Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Naslednji korak
Marketing
Komentarji:   13 02.12.2007

Šahisti se vedno vprašamo, kakšna bo naslednja poteza. In potem naslednja in naslednja in naslednja. Več potez uspe šahist predvideti, "izračunati", boljši je. Podobno seveda velja v marketingu in prodaji. Ni dovolj, da izdelek prodamo. Takoj po prodaji se moramo vprašati:

"Kaj pa sedaj, kaj je naš naslednji korak? Kako bomo stranko obdržali, kaj ji bomo prodali v naslednjem koraku? Kako bomo preprečili, da odide h konkurenci? Kako bomo dosegli, da se bo vsaj še enkrat vrnila k nam?"

julia

V četrtek sem bil v Trstu. Kupil sem nekaj malenkosti. Blagajničarka je k računu pripela bon za 20% popust, ki velja ob naslednjem nakupu. V tej trgovini so razmišljali o naslednjem koraku. Odločili so se, da me z 20% popustom poskušajo pripraviti k ponovnemu obisku. Nič posebnega, boste rekli. In strinjam se, nič posebnega. Je pa tudi res, da večina trgovcev o naslednji potezi ne razmišlja. Samo upajo in čakajo - to pa ni najbolj dobičkonosna taktika.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
10.12.2007 @ 23:00 Lovro
Jaz kupujem določene stvari v Trstu že najmanj 30 let, rad spremljam njihove akcije, ki so verjetno dobro prekopirane iz Amerike glede na to, da so Italijani na njihov sistem zelo navezani, s tem da mogoče prodajajo še boljše od Američanov, bolj navdušeno in s stilom (stvari dobro zavijejo in zapakirajo). Vem, da se tudi naši kupci teh akcij veselijo, sploh pa, če jih predstavijo na TV, pompozno, kot je v navadi pri njih. Znajo pa biti tudi izvirni in stalno obračajo... Recimo ena popularnih pekarn za panetone vsako leto v tem času kupcem svojega izdelka pripravlja nagradno akcijo za najdražji športni avtomobil in tako dalje. No, nekateri v Sloveniji že štekajo, zakaj pa enim 16 let samostojnosti še vedno ni dovolj, da preklopijo, nimam pojma? Ne, tukaj nekatri želijo nazaj, danes mi je tip recimo ponudil koledar 2008 s Titovo sliko...

Včasih je dovolj odpreti oči in ušesa... Tudi Trst spet ni tako daleč in v enem dnevu dobiš idej za celo leto pri nas, garantiram! Kajne, Aleš?

Želite še kakšno idejo, pokličite, do novega leta ne računam veliko, potem pa cene poskočijo...
11.12.2007 @ 00:32 Igor
sivolasi

se popolnoma strinjam s tem kar ste napisal. Ravno zato sem omenil 'osebne naveze' gospodov iz glasbeno/zalozniske industrije.

Veste...vseeno pa verjamem, da se avtorji, ki so vredni svoje cene (zaradi kvalitete seveda) ne bodo spuscali v taksne ali podobne podvige. Iz preprostega razloga - se vedno je dovolj ljudi, ki kvaliteto ceni. Glede na visoke provizije, ki jih pobirajo zalozniske hise (in seveda na mali trg) se od prodaje DVD-jev res ne da ziveti, pa bi jih res lahko avtorji kar razdelili med poslusalce, je pa potrebno malce spremeniti miselnost domacih avtorjev glede na situacijo v kateri smo v tem obdobju.

Zanimivo pa je to, da v tem casu legalna prodaja mp3-jev, mobilnih zvonenj in se marsikata prodajna pot, po kateri se lahko avtorji promovirajo funkcionira.Se vec - preporod dozivlja.
11.12.2007 @ 17:46 sivolasi
G. Igor, najbolj mi je všeč beseda "legalna". Vzbuja upanje.

Francoski recept pa navdušenje. Tam ti namreč internetni provajder kontrolira promet. Ko ugotovi, da si "dolpotegnil" več kot "se sme", te vljudno opozori, da nehaš s takim početjem.
Če nadaljuješ, te odklopi, prideš na črno listo in nikjer v Franciji ne moreš več dobiti intenetnega priključka. Preostane ti le kolega, ali mogoče knjižnica...
Bravo Francozi!

Da bo bralcem jasno: ja, sem avtor, zato taka stališča.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh