Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nemogoče?
Obujamo spomine
Komentarji:   11 25.11.2007

Ena stara slika. Še iz mojih ameriških študentskih časov.

drive_in_church

Da, prav vidite. Za mano je "DRIVE-IN CHRISTIAN CHURCH"!

Kako v tej cerkvi opravite spoved?

Še iz avta vam ni potrebno stopiti. Enostavno odprete okno, poveste grehe, na parkirišču zmolite, par molitvic in to je to. Če ima lahko McDonald's "drive in" okence, ga ima lahko tudi še kakšen drug biznis, mar ne? Recimo cerkev.

To sliko pokažem, tistim nejevernim podjetnikom, ki pravijo, da je njihova panoga specifična in da ideje o katerih govorim, v njihovem podjetju niso uresničljive. Vse je mogoče dragi moji. In zapomnite si: "VAŠA PANOGA, VAŠE PODJETJE, NI NIČ POSEBNEGA". Ne, niste specifični.

Lisac je predaval praktično že vsem. Od pogrebnikov, do zdravilcev, od odvetnikov, do bančnikov ... Specifične panoge ni. Marketinške principi, veljajo v vseh panogah. Le malenkost je potrebno stvari prilagoditi. Slovenska najbolje prodajana marketinška delavnica vseh časov, se imenuje "Nemogoče" ravno zato, ker že od leta 1996 razbijam mite. Podjetnikom kažem (tudi s sliko zgoraj), da JE mogoče.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
25.11.2007 @ 23:14 Marjan Račnik
Škoda da nimamo kaj takšnega pri nas na Upravnih enotah, Davčnem uradu in še kje.

Ker me malce boli zob, bi se zelo rad odpeljal tudi k zobozdravniku, ki bi imel takšen način poslovanja. Šipo dol, rekel bi: "Aaaaa", in on bi vrtal, namestil zalivko itd. No, sanje so eno, realnost je drugo. K zobozdravniku lahko pridem 1. februarja. Takrat sem naročen, če to storitev krije ZZZS. Če bom v tem času kaj zaslužil na DPDM (Državnem prvenstvu v direktnem marketingu) bom raje šel k privat zobarju.

Na splošno pa mi je takšen pristop zanimiv in presenetljiv. Temu se reče fleksibilnost ali prožnost. Ko upade obisk se lahko vprašam: "Zakaj ni ljudi?" ali pa: "Kaj naj naredimo, da jih spet privabimo?"
25.11.2007 @ 23:42 Sašo
Pred 12 leti sem videl v Kopru drive-in banko, sicer ne vem če je še ampak je nedvomno bila zelo dobra ideja, poleg tega kolikor se spomnem je bil tudi obisk precej povečan.
Zakaj se tega sedaj ne lotijo ko je časa iz dneva v dan manj?
Po mojem bi banka, ki bi se odločila za takšen sistem, dobila kar precej novih strank.

LP
26.11.2007 @ 11:49 Aleš Lisac
Kmalu bodo "drive in" otroške plenice in podobne zadeve. Sem izvedel iz zanesljivih virov.
26.11.2007 @ 14:28 Sašo
Zanimivo, otroške plenice :) Katera trgovina se je pa odločila za takšen prostop?

V redu bi bila tudi drive in trgovina za živila. Sicer ne po principu čakanja v vrsti ampak kot nekakšen Big Drive In, se pravi podobno kot kakšno parkirišče s tem da bi bil na vsakem "boxu" terminal kjer bi lahko določal katere stvari boš kupil (seveda v dovršeni grafiki ter slikovni predsatvitvi živil+enostaven vmesnik). Plačilo bi potekalo neposredno preko terminala, ob plačilu pa bi dobil račun in številko nakupa. Zapeljal bi se ven iz boxa proti urejenem prevzemnem delu kjer bi dobil tudi vse kupljeno.
Ceste bi seveda morale biti malce bolj strateško načrtovane v primeru gužve da nebi prihajalo do zastojev ter da bi prevzem potekal hitro.
Po mojem bi to bila kar zanimva ideja in bi se kar prijela, sploh pa za tiste ki se jim ne da gužvati pa čakati v dolgi vrsti pred blagajno.
26.11.2007 @ 15:07 mojcej
pa saj drive-in plenice so že, in to v LJ!
Imajo pa tudi posebno sobo za VIP nakupovalce (no, mislim, da ni nujno, da so VIP)
26.11.2007 @ 16:09 Anej
Ko smo ravno pri Cerkvi...eden od načinov, kako spraviti skupaj nedeljsko mašo in nedeljsko nakupovanje je, da se pač v nakupovalnih centrih namesto ene prodajalne, tam uredi kapelico. Tako lahko tudi tisti najbolj zagreti nakupovalci grejo lahko v nedeljo k maši, Cerkev pa tako ohranja ali povečuje število svojih vernikov ;)
26.11.2007 @ 16:39 Sašo
Pa res že obstaja Drive-In za nakup otroških potrebščin (plenice, stekleničke, hrano za dojenčke, mazila..).
Sem pa našel tudi njihovo zloženko na internetni strani: http://portal.baby-center.si/PortalSLO/uploads/Drive-in%20zlozenka.pdf

Zanimivo in hkrati me veseli ker podjetja uporabljajo inovativne pristope prodaje. ...lahko si le še želimo Drive-In kakšnih drugih podjetij, recimo Pošt, Bank, Trgovin..

LP
26.11.2007 @ 16:41 Zvoni
No, ja brez zamere, ampak res. Malo več se poslužujte koles, nog, rolerjev. Pločevine je že tako preveč po cestah. Dejstvo je pač dejstvo. Čisto popolnoma nič več časa nam ne preostane sedaj, ko je vse pri roki in pod roko. Glede Drive In cerkve, pa predlagam, da lahko sedaj ko bodo nameščali kadilnice v lokalih zgradijo zraven še spovednice. Pa da vidimo, kako bo stekla "pridobitna" dejavnost :-). Svoj prvobitni namen je cerkev že zdavnaj izgubila. Priročno, mar ne?
26.11.2007 @ 23:08 Sašo
Ja res je da bi morali več dati na zdravje in razgibavanje, vendar saj veš od tega trgovci prav ničesar nimajo ;)
Njihov cilj je kako pridobiti čim več kupcev, to pa jim bo uspelo le tako da bodo uporabili vse ideje in možnosti ki bodo zadovoljile tako ene kot tudi druge kupce. Če gledamo na to da so trgovine in parkirišča večinoma zafilana bo Drive-In zelo v pomoč tistim ki se jim bo nadvse mudilo oz. si ne morejo privoščiti čakanj v dolgih vrstah ter gužvanja na parkirišču.
Sam pozdravljam to idejo ker mislim da se bo pri nas vsekakor prijela.

LP
27.11.2007 @ 17:12 Sašo
Danes sem bil v Ljubljani pa nisem mogel iti domov ne da nebi videl Drive In za Baby center :)
Ja preprosto rečen se mi ideja zdi še vedno super in pohvalno da so se odločili za ta korak. Edino problem je da nimajo nekega večjega obiska po mopjem zaradi tega ker je praktično ta del zelo slabo vidljiv.
Prvo ko sem šel iskati kje se to nahaja sem mimo peljal ker praktično sploh nisem videl tega sprejemnega boxa kot so ga predsatvili v reklami, drugič ko sem prišel je nastala malce problem ker je na desni strani in če prideš s strani CityParka boš praktično moral iti ven iz avta ali se presediti na drugi sedež tretja opcija je da se obrneš na cesti ter lepo zapeljati notri.
Prodajalka je prišla v parih sekundah in postrežba je bila pratkično takoj opravljena tako da je ta del super poštiman (baje imajo celo senzor ko pride kakšen avto da jim to notri sporoči, imate pa na voljo tudi zvonec).
Se pravi kje vidim problem? Problem vidim v tem ker se sploh ne vidi kje bi naj bil drive-in, sploh pa ko so spredaj parkirani avti ali mogoče še kakšen tovrnjak da ga praktično sploh ne vidiš.
Rešitev je po mojem preprosta, nad box bi dal veliko reklamo (po vsej verjetnosti plastično ter z možnostjo razsvetlitve) seveda na obe strani da bi vozniki tako iz ene kot iz druge strani že na daleč videli Drive In za BabyCenter. In po mojem bi se veliko več strank ki imajo za kupiti recimo samo plenice rajši odločili za Drive In kot da bi stopili v center.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh