Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Whisky (dvojni)
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 21.11.2007

Kaj je sedaj to ... Obisk na dnevniku marketinškega guruja raste, komentirate pa ne. Vas bom moral spet podkupiti, ali kaj? :)

Bom za začetek raje poizkusil z dvema oglasoma za whisky. Sprašujem vas kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč. Pa prosim pojasnite svoj glas.

mama

Še ena zanimivost. Oglas, ki ga gledate, je bil v reviji Playboy malce spremenjen. Pisalo je YOUR DAD WASN'T YOUR MOM'S FIRST. Opazite razliko? He, he, he ...

aged

Z leti stari postajajo boljše, mar ne? :) No kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč? Predvsem pa me zanima, kaj si mislite o prvem oglasu.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
22.11.2007 @ 00:20 Alen
Mogoče še na tale tvoj SS en marketinški ali nasplošen nauk...

Motivacija zelo koristi.
Več: http://www.finance.si/197027

Ali pa je kaj druga zadaj, hm... :)
22.11.2007 @ 00:21 Alen
Dodajam: sedaj ko si izbrisal tvoj komentar, moj ni več v kontekstu. :S
22.11.2007 @ 01:48 Tjaša L.
Prvi mi je bolj všeč.
Drugi se mi zdi preveč očiten in pust s tema dvema slikama, kot da podcenjuje svojo ciljno skupino. Nima vsebine..
Prvi... Mi je všeč. Ima zgodbo, ima dušo, ima tradicijo.
Seveda je to samo ocena z mojega zornega kota. :)
22.11.2007 @ 03:30 Zvoni
:-) Se strinjam z Tjašo L. Drugi očitno nagovarja svojo porno publiko ali pa božičke vseh dežel, da ženska emancipacija nima meja.
22.11.2007 @ 09:19 tanja
Pravzaprav mi ni všeč nobeden.
Meni se pa zdi prvi oglas kar krut. Kot da moški ne bi znali iti pit, brez da bi kaj ušpičili. Vsekakor pa veliko bolj pritegne oko.
Drugi pa je tako vsakdanje viden, da je dolgočasen, a mi je všeč slogan. Božična tematika pa je verjetno zaradi časa reklamiranja.
22.11.2007 @ 09:53 Aleš Lisac
Alen je komentiral moj komentar, ki sem ga takoj po objavi izbrisal, ker ni bil ravno v kontekstu. :) Moj komentar pa je bil: "Bravoooo Hrvati. Pa naj še nekdo reče, da nogomet ni najboljši šport na svetu." Očitno so imeli Hrvati dvojno motivacijo. Čeprav, jaz verjamem predvsem v športno motivacijo, denar morda pomaga, ampak ni dovolj.
22.11.2007 @ 19:07 Gjera
No če primanjkuje komentarjev pa z veseljem priskočim na pomoč, da se odkupim za ves "infotainement" (ne bi vedel prevoda), ki ga dobim na tej strani. :)
Bolj mi je všeč prvi oglas. Je bolj direkten in bolj v kontekstu, ker deluje bolj hedonistično, kar pitje seveda tudi je. Všeč so mi tudi slike iz zabav navadnih ljudi, s katerimi se potrošnik bolj poistoveti. Seveda so slike premišljeno izbrane, kajti vsaka zelo konkretno simbolizira določeno sporočilo (niso naključne slike z zabav z medlim sporočilom). Seveda bi bilo boljše besedilo iz Playboya, ki ruši še en tabu in to je da so punce bolj krepostne in nedolžne. S tem bi se še bolj poudarila sublimna povezava med SEKSom in pitjem, kar seveda prodaja.
22.11.2007 @ 21:11 Aleš Lisac
Gjera, svaka čast.
23.11.2007 @ 11:58 Gjera
Mislim da se imam za marsikaj zahvaliti tudi našemu Guruju. :)
Pohvala vedno deluje vzpodbudno, zato bi še omenil eno zanimivost. Oglas je zelo celostno oblikovan. Slike so nalašč rahlo zbledele, preosvetljene in z ostalimi tehničnimi napakami. Tudi oblika črk je specifično izbrana (par prispevkov nazaj je o pomenu tega pisal g. Lisac). To je namreč pisava ki je precej značilna za oglase v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Vse samo zato da oglas deluje bolj pristno. Kot da je oglas res iz časa ko je tvoj oče (ali mama) veselo podiral (khm. se pravi zabaval) naokrog. Seveda z kozarcem viskija v roki. :)
23.11.2007 @ 18:04 Andrei
Aleš, veš, zakaj ni komentarjev?
Jaz mislim da zato (če imam v mislih tudi Sugarmana), ker všasih objaviš preveč objav naenkrat. Kakšen dan ni nič novega, naslednjič pa tudi 8 objav. Če je objav 8, jih človek hitreje bere in manj komentira. To bi bila ena od možnosti. Kaj meniš?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh