Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj 190 SIT za zvestobo
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 04.11.2006
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.

Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse,

190 SIT za zvestobo?
racun
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.

Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse, ki si želite kupiti zvestobo strank. Zvestoba je dandanes zelo redka. In za zvestobo se moramo potruditi. 190 SIT enostavno ni dovolj. Če stranke nagrajujete, če jih želite motivirati za ponoven obisk, storite to z gesto, ki si jo bodo zapomnile. Dajte veliko, ali pa nič. Mlačnih 190 SIT za zvestobo ne bo dovolj. Ker je zares premalo, ker drugje dobim piko ali zvezdico, ker …

Z darili v poslu je tako kot v osebnem življenju. Darilo mora biti dano od srca. Ni toliko pomembna cena darila, pomembno je, da je od srca. Če podarimo nekaj kar tako, ker pač moramo in ker to počnejo vsi, s takšnim darilom ne bomo naredili vtisa.

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
05.11.2006 @ 15:43 petra
Podobno je v trgovini "pravljičnih" čevljev Stiefelkoenig. Za nakupe opravljene v vrednosti cca. 65 000 sit sem po pošti prejela dobropis za 284,14 sit. No comment!
06.11.2006 @ 18:07 s_matija
"...Če stranke nagrajujete, če jih želite motivirati za ponoven obisk, storite to z gesto, ki si jo bodo zapomnile...."

Če ne drugo, si bodo stranke zapomnile trgovino (E.Leclerc) zaradi teh 190sit in ko bodo imeli čez recimo 5 mesecev na izbiro tri trgovine, kam nakupovat, se bodo spomnile samo še E.Leclerc-a in se odločili zanj (teh 190sit so pa že zdavnaj pozabili).

Mogoče bo pa ravno to, ker je darilo tako "banalno" pripomoglo k večji prodaji?! ;)

Moje mnenje ;)

LP
s_matija
06.11.2006 @ 18:27 tone
Tsk, tsk, tsk.
Pri 31.460 SIT nakupa zbrati samo toliko akcijskih artiklov, da dobiš bednih 190 SIT? Zelo narobe je pred nakupom ne vzeti Leclercove katice zaupanja in pridobiti dodatnih 15% na teh ušivih 190 SIT.
Torej dve nakupovalni napaki na kupu. Za primerjavo: na mojem računu so mi napisali: "V letu 2006 ste dobili skupaj, zahvaljujoč kartici E.LECLERC, 48698.34 T Zahvaljujemo se vam za vašo zvestobo". Pa sem zelo "zagaman" nakupovalec in striktno preverim cene pred nakupom. Vseeno, kaj menite, ali je 48698.34 tolarjev dovolj nagrade za mojo zvestobo? Bolje kot 190 SIT, ne?
06.11.2006 @ 19:12 PRIMOŽ MOHAR
190 SIT je mogoče izpadlo revščina napram znesku na računu.Toda lahko bi bilo drugače - kupil bi LAHKO samo 1 in ravno tisti artikel, za katerega bi plačal 1000 SIT in bi zraven dobil še bon za 190 SIT. To se pa sliši že drugače.
Leclerc namreč odobrava bon popuste samo na izdelke v katalog akcijah: poleg cenovnega popusta na akcijskem izdelku namreč prizna kupcu še dodatni bon popust, vnovčjiv kadarkoli. S tem dvojnim popustom se razlikuje od ostalih trgovcev. Akcijska mehanika je prenešena iz Francije. Včasih to lahko izpade simpatično: ko se ti nabere dovolj bon popustov in jih skleneš vnovčiti, se znajdeš v situaciji, da doplačaš samo malenkost in občutek, da si danes kupil pa skoraj zastonj, zna biti tudi simpatičen.
06.11.2006 @ 20:12 Katja
jaz pa mislim, da niti ni problem v sami vrednosti darila. vendar bi bilo veliko bolje, če bi vam podarili recimo čokoladico ali kaj podobnega, meni bi se zdelo super in bi z veseljem šla še kdaj nazaj.
06.11.2006 @ 22:44 Aleš Lisac
Tone in Primož sta dokaz, da nismo vse stranke enake. Kar ne deluje na Aleša, bo morda delovalo na nekoga drugega. Pomembno je, da poznate svoje stranke.
07.11.2006 @ 07:59 Grega
Mojo zvestobo E.Leclerc že ima.
Pa ne zaradi bonov ampak:
-kvalitetnih izdelkov po nižjih cenah od najboljšega soseda in avstrijcev
-najboljše ribarnice od vseh hipermarketov v Ljubljani
-otroške konfekcije solidne kvalitete po ugodnih cenah
Na vhodu v hipermarket je informacijska točka, kjer brezplačno - pred prvim nakupom prejmeš kartico, s katero so nakupi veliko cenejši.
Prihranek bi moral znašati vsaj 2.000 SIT, vsaj toliko znese pri meni ob nakupu tolikšne vrednosti.
07.11.2006 @ 08:00 Monika
Kupci moramo tudi biti kdaj marketinški in dobro je, da kot se prodajalci učijo fint prodajanja, se moramo kupci učiti fint prodajalcev. Namreč, ko vemo, kaj bomo kupili, vemo, kam bomo šli. Ko bom hotela kupiti šteko ali dve alpskega mleka 1.6 bom želela v Mercator, ker imajo svojo znamko polnjeno od Ljubljanskih mlekarn in je najceneje. Ko mi bo zmanjkalo drobtin, bom šla v Spar, ko pa bom kupovala otroku bundo, pa ne bom zgrešila Leclerca in seveda spotoma kupila tudi ostale ugodne stvari. Na izkušnjah se učimo.
07.11.2006 @ 08:15 Marjeta
Veste, meni se pa zdi vse to podkupovanje trgovcev bedno. Ljudje, misleč samo na tiste "nagrade" zapravljajo več kot bi lahko. Nekateri tudi več kot bi smeli, sa take nagrade privlačijo predvsem tiste z manj denarja. Že tako je tempo življenja hiter, trgovci pa nas s tem zbiranjem pik, točk, loncev in čokolad za nekaj tolarjev spravljajo v tekmovanje (in večjo porabo). Redko naletim na primer, ko prodajalka na blagajni vpraša:" A vzamete še nekaj za 60 tolarjev, da bo dva tisoč, za nalepko?" in kupec odkloni. Večina reče: "Ja, nekaj mi dajte" in potem gre še za kakšnih deset tolarjev čez dva tisoč. In to vsak dan, dan na dan. In potem ti trgovec da deset dek kave ali čokolado, pa smo srečni. Nič ni zastonj!
07.11.2006 @ 09:19 Vanda
Jaz imam rajši 190 sit kot zvezdico ali čokoladico. Včeraj sem v isti trgovini kupila nekaj izdelkov v skupni vrednosti 4.675 sit, pridobila pa sem 850 sit bonusa, ki mi ga je prodajalka odštela od zneska, tako sem plačala 3825 sit. Mojo zvestobo si mora vsaka trgovina sproti zaslužiti. Kam bom šla je odvisno predusem od časa, ki ga imam na voljo, kaj bom kupovala, kakšen odnos imajo tam do kupca ipd. Zvezdice in darilca me prej odbijajo, kot privlačijo. Je pa res, da nisem tipičen potrošnik. Mogoče zato, ker delam v marketingu?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh