Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj "Neverjetni spodbujevalec sreče in denarja"
Dnevnik guruja
Komentarji:   19 02.12.2007

Zopet mi je pisala gospa Marie Casal. Gre za gospo, ki mi pogosto piše. Vedno mi pove kaj novega in seveda mi vedno poskuša kaj prodati.

casal

Tokrat pravi:

"Dragi Aleš, da bi se vam nasmehnila sreča ... morate hitro prebrati to pismo ... Vsebuje, verjemite mi, rešitev, s katero boste pregnali zlo usodo, ki vas vztrajno napada." 

"Včeraj sem za vas razgrnila karte in pri tem uporabila posebno tehniko, kombinacijo astrologije in vedeževanja iz kart ..."

"Prihajajoče leto bo za vas katastrofalno, če ne boste TAKOJ ukrepali! Zakaj bi še čakali? Na to morate misliti in poizkusiti z mojo pomočjo doseči srečo!" ... "Odločila sem se, da vam TAKOJ pošljem, z vašim privoljenjem seveda, križ treh sreč. Gre za zelo močan mitičen amulet, resničen spodbujevalec sreče in denarja, ki bo dobrodejno deloval na vas.

In tako naprej na dveh in pol gosto tipkanih straneh ... Na koncu pa ponudba za nakup KRIŽA TREH SREČ. Cena? Skromnih 24,99 evrov.

Zakaj zopet pišem o gospe vedeževalki? Ker se iz njenih pisem vsi, ki vas zanima direktni marketing, lahko veliko naučite. Pismo je vredno preučevanja. V bistvu bi lahko naredil 2-urno predavanje, kjer bi samo pojasneval vsak odstavek pisma, vsak poudarek ... Morda pa to kdaj naredim, morda celo tukaj na blogu marketinškega guruja (če boste tako zahtevali ... čakam komentarje :)).

Škoda, da snovalci teh pisem ne delajo na kakšnem etično in moralno manj spornem projektu ...


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
02.12.2007 @ 23:18 Lidija
Čestitke na marketinški zasnovi a čista graja na izkoriščanju nesreče ljudi. Ko gre nekdo po pomoč k vedeževalki, le-to vsekakor potrebuje - le redki se oglasijo zaradi radovednosti - in jo pričakuje. Ne moreš tej osebi potem le naložiti neke že prej shranjene tekste na računalniku...potreben je oseben pristop k vsakemu posamezniku, potreben je notranji dar, ki bo ponudil rešitev in ne še večjih težav zaradi nekih nerealnih obljub!

Dejstvo je, da oseba, ki piše oglas za vedeževanje na ta način, nima pojma o odnosu do človeka s težavami. Ne verjamem, da ima dar za duhovnost...

Strinjam se, da je marketing prisoten povsod, a na tako občutljivem področju pisati na takšen način? To kaže le njihovo pomanjkanje talenta in znanja na njihovem tako imenovanem strokovnem področju.

Izbira marketinških orodij je še kako pomembna in odvisna od storitve, ki jo prodajamo.
03.12.2007 @ 13:52 ervinator
"Škoda, da snovalci teh pisem ne delajo na kakšnem etično in moralno manj spornem projektu ..."

Morda pa so njena pisma tako prepričljiva oziroma se jih je naučila prepričljivo napisati, ker zares verjame v svoje delo. ;)
03.12.2007 @ 13:59 biokmetovalec
Te dni spet berem Martina Kojca. Učbenik življenja.

Zelo dobra knjiga.

Zakaj to omenjam? Ker Kojc pravi, da je naše življenje odvisno izključno od naših prepričanj, našega življenjskega nazora.

Zbolimo samo zato, ker smo razvili prepričanje, da bo bolezen prišla iz tega ali onega razloga. Če smo brez denarja, je to zato, ker verjamemo v pomanjkanje...

In če želimo spremeniti svoj položaj, moramo najprej spremeniti svoja prepričanja, svoj življenjski nazor.

Zdravje ne bo prišlo zaradi zdravil samih, ampak zato, ker je bolnik prepričan, da mu bo zdravilo pomagalo...

Če razvijem prepričanje - ampak v pravem pomenu besede - da mi bodo trije križi sreče omenjene gospe resnično pomagali v naslednjem letu, mogoče zadeva niti ni tako sporna...

Zagotovo se vsak od nas lahko spomni svojih besed ali misli, ko se nam je zgodilo kaj neprijetnega: "Evo, točno sem vedel, da se bo to zgodilo!"

To, da sem točno vedel. da se bo nekaj zgodilo, pa pomeni, da sem globoko v sebi razvil prepričanje, da bo šlo nekaj narobe in s tem dobesedno sam povzročil neželjeno situacijo.

No, kljub temu, treh križev vseeno ne bom kupil...

Bom pa prosil Aleša za analizo pisma.
03.12.2007 @ 14:06 biokmetovalec
Ja, pa je res potrebno ponavljanje, kot nas vedno opominja naš guru.

"Križ treh sreč" je bil omenjen samo enkrat, pa sem ga s površnim branjem takoj spremenil v "tri križe ene sreče":)
03.12.2007 @ 16:02 vitruvian
se pridružujem biokmetovalcu. Učbenik življenja, Martina Kojca, je zares fenomenalna knjiga. Pravi učbenik. Jo toplo priporočam vsem. Napisana v 20ih letih prejšnjega stoletja. Ni podobna ostali poplavi "pozitivnih" knjig.
Sam jo imam na nočni omari ob postelji, in jo skoraj vsak večer berem pred spanjem.
03.12.2007 @ 16:40 Poli
Brrrrr...Samo v razmislek...Nemški rajh je imel tudi zelo dobro propagando. Zakaj? Ker je temeljil na zastraševanju in nevednosti množice! Zakaj torej to pismo verjetno deluje? Ker temelji ravno na zastraševanju! Ali cilj opravičuje sredstvo?
03.12.2007 @ 19:09 Lidija
Še ena knjiga, ki jo jaz priporočam...The secret (Skrivnost), skrajno popularna, po moje tudi marketinško zelo dobro zasnovana in vsebinsko fenomenalna.
03.12.2007 @ 23:42 Sašo
Kaj naj rečem, vsakdo se odloči za svojo pot na takšen ali drugačen način. Na voljo imamo skoraj neomejeno možnosti s katerimi prepričujemo stranke o pomembnosti in nujnosti nekih storitev ali predmetov.

Ta primer je res malce bolj prisiljen vendar je po mojem precej uspešen, ker je veliko ljudi zelo vraževernih in si bi po mojem očitali in vse težave pripisovali, če tega KRIŽA nebi imeli.
Sam namreč ne nasedam takšnim potezam, vem pa da je kar precej ljudi v mestu, ki jih takšna in podobna pisma prepričajo.

Sam se načeloma strinjam z biokmetovalcem, življenje je kot ena igra, in vsakdo ima priložnost in možnost da jo obrača po svojih željah in sanjah.
Če si trdno odločen da boš zdrav in podzavestno o tem tudi razmišljaš, boš definitivno bolj odporen. Mogoče bi lahko definicijo uporabil tudi za srečo in uspeh, ker imamo dejansko vsi enake možnosti do uspeha, če si zares želimo nekaj doseči in uspeti; če sanjamo o tem bi nam slej ko prej to moralo tudi uspeti.
Je pa res da se razlikujemo po tem, da eni to izkoristijo drugi pa ne.
Nekaj časa sem preučeval "naključja" in velikokrat doživel presenečenje; ta naključja pa bi lahko nekako enačil z željenjem/hotenjem za srečo, zdravjem, uspehom...

Drugače pa Aleš, lahko narediš podrobno razlago pisma, nenazadnje nam lahko to kvečem kdaj prav pride ;)
06.12.2007 @ 16:51 Femator
Jaz tej gospej predlagam, da tistim, ki ne naročijo križa, podari Učbenik življenja. Njena prodaja križev se utegne drastično povečati :)

Tudi mene zanima, zakaj deluje tovrstno pritiskanje na zaslepljene ljudi in predvsem, kako je to lahko sploh legalno: "Pogledala sem v prihodnost in čaka vas gora nesreče, če hitro ne kupite rešitve od mene!"
07.12.2007 @ 13:49 Marko
Po mojem skromnem mnenju klasična zastraševalna tehnika, ki potem seveda ponuja "čudežno" rešitev. Ne, da v določenih kristalih ne bi bilo določene energije (pozitivne ali negativne) a vseeno se mi zdi način komuniciranja malo moralno sporno. Glede na to s kakšnim poslom se gospa ukvarja.

Kar se pa tiče knjig pa ravnokar berem The secret, čeprav spoznanja v njej niso celemu človeštvu tako nova kot avtorica razlaga. V takšni ali drugačni obliki so že mnogi avtorji pisali o tem.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh