Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dobra kava
Obujamo spomine
Komentarji:   25 15.12.2007

Tokrat v rubriki obujamo spomine, predstavljam Dobro kavo. Še v prejšnjem stoletju sem v Slovenijo uvažal kavo v pločevinkah. Izbral sem dva okusa, se dogovoril za praženje v Italiji, izbral ime in embalažo.

dobrakava

Pločevinke takrat niso bile ravno običajna embalaža, sploh ne v Sloveniji. Veliko časa sem porabil za to, da sem zadevo legalno uvozil, razne inšpekcije in dovoljenja … Na koncu je smo prejeli okoli 7000 pločevink.

Predstavljal sem si, da bom kavo prodajal po sistemu mrežnega marketinga, oziroma kataloške prodaje. Ustanovil sem klub ljubiteljev dobre kave … V bistvu vse niti ni bilo slabo zamišljeno. Naročiš se na mesečni paket kave. Sliši se privlačno, mar ne?

Če bi uspel navdušiti dovolj naročnikov, bi bil projekt donosen. Vendar pa ni šlo. Po tem, ko smo kavo s težavo v dveh letih prodali, bolje rečeno večino smo sami popili, smo zadevo opustili.

Guru seveda ne postaneš samo tako, da veliko bereš. Žal moraš narediti tudi veliko napak. Učenje na lastnih napakah je izjemno učinkovito. Žal tudi drago in zamudno. Moja Dobra kava je bila res dobra, okus je bil čudovit. Šlo je za res kakovosten izdelek.
Kaj mislite kje sem ga polomil? Katera je bila največja napaka, ki sem jo pri tem projektu naredil? Ugibajte, potem bom pa še jaz dodal svojo verzijo.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
15.12.2007 @ 12:22 Borut
Jaz sem se podobnega projekta lotil nekaj let kasneje, samo da ni šlo za kavo, ampak za čaje (kar je pri nas še težje). In podobno pogorel. Očitno se moraš nekaterih napak naučiti na lastni koži ;-)

Ne poznam dobro projekta Dobra kava, ampak zdi se mi, da manjka samo ena ključna stvar: darilo. Če potrebuješ veliko novih kupcev, pa si prepričan v svoj izdelek, dodaj darilo. Kupci bodo zaradi darila ugotovili, da je tvoj izdelek res dober in primeren za njih.
15.12.2007 @ 12:24 Tanja
V mrežnem marketingu!
Tisti, ki smo s kavo zasvojeni, jo moramo dobiti v vsaki najbližji trgovini - in to točno izbrano vrsto kave.
In ne bomo je kupovali na zalogo, ker kava, ki dolgo stoji, ni več dobra. Še najmanj pa bi se vezali na nakup kave preko zastopnika. Ja kje ga boš pa našel, v trenutku, ko ti kave zmanjka.
Tisti, ki jim kava dol visi in jo imajo doma le na rezervi, za kakšen obisk, pa so premajhni potrošniki kave. Poleg tega jo oni res lahko kupijo v vsaki trgovini in to po možnosti najcenejšo!
Kava mora biti dostopna kot kruh.
15.12.2007 @ 13:00 Tanja
Ko sem bila bolj pozorna na fotko, sem opazila tudi datum - letnica 1996!
Leta, ko so Slovenci trumoma drveli v Avstrijo in Italijo. In poleg praškov, čokolad in še kakšne druge nepotrebne krame, si niso dovolili, da ne bi prišli domov še s kakšno kilo ali dvema lepo dekorirane embalaže najcenejše Minas kave. O čem bi pa lahko debatirali s sosedi, če bi na kavo pozabili.
15.12.2007 @ 13:08 flucas
flucas,
NA KRATKO
- embalaza ne v plocevinki ampak v vreckah po 200 gr. ali 250 gr.
- cena kot Barcaffe,
- "ambulantna" dostava, ostalo kar se tika izvedbe pa ne bom nadaljeval, kajti to stane
KAKO JE VSE ENOSTAVNO, IN SE IMETI SRECO
15.12.2007 @ 15:16 Sašo
Hmm, ideja je bila res zanimiva vendar kot je že omenila Tanja zgleda da ni bil najboljši čas, predvidevam pa da tudi cena ne.
Se spomnem da je v tistem času precej razcvetel Amway, ki je ponujal zares dobre in ugodne artikle pa še zaslužil si lahko če si si ustvaril svojo dobro skupino..-je pa bila ena velika napaka samo v tem, da je bilo dostopno samo v Ljubljani, kjer je bila tudi večinoma gužva. Če bi v tistem času imeli več poslovalnic po Sloveniji sem 100% da bi celotna strategija bolje uspela. Sami smo imeli zelo veliko skupino, ampak škoda da je na koncu vse skupaj razpadlo.
Aleš sem slišal da si nekaj sodeloval z Amway, a to drži?

Kako bi jaz pristopil?
Po vsej verjetnosti bi izdelal bolj interaktvino grafiko enbalaže.
Klub ljubiteljev kave bi pomojem bolj stekla če bi imel odprto še kakšno kavarno v centru Ljubljane ali katerem drugem večjem mestu, kjer bi se lahko ljudje vključeni v klub tudi srečevali.
Po vsej verjetnosti bi bilo dobro ob nakupu dati še kakšno darilce ali gratis kavo če pripeljejo novega člana v klub.

Načeloma pa mislim da prodaja tkšnih artiklov najbolj uspe preko veleprodaje večjim trgovinam, kar pomeni da ti tako potem oni delajo posel naprej.
Poleg tega bi lahko še vseeno imel klub ki bi širili dobro besedo o kavi.
Na koncu pa da bi zares vedeli vsi, da je kava zares božanska, bi pa dodal še oglaševanje(časopisi, panoji, oglasi na kakšnih prireditvah, internet..).

LP
15.12.2007 @ 21:03 Marjan Račnik
Naziv "Dobra kava" mi ne vzbuja kakšne posebne asociacije. Za kavo, se itak pričakuje, da je dobra.

Če je bila kava res tako posebna, bi najbolj vžgalo, če bi jo ponujali posebni ciljni skupini.

P.S. Organiziram dobre seminarje. Tisti, ki vas je ta informacija navdušila, me kontaktiraje na marjan@vodja.net
15.12.2007 @ 22:58 Alesh
Po mojem se pa gre tako tukaj kot pri drugih stvareh za percepcijo potrošnikov! Navada je železna srajca! Sploh kar se kave tiče. In velikokrat delamo to napako, da štejemo naše navade ali mišljenje kot referenčno osnovo celotne populacije. Upam, da ste razumeli point...
16.12.2007 @ 11:22 Enes
Bi se strinjal z Tanjo.
Distribucijski kanail morajo biti taki, da jo lahko kupiš povsod.
Menim tudi, da ljudje ne rabijo najboljše kave. Dovolj dobra je čisto v redu.
Morda pa so bili tudi močni konkurenti (dobra in poceni kava).
Lp Enes
16.12.2007 @ 14:08 Tanja
Marjan
Jaz pa mislim, da v vaše seminarje ne moremo verjeti, če niste našli druge ideje, kot da jih predstavljate na spletni strani dobre konkurence!
16.12.2007 @ 14:53 Dušan
Tako kot skret papirja tudi kave ne prodaja mrežni marketing,ker je preveč splošno razširjena dobrina,pa še strup po vrhu.To je za trgovino starega tipa ,Potrebna prodaja trgovcem na drobno z dobro reklamo,ki ponarodi v vsaki vasi.
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh