Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Osebne poštne znamke - drugič
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 27.11.2007
Se spomnite zapisa o tem, kako smo se morali potruditi, da smo prišli do osebne poštne znamke? Nataša se je morala pošteno potruditi. In na koncu nam je uspelo. Kupili smo osebno poštno znamko. Premagali smo poštni oddelek za preprečevanje prodaje.
Vendar pa nismo edini. V letu dni se je več kot 130 srečnežev prebilo skozi zakompliciran postopek. Seznam osebnih poštnih znamk, si lahko ogledate na tem naslovu: http://www.osebneznamke.org/. Glasujete lahko za znamko, ki vam je najbolj všeč. Naša znamka ima zaporedno številko 131. :) Koliko bi šele bilo osebnih poštnih znamk, če bi se jih dalo malo bolj enostavno kupiti ...
Kako je pa potem z naročilom teh znamk, a imajo določeno število minimalnega odkupa ali je po dogovoru?
Glas oddan, drugače je pa res kar komplicirani postopek lahko bi naredili kakšen boljši in manj kompliciran sistem.
Ps. Vsekakor se moja znamka ne more kosati z vašo. Odlična je...vse v enem. Ali imate mogoče v priročniku celostne grafične podobe tudi "zgodbo", kot subjektivno izkušnjo, ki nastane v možganih, zaradi vpliva barve in stilizirane tipografije? V kolikor imate, bi želela primerjati z mojo grafološko analizo logotipa v kombinaciji z interpretacijo barv.