijo, moj prijatelj tam čez je zelo dober v postelji. Bi
radi preizkusili?To je oglaševanje!
Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Izvrtaš številko njenega GSM-a in jo
pokličeš. Najprej malo poklepetata, potem pa rečeš: "hej, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je tele-marketing!
Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Pristopiš, izraziš spoštovanje, jo
spomniš na zadnje srečanje, jo spraviš v smeh in dobro voljo, potem pa rečeš"hej, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
To je skrb za stranko!
Na zabavi zagledaš privlačno žensko. Ona pristopi k tebi in reče: "živijo,
slišala sem, da ste zelo dobri v postelji. Rada bi preizkusila!"
To je moč blagovne znamke!
Pozdravljam vse tri novosti :)
LP
lp S