Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Katero vodo pijete?
Marketing
Komentarji:   41 05.11.2006
Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?

Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?

Ključ, po katerem je mag. Aleš Lisac danes izbral, katero vodo bo kupil, je isti kot vedno. Kupil sem tisti paket šestih plastenk, ki je bil opremljen z ročajem. Ker 6 litrov vode ni ravno enostavno prinesti v 8. nadstropje, sploh če moraš v kompletu prinesti še vso ostalo špecerijo.

voda

Na mojo odločitev ni vplivala niti blagovna znamka, niti cena izdelka. Odločil sem se za vodo, ki jo je najlažje prinesti domov. Na ročaju paketa vode, ki sem jo kupil, je pisalo: »Pijte boljšo vodo.« In boljša zame je tista, ki jo je lažje nositi naokoli.

Kaj pa vi – veste, ZAKAJ kupci v RESNICI kupujejo vaše izdelke?

Voda je tudi sicer odličen primer marketinga. Primer, kako lahko v desetletju ljudi pripraviš do tega, da si ŽELIJO vode iz plastičnih steklenic. Ljudje smo pripravljeni težko nositi in drago plačati izdelek, ki sicer skoraj brezplačno, enostavno in takoj priteče iz pipe. Marketing je zabavna reč.

Komentarji:

06.11.2006 @ 20:46 Mihaela
Marketing... Zakaj sploh kupujemo uplasteničeno vodo? Ker je na določenih področjih voda tako onesnažena in oporečna, da je prepovedana za pitje. Strah nas je postalo lušinaste kože, izpadanja las, drisk... in to je dobra podlaga za sejanje marketinga! Plastenke kupujemo vsi po vrsti, tudi tisti, katerim iz domače pipe (še) teče dobra voda. Dokazano pa je, da je v uplasteničeni vodi (pa ne v vseh vrstah) več nesnage (pesticidov ipd.) kot v marsikteri domači vodovodni vodi. Pa koliko nas pogleda in pomisli kaj kupuje? Menda bolj redki. Torej? Marketing deluje in biznis lepo teče!!! Kaj dejansko čofota v tisti lepi plastenki, ko jo peljemo na zadnjem sedežu avta, niti ni toliko pomembno, ker je svoje naredil oglas, kjer je po burnem sexu dobro spiti vodo, da se potem lahko nadaljuje, oz. svojo vlogo odigra krasno oblikovana in obarvana embalaža..., čemur po domače lahko rečemo tudi "zunaj uj, notri fuj!" In če dobro razmislimo - a ni škoda šlepanja tistih težkih plastenk, ko pa so na voljo kakovostni filtri, ki jih tu in tam nekdo pride zamenjat, če tega dela že vi sami ne želite početi? Pa še računica se izide.
06.11.2006 @ 21:57 Milč
Narod si bo pisal sodbo sam...
06.11.2006 @ 22:41 Aleš
Pa jaz sem hotel samo povedati, da je pri nakupu izdelka včasih odločilno čisto nekaj drugega, kot sam izdelek ... Kot kaže bom kmalu lastnik vodnega filtra, ste mi poslali že 4 ponudbe. Tu pa pride na vrsto moja žena, ki ji nihče ne bo v njeno kuhinjo ničesar vgrajeval. Ženske pa odločajo o 80% vseh nakupov na svetu. Ostalo pa pripada otrokom. :)
06.11.2006 @ 22:47 BOJAN
če se močno ne motim, ste zelo močni, saj to ni 6 litrov, ampak 6 plastenk po 1,5 l = 9 l
06.11.2006 @ 22:55 David
Tudi te filtri so ena nategancija! Ups, oprostite, temu se reče marketing!
07.11.2006 @ 08:24 Karmen Koren
Spoštovani,
tudi sama kupujem "boljšo vodo" , ki je zelo draga, in ker si trenutno še lahko privoščim tudi poceni "šparovo vodo" za za umivanje obraza in zob, kar pa se da nadomestiti na ta način, da voda izpod pive stoi 2 dni in se ta čas klor izgubi iz vode.(pomanjkanje časa). Ročaj na embalaži je v redu, vendar pa osebno pregledam kaj je kvaliteta, ročaj ni bistven. In vedno bolj bodo kupci zahtevali kvaliteto.
07.11.2006 @ 08:25 Tanč
Aleš, prosila bi vas za tiste 4 ponudbe, ki ste jih prejel za vodne filtre. Rada bi ga kupila, ker sem ugotovila, da naša voda vsebuje neznosno veliko vodnega kamna. Zanima me tudi, če je filter pri tem sploh učinkovit?
07.11.2006 @ 08:35 fjuri
Vodi se cena dviguje ker vseskozi opozarjajo kako zdrava .vodo Julijo težko najdeš na policah pa je po raziskavah voda ,katero lahko daješ dojenčkom- kje je logika.vrsta vode pa se izbira po komunikacijimed ljudmi.primer.Zala ni takodobra kot izvir.itd.Skratka v zadnjih letih je trend pitja vode in zdravega življenja.
07.11.2006 @ 09:12 blažka
Tudi jaz zelo zadovoljna z vodnimi filtri. Na vseh petih pipah v stanovanju po enega. Drži - v plastenkah je mrtva voda: podpora prostim radikalom. Vsi dobro vemo zakaj so prosti radikali nevarni... Če ste spili več kot 850 l vode v plastenkah, v zadnjih petih letih bodo filtri težko "pozdravili" nastalo škodo. No, lahko jo omilijo. Ne pozabite na filtre v kopalnicah. Tudi na perilo v pralnem stroju pomislite (novejši pralni in pomivalni stroji že imajo vgrajene vodne filtre)... Od kod suha, problematična koža izpod vaše obleke...
07.11.2006 @ 09:54 petra
Na sliki: Dana je "boljša" voda - ampak samo od izvira in zale, ne od julijane, ode, vodavode. Izvir je boljši od zale. Zala je vedno in povsod. Merkator je dana. Joli je Spar. Spar je Tiha. Tiha je kar v redu. Julijana v steklenici je boljšega okusa od tiste v plastenki. Jana je Jamnica. Costella ni iz Kostela... Evian je luštna. Izberite najboljšo: novi ponudnik?
na vrh