Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zdravniki, zdravniki ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   23 10.12.2007

V prejšnjem zapisu sem pisal o zobozdravnikih. Sedaj pa še ena kratka zdravniška. Vaš guru je naredil znanstveno raziskavo. V raziskavi sem ugotavljal, v katerih panogah zaposleni vsak dan prepešačijo največ.

Zlato medaljo so si po pričakovanju prislužili (prihodili) poštarji. Bravo poštarji! Sicer zadnje čase tudi veliko kolesarijo, vendar poklic poštarja vseeno zahteva več hoje kot kateri koli drug poklic.

Na drugem mestu so se našle medicinske sestre, tesno za njimi pa so se uvrstili njihovi stanovski kolegi zdravniki. Srebrna medalja torej za medicinske sestre in bronasta za zdravnike.


Zakaj poštarji veliko hodijo, nam je vsem jasno.

Zakaj pa se večino delovnega časa iz ene ordinacije v drugo sprehajajo sestre in zdravniki, pa ne vem. Morda zato, ker je hoja zdrava, morda zato, ker so tako navajeni, morda zato, ker jim še nihče ni povedal, da veliko pešačijo, morda … ???

Kot sem zapisal že v prejšnjem zapisu, si moramo v poslu postaviti prava vprašanja.

Namesto, da se zdravniki sprašujejo, zakaj zaslužijo samo 1.700 evrov mesečno, če recimo podjetnik, ki kliničnemu centru prodaja plastične rokavice in toaletni papir, zasluži veliko več, bi si lahko zastavili naslednje vprašanje:

»Bi bile lahko čakalne vrste krajše, bi se lahko s pacienti pogovarjali več, če bi se malo manj sprehajali?«
Ko boste naslednjič sedeli v čakalnici, bodite pozorni na sprehajanje sester in zdravnikov. Štejte in se zabavajte. Itak vi plačujete.

Potem pa se vprašajte, če tudi vi v svojem poslu počnete kaj tako neumnega.

Da ne?

Kolikokrat na dan pogledate elektronsko pošto? Vsakih nekaj minut? Morda pa bi bili bolj produktivni, če bi elektronsko pošto pogledali le dvakrat na dan … Sprehajanje medicinskih sester mene precej spominja na prepogosto pregledovanje elektronske pošte.

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
10.12.2007 @ 22:29 Lovro
Jaz poznam enega kelnerja, ki ti, še preden oddaš naročilo do konca, že pobegne, tako, da mora za vsako malenkost hodit spet nazaj, saj te niti ne posluša do konca... Včasih sam skrbi za večji rajon in tako, kot vidim, ravna tudi pri drugih strankah (naročilih). Mislim, da ta kar precej prepešači, če dela vsaj 8 ur, kot predvidevam. Sploh pa ima, če streže hrano in pijačo na terasi lokala, še kar daleč do šanka oz. blagajne. Kljub temu, da s postrežbo včasih nismo preveč zadovoljni, se fant pohvali, da ga dobro plačujejo..., morda zaradi velike kilometrine? Glede na visoki nivo restavracije in cene v njej pa še graja lastnikom oz. vodji lokala, kjer ne poskrbijo, da je njihov natakar temu primerno tudi oblečen. Poleti je velikokrat stregel kar v kratkih hlačah z navadnim predpasnikom in v supergah, kar bi mogoče bilo primerno za improvizirano varianto na plaži, ne pa za restavracijo, kjer so navadni kalamari 11€ in taisti natakar razloži namero gospodarja, da bodo v bodoče cene še višje...
10.12.2007 @ 22:57 Aleš Lisac
Lovro, priznam, da natakarji veliko hodijo, ampak to bi človek od njih tudi pričakoval.

Ne vem pa zakaj se sprehajajo medicinske sestre. Ko sem bil še v osnovni šoli sem velikokrat sedel v pisarni pri mami, medicinski sestri in pritiskal štampiljke na recepte. In že takrat mi ni bilo jasno, zakaj se tako pogosto sprehajajo iz pisarne v pisarno.
11.12.2007 @ 07:20 peter
Bom podal eno neumesno. Sem kelnar in sem enkrat zračunal, da zaradi ene štiričlanske družine, ko pride v restavracijo in ko iz nje odide, naredim približno 8000 metrov. S tem mislim komplet postrežbo. Pa nisem tak , kot ga opisuje Lovro, da ne poslušam do konca. Včasih tudi gostje ne poslušajo kelnarja.Recimo, ko včasih vprašam, bi kdo kavo, mi eden reče, da ja, ostali pa me niti ne pogledajo. Ko tistemu, ki jo je naročil, prinesem, se še nekdo spomni, da bi jo tudi. Pa spet vprašam, če bi še kdo? Nič..Spet grem po drugo kavo, ko jo pa prinesem, takrat se pa še dva spomnita, da bi jo tudi pila. Potem pa rečejo, kako dolgo so čakali....Ja, včasih je treba kelnarja tut poslušat.

Za medicinske sestre pa tole. Ponavadi, res samo letajo sem in tja. To je pač njihova strategija, da ne delajo prepogosto. Ker vem, da če si sam ne vzameš pavze, ti nihče e bo rekel, daj malo si odpočij. Konec koncev ljudje nismo roboti ampak samo ljudje.....Je pa res, da če bi sestre imele več organizatorjev, bi bile čakalne vrste nemudoma krajše. Čakaš uro in več, da te zdravnik potem pregleda v 15 min.
11.12.2007 @ 09:18 ALEKSANDER PAGLAVEC
Pozdravljeni! Zbodel me je samo tisti zaključek o elektronski pošti. Menim, da je prednost le-te prav v tem, da omogoča hitro komuniciranje in da si nikakor ne moremo privoščiti, da bi jo pa pregledovali samo dvakrat dnevno.
11.12.2007 @ 14:13 Aleš Lisac
Aleksander, kakor želite. :) Recimo, da prejmete 160 elektronskih sporočil dnevno. Če dovolite, da vas vsako zmoti med tem, ko delate nekaj drugega, ne boste ravno produktivni. Jaz glasujem za zmernost. Morda je dvakrat dnevno za vas premalo, potem pa preglejte pošto štirikrat dnevno. Če mi še vedno ne verjamete, potem si predstavljajte, da vsake dve minute stopite do vrat svoje pisarne, vrata odprete in pogledate na hodnik, če vas morda kdo čaka. Vaš dan bi bil dolg, neproduktiven in malo podoben dnevu medicinske sestre :)
11.12.2007 @ 16:43 ficcanaso
Recite, da sem neumna, ampak čezmernega sprehajanja medicinskih sester in zdravnikov v delovnem času ne znam razumeti nič drugače kot izogibanje delu ... Pri tem pa si nadenejo še tisti strašno "urgentno-profesionalni" pogled, da se jih ja kakšen pacient ne bi drznil zmotiti med sprehodom od kljuke do kljuke ...
Priznam, da se tudi sama zatečem k sprehajanju po pisarni (še najraje pa skočim v sosednjo), kadar mi delo ne diši ali pa ne gre dobro od rok ...
11.12.2007 @ 17:37 sivolasi
G. Lisac, glede e-pošte ne vem...
Bral sem, da če v ZDA ne odgovoriš na e-mail v štirih urah po prispetju, te ne jemljejo več resno?
Se pa strinjam, da vse skupaj (internet , gsm) ni zdravo ne za produktivnost, ne za živce, ne za zdravje.
Ena ura telefoniranja dnevno baje precej poveča možnost možganskega tumorja.
žnsot tumorja v glavi...
11.12.2007 @ 18:00 SuperTine
Resnična zgodba:
Psihiater: "Veste, žal vzroka vaših hudih depresij ne poznam zato bo najbolje, da mi poveste vse lepo od začetka." Pacient: "Na začetku sem ustvaril zemljo in nebo.."
=)
11.12.2007 @ 18:28 simon
Pozdravljeni,
ko preberam vrstice g. Lisca vidim novo zaposlitev v zdravstvenih ustanovah. ORGANIZATOR DELA.
Mislim pa da imajo za to že zaposlene ljudi. Ah samo ti ljudje želijo večje plače. To je pa že druga zgodba.
11.12.2007 @ 21:53 martin
Res bi bilo pametno, da bi v bolnici zaposlili kurirje za 750 €, zdravniki in sestre pa bi se dodatnih 30 minut na dan posvetili pacientom.
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh