Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Naslednji korak
Marketing
Komentarji:   13 02.12.2007

Šahisti se vedno vprašamo, kakšna bo naslednja poteza. In potem naslednja in naslednja in naslednja. Več potez uspe šahist predvideti, "izračunati", boljši je. Podobno seveda velja v marketingu in prodaji. Ni dovolj, da izdelek prodamo. Takoj po prodaji se moramo vprašati:

"Kaj pa sedaj, kaj je naš naslednji korak? Kako bomo stranko obdržali, kaj ji bomo prodali v naslednjem koraku? Kako bomo preprečili, da odide h konkurenci? Kako bomo dosegli, da se bo vsaj še enkrat vrnila k nam?"

julia

V četrtek sem bil v Trstu. Kupil sem nekaj malenkosti. Blagajničarka je k računu pripela bon za 20% popust, ki velja ob naslednjem nakupu. V tej trgovini so razmišljali o naslednjem koraku. Odločili so se, da me z 20% popustom poskušajo pripraviti k ponovnemu obisku. Nič posebnega, boste rekli. In strinjam se, nič posebnega. Je pa tudi res, da večina trgovcev o naslednji potezi ne razmišlja. Samo upajo in čakajo - to pa ni najbolj dobičkonosna taktika.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
02.12.2007 @ 23:37 Lidija
Včasih je dovolj že prijazna postrežba, kakšen sposoben prodajalec, prodajalka. Sama se vrnem rada zaradi ljudi. Ni mi težava plačati kakšen evro več, ko vem, da plačam ljudem, ki se potrudijo.

Obstaja trgovina, v kateri imajo robo, ki bi je pokupila kar nekaj vsak mesec...tam sem bila dvakrat, obakrat šokirana nad negativnim in vzvišenim odnosom prodajalk...ni mi potrebno omeniti, da me tam ne vidijo več - in nikoli več me ne bodo. Raje grem v podobno (čeprav ne tako dobro založeno) trgovino oddaljeno cca 50 km stran, ko imam tam še kakšne opravke.

Celoten paketek je pomemben... kakšen popust za naslednji nakup je pa seveda kljub vsemu vedno dobrodošel... :)
03.12.2007 @ 07:53 Marko
Dober dan g.Aleš ! Vidim, da sem preredko na vašem blogu. Stvari dajo mislit ! Me pa zanima vaše mnenje o začetnem koraku in naslednjih od Magnifica z brezplačnim cd-jem ob Delu. Lp Marko
03.12.2007 @ 11:36 Aleš Lisac
Magnificov začetni korak? Najkrajša razlaga bi bila ... hm ... naredil je nekaj podobnega, kar delajo kozmetična podjetja. Razdelil je 100.000 vzorčkov. Ko pa ima tvoj CD v rokah 100.000 ljudi, bo obisk spletne strani večji, bo prodaja kart za koncerte večja, bo prodaja naslednjih CDjev večja, itd. In če še prepričaš časopis, da celo zadevo časti, si pa zaslužil že kar v prvem koraku.
03.12.2007 @ 13:57 ervinator
Po mojem mnenju gre pri Magnificiovi akciji bolj za Delovo akcijo. Kot veste, ima Delo čedalje več problemov, s svojimi lastniki in še kom ..
05.12.2007 @ 15:03 Igor
Eh gospoda, tako preprosto pa to ne gre pri takšni nakladi.

Brez osebnih navez Magnifico+ agencija Arih zadeva ne bi šla tako tekoče. Seveda pa se razlogi za takšno potezo skrivajo tudi v kvaliteti albuma, ki je bistveno slabši od prejšnjega.

Glede na to, da se Magnifico nič kaj dosti osebno miselno ne ubada z marketingom (pa bi mu to močno priporočil), bi lahko zadeve napravili bistveno boljše.

Kaj namreč pomeni:
"Registrirajte se in si s tem omogočite dostop do dodatnih vsebin in ugodnosti. "

Katerih? Kaj dobim notri? Zakaj ne bi kar takoj dobil še dodatnega komada, ki ga na CD-ju npr. ni, če se registriram?

Tu bi lahko razvijali zadevo v nedogled - odzivnost pa povečali za nekajkrat s čisto preprostimi potezami.

Če vemo, da je zadaj "opa hopa" marketinška agencija v Sloveniji, pa še toliko bolj.
05.12.2007 @ 16:44 sivolasi
Ja, Magnifico je s to potezo zabil še en žebelj v krsto glasbenega avtorstva v Sloveniji.
Je namreč verejtno edini galsbenik v Sloveniji, ki ima toliko denarja, da lahko da med 80.000 in 120.00 e., kolikor stane 100.000 CD-jev.

Govorite, da bodo klikali njegovo spletno stran. Bo s tem kaj zaslužil? Nič. Kdor ve zanj (in mu je kvaliteten), je že zdavnaj pogeldal, ali ima svojo i. starn, kdor njegove glasbe ne mara, je CD poklonil, ali vrgel stran.

In če bo naslednji CD (če ga bo prodajal) namesto v 1000 izvodih prodal v 1.500, ni naredil popolnoma nič, saj je na projektu s časopisom Delo izgubil vsaj 80.000 evrov... Zagotovo pa 50.000.

Strel v koleno pač...
05.12.2007 @ 23:56 Igor
sivolasi

mogoče sem preoštro ali pa premalo specifično napisal. Ideja je odlična (čeprav kopirana - Prince je imel mislim da naklado 3 mio ploščkov na podoben princip, pa še kar nekaj drugih primerov je bilo).
Marketinška poteza je torek OK, vendar nedodelana.
Denar pa ne gre iz žepa g.Pešuta (Magnifica) ampak iz strani založbe P&C ARIH d.o.o., ki je več ali manj odgovorna tudi za njegov preboj v tujini in ki ima ogromna sredstva, poznanstva in še kaj.

Magnifico je torej veliko pridobil s to potezo, vprašanje časa bo pokazalo če tudi založba, ki pobere večino zaslužka. Moje mnenje se nagiba k temu, da nihče ni izgubil denarno, saj so bile zadaj močne povezave z močno diskontiranimi cenami ali pa nenazadnje velikimi protiuslugami.

Bomo videli - zgodbo spremljam naprej.
09.12.2007 @ 13:45 sivolasi
G. Igor

Strinjam se, da je ideja odlična, vendar predvsem in samo za Magnifica. Mnogo manj pa za ostale slovenske izvajalce, ki si take »akcije« finančno ne morejo privoščiti.
Seveda je Magnificu najlažje reči: briga me za ostale, znajdite se kakor veste in znate. Nič kaj cehovsko, ob veliki konkurenci hrvaških in srbskih izvajalcev, ki koncertirajo v Sloveniji...

Seveda v tej državi lahko vsak počne, kar hoče, vendar še vedno trdim, da je »Magnificov način« poguben za ostale glasbene avtorje in izvajalce.

Sistemi, kot so poklanjanje, ali daj kar daš (kar je naredil nek angleški band, so na prvo žogo revolucionarne poteze, ki naj bi prvemu, ki je realiziral idejo, nedvomno nekaj prinesle. Kaj pa ostalim? Kaj pridobijo slovenski glasbeniki, če vsi naredijo tako potezo? Da pridejo v praktično vsak slovenski dom. Kaj pridobi njihov žep? Nič, kajti logično je, da ljudje, ki v glavnem downloadajo mp3-je n bodo poslušali neke pevke, če je niso do sedaj.

In kakšno sporočilo nosi taka poteza mladim, ki že tako ali tako izjavljajo, da v svojem življenju ne mislijo plačati niti enega evra za nakup knjige, ogled filma, ali nakup CD-ja?
Sporočilo je samo eno: Čedalje večji del kulture je zastonj. Še malo, pa bo zastonj (skoraj) vse...

Če sem malce ciničen: danes neka Brigita Šuler, Alja, ali še kakih 20-30 pevk (vse pač niso Nejše) ne more preživeti (od glasbe), pa tudi če se razleti. Niti, če novemu CD-ju priloži svoj pornič... Nekdo je na teh prostorih to namreč že naredil, sicer na malce drugačen način (Severina). :)
09.12.2007 @ 16:22 martin
Ali ni takšno podarjanje manipulacija (preračunljivo dejanje - SSKJ)? Si želite, da drugi z vami manipulirajo? Alil cilj opravičuje sredstva?
09.12.2007 @ 21:44 sivolasi
Kolikor vem, je manipulacija vse, kar se "dogaja" v trgovini, tako podarjanje, kot akcije 3 za 2, pet za tri, prilaganje daril.
Zadeva zaenkrat še deluje...
Ko pa bo recimo osveščanje in zaščita potrošnikov dosegla nemško raven, bodo takim "akcijam" nasedli le še redki. Ostali bodo dovolj osveščeni, da bodo sposobni spregledati, kaj je nateg, kaj pa ni...

Ali pa tudi ne?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh