Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zobozdravniki in marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 10.12.2007
O zobozdravnikih se zadnje čase veliko govori. In tudi o njihovih kolegih zdravnikih. V glavnem iz napačnih razlogov. Ker je tema aktualna, se je bom tokrat lotil še jaz. Seveda s povsem drugega zornega kota kot vsi ostali. Kot se za guruja spodobi …

Za začetek vam bom povedal kratko zgodbico. O mojem sinu in njegovi zobozdravnici. Petletnega sina
sem do sedaj peljal k zobozdravniku trikrat. Ob vsakem obisku mu je zobozdravnica popravila en zobek. En dva tri in je bilo gotovo. Več časa kot je zobozdravnica porabila za sam poseg, sva midva porabila za: čakanje v čakalnici, pripravo na poseg, posedanje na stol (jaz se usedem na stol, sin v moje naročje, trdno ga držim, zobozdravnica pa vrta …), izbiranje prave štampiljke, ki jo sin dobi na obe roki za svoje junaštvo in pogajanje o datumu naslednjega obiska. Pa saj veste, kako to gre …

Zakaj hudiča zobozdravniki pri enem obisku ne popravijo vsaj dva zoba? Če gre za tako enostavne posege, kot je popravilo otroškega zobka, potem bi s tem, ko bi pri enem obisku popravili več zob, ubili več muh na en mah. Guru ne bi za tri obiske zapravil 6 ur svojega dragocenega časa. Sin bi trpel samo enkrat. Zobozdravnica pa bi imela krajše čakalne vrste in skoraj trikrat višjo produktivnost – saj bi več časa porabila za vrtanje in manj za čakanje na paciente in poslavljanje od pacientov.

No, povejte mi, zakaj za vraga nam zobozdravnik popravi le en zob na obisk? Jaz seveda vem zakaj. Ampak odgovor po mojem mnenju nima nobene prave povezave z zdravo pametjo.

In kaj ima vse to skupaj z marketingom? Kakšen marketinški nasvet se skriva za to – žal resnično – zgodbo?

Enostavno. V marketingu si moramo postaviti prava vprašanja. Tisti, ki si postavi prava vprašanja, zasluži več, ima več in bolj zadovoljne stranke.

Tisti, ki delajo tako, kot so delali do sedaj, samo zato, ker jim je pač nekdo rekel, da se tako dela, izgubljajo.

Vaši komentarji na temo »Zakaj za vraga samo en zob, če bi lahko v praktično istem času popravil dva?« so več kot dobrodošli.

Komentarji:

10.12.2007 @ 13:02 Marjan Račnik
Saj zobozdravniki s tem pristopom ne izgubljajo. Se ravno odločam, da bom pričel hoditi na takšne posege v samoplačniški varianti, to pa pomeni, da zobozdravnik s tem pridobi denar takoj. Kakšen je sistem plačevanja preko zdravstvenih zavarovalnic pa mi ni jasno. Imam občutek, da v teh zgodbah ne gre samo za zobozdravnike; po mojem je ta taktika povezana tudi z zdravstvenimi zavarovalnicami.

P.S. Pri tem načinu opažam nekaj pozitivnega: starš in otrok sta ob tem pristopu kar nekaj časa več skupaj; kje pa ima zelo zaposlen starš čas imeti otroka na krilu, če ne v čakalnicah ambulant, zdravstvenih domov in bolnišnicah. Vse je za nekaj dobro. Gurujev sin ima priložnost biti za vsak zob posebej na njegovem krilu in to izven običajnih okvirov. To pa je tudi nekaj vredno: ).
10.12.2007 @ 13:53 emeta
Prvi obisk: posnetek stanja
Drugi obisk: 1 zob
Tretji obisk: 1 zob
...
A lekcija? Smiselna lekcija za nas, ki smo v poslu, je ta, da se stranke morajo na nas navaditi in se k nam vračati. In strank pri enem obisku ne smemo preveč namučiti (ožeti, izmolsti ipd.). Nasprotno! Stranke morajo pri nas uživati. Se mi zdi vsaj :-)
10.12.2007 @ 17:05 Sašo
Po mojem zobozdravniki delajo bolj na daljši rok pri otrocih predvsem zaradi tega da se jih nebi bali.
Se spomnem svoje nečakinje pri prvem obisku zobozdravnika, ji praktično ničesar ni delala. Drugič tudi ni nič delal, pa čeprav bi moral en zob izpuliti. S tem je dosegel da se ga ni bala in prav rada je šla na kontrolo.
Tudi ko je recimo vrtal ali izpulil kakšen zobek sploh ni bilo problema, kljub temu da to ni bilo ravno prijetno za njo.

Če pa pogledam drugi primer, ko so otroku že na prvem obisku zganjali vik in krik, da bo treba vse populit pa vrtat se je otrok vsekakor veliko bolj ustrašil ter dobil odpor do ponovnega obiska - seveda ker je že vnaprej pričakoval bolečino. Kaj bi bilo da bi mu ob prvem obisku že kaj delali..

Se pravi da če bi otroku izpulil dva zoba ali tri naenkrat ter še zraven vrtal bi definitivno dobil zelo velik odpor do zobozdravnika(zaradi dolgotrajnih bolečin ki jih je moral prenašati), kar bi po vsej verjetnosti prineslo resne probleme.

Zakaj recimo sedaj porpavljajo samo en zob (recimo tudi odraslim)?
Glede na to da imajo takšno gužvo da se niti ven ne vidijo, bi prej rekel da si ne morejo privoščiti imeti enega notri tri ure ker bi praktično zmanjkalo časa za ostale.
Po mojem so tudi bolje plačani če imajo več ljudi kot pa manj, ker potegnejo več denarja.

Sam predvidevam da tiste zobozdravstvene ordinacije ki se bodo posluževale naprednejše tehnologije(recimo lasersko vrtanje), bodo definitivno imeli več "zadovoljnih obiskovalcev" za katere bodo lahko namenili več časa. Seveda pa se obisk ne bo zmanjšal, kot bi se recimo lahko v ostalih ordinacijah, ampak bodo stranke potrpežljivo čakale na svoj datum ker bodo vedele, da gredo na "neboleče" plombiranje.

Še odgovor na Aleševo vprašanje:
Ja bolečina je tisti problem, ki odvrne zobozdravnika da dela na enem zobku namesto na dveh, če bi uporabljali lasersko vrtanje bolečine praktično nebi bilo in bi lahko vse skupaj naredili veliko hitreje in neboleče :)
Seveda me pa tudi zanima, kakšen je tvoj odgovor?
10.12.2007 @ 20:25 Matej
Pozdrav,

Moje mnenje je, da je zobozdravnik plačan od obiska in ne od zoba....
Druga možnost pa, da otroci pridobijo - vzgojijo navado hoditi k zobozdravniku, se pravi vzgoja uporabnikov na dolgi rok. Tudi jaz imam najraje da mi vrta samo en zob in ne 3-4 v enem dnevu...

LP; matej
10.12.2007 @ 22:52 Aleš Lisac
Kaj pa, če je za vse "kriva" zavarovalnica, ki omejuje porabo materilala? En obisk, ena plomba.

Ljudje se pa na marsikaj navadimo in se nam potem zdi še logično in normalno ...
11.12.2007 @ 00:22 Igor
Omejevanje materiala je vse preveč resnično in čedalje večje pri javnem zobozdravstvu. Vem - imam soseda zobozdravnika, ki veliko govori, ko kak kozarček preveč spije :-)

No, da ne grajam le javnega, je tudi zasebno/samoplačniško zobozdravstvo
pregnano, da je kar kaj.

Zakaj bi osmico, ki je po defaultu visek in ze krepko najedena sploh plombiral (seveda z drago belo plombo), ce bi jo bilo smiselno takoj ven vzeti? Jah...enostavno...tako je skoraj garantiran vsaj se en obisk in dodatni zasluzek, kjer se bo zob ali dodatno popravljalo ali pa se ga izpulilo.

Je potem cudno, da Slovenci tako radi hodimo na Hrvasko npr., kjer se da precej ceneje skozi priti?
11.12.2007 @ 16:40 Viktor
Zobozdravniki skrbijo, da z malo dela pridobijo, večji zaslužek. S tem povzročijo daljše vrste in povečajo povpraševanje. Moje mnenje, da gre tukaj za enostaven šolski primer ekonomije. Povečanje povpraševanja poveča ceno ponudbe. Enako bi bilo, če bi zidarji delali na enak način cena ure bi drastično poskočila. ;) Najboljša varianta po mojem mnenju je, da se dogovorimo po sistemu ključ v roke seveda če smo samoplačniki. Na ta način so sposobni izvesti celotno storitev v nekja dneh, razen če so težave z zatekanjem dlesni ... . Ker pa zavarovalnice to plačujejo bi bilo noro delati drugače. Naročen sem za ubogo plombico za 2 meseca naprej. Do takrat se lahko zgodi marsikaj.
11.12.2007 @ 23:48 Zvoni
Meni bi se tudi zdelo fino, če bi mi zobar naenkrat popravil vsaj dva zoba. Tko bom pa čakala na januar za prihodnji obisk! Res hecno... Stvar je pa v tem, da se nikakor ne znajo zorganizirati in tako kot je rekel Aleš, povišati produktivnost. Vse bi se dalo, če bi se kdo začel ukvarjati s tem.
12.12.2007 @ 09:54 pupa
... in še tisto zobozdravnico, ki popravi več zob ob enem obisku, potem zaštiha en psihopat....

Sicer pa: plombe in podobno že lahko uredijo po več naenkrat, puljenje več zob hkrati pa zarad navzkrižnih infekcij iz večih ran ni priporočljivo. Tudi privatnik ti tega ne bo naredil.
18.12.2007 @ 08:17 Bojan
Malo bom zloben. Če bi delali tako kot Aleš predlaga, bi preveč naredili, pa bi jim zmanjkalo posla. Jaz v glavnem hodim k privatniku, ki mi vsaki dve leti popravi vse zobe v dveh obiskih. Sem hodil v družbeno ambulanto na zamenjavo sivih plomb z belimi, pa so mi menjavali 8 plomb 17 mesecev. No comment.
na vrh