Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Cene niso pomembne, kakovost tudi ne!
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 20.11.2007
Cene pri nakupni odločitvi za večino izdelkov in storitev nimajo pomembne vloge. Pa tudi kakovost ni tako pomembna, kot bi si kdo mislil. Kupci smo v glavnem lena, predvidljiva bitja. Običajno kupimo tisto, kar je dovolj dobro, ne pa tistega, kar je najboljše. Ne potrudimo se, da bi poiskali tisti izdelek, ki za postavljeno ceno nudi največ. Ustavimo se pri izdelku in storitvi, s katerim smo zadovoljni.

Posebej velika pa je elastičnost cen pri storitvah. Ker gre pri storitvah v glavnem za subjektiven občutek. Na letalu, ki se vrača iz turističnega potovanja po Egiptu, je lahko 91% zelo zadovoljnih potnikov, 3% pa bo zelo nezadovoljnih. Čeprav so vsi dobili, izkusili natančno isto storitev.

Poglejmo sedaj, kako na zadovoljstvo tistih, ki jedo v newyorških restavracijah, vpliva vrsta hrane in lokacija restavracije.

harvard

V ugledni poslovni reviji (Harvard Business review) ugotavljajo, da na zadovoljstvo strank vrsta hrane, ki jo strežejo vpliva s 3,5%, lokacija pa prispeva le 2,5%. Najpomembnejša je celostna izkušnja stranke (73%), na to izkušnjo pa vplivajo dekoracija, okus in storitev osebja.

Da, »celostna izkušnja« je najpomembnejša. Prav zato, ni vseeno ali ti v hotelu podarijo komplet šivank z vtaknjenim sukancem, ali ne. Na »celostno izkušnjo« stranke v vsakem poslu vpliva marsikaj. Vplivajo
malenkosti.

ciprianivremenska

Morda je Vila Cipriani, o kateri sem že pisal, med najboljšimi evropskimi hoteli tudi zaradi takšnih »neumnosti«, kot je vsak dan sveže natisnjena vremenska napoved, ki te čaka na nočni omarici. In še cela tona takšnih malenkosti te čaka, če prespiš v tem majhnem italijanskem hotelu. Celostna izkušnja guruja v tem hotelu? Navdušen! Še pridem.

Komentarji:

22.11.2007 @ 09:57 Aleš Lisac
Z zvestim bralcem Borutom sva včeraj po dolgi nočni e-mail debati ugotovila, da so cene in kakovost nujen, ne pa zadosten pogoj za uspeh. Skratka danes brez kakovosti in primerne vrednosti za stranko ne gre. Potem pa v resnici odločajo malenkosti.
06.12.2007 @ 07:30 vladislav romih
najprej naj povem da zelo malo berem še manj pa pišem elektronsko pošto.komentiral bi članek da cene niso pomembne,kakovost tudi ne. z to trditvijo se poplnoma strinjam. imam trgovino z avtodeli in priznam da verjetno nimam najnižje cene.mislim da je zelo pomemben "kontakt" z stranko pa ne fizični-govorni ampak miselni .
07.12.2007 @ 12:49 blaž jarc
Strinjam se z vladislavom. Stranko se da dobiti in obdržati tudi če si malenkost dražji, ponujaš pa vrhunski servis oz. dosežeš sinergijo z njo.
08.12.2007 @ 20:15 Marjana
...kaj pa, če si preprosto korak pred konkurenco tako, da "se obuješ v strankine čevlje" (beri : prepoznaš strankin problem...) ...star čebelji pregovor pravi, da v boju med razumom in čustvi VEDNO zmagajo čustva...ne vem, ne znam prodajati, samo trudim se z nasveti...
22.12.2007 @ 07:57 Jože
Tudi jaz se strinjam s tem, da cena in kakovost ni najbolj pomembna, je pa precej pomembna. Najpomembnejša je natančnost , prijaznost in predvidljivost.. Vendar ne priliznjenost. Sam imam tudi trgovino z avtodeli in imam kar nekaj potnikov. Točno vidim, zakaj nekdo proda več, drugi pa manj. Ta, ki proda več z manj dela, pride točno ob uri + - 10 minut do stranke. Tako trgovec ve, če mu tudi zmanjka žarnic ali zavor, da bo popoldne ali naslednji dan zjutraj prišel moj prodajalec in mu bo dostavil. Ne bo iskal drugje. Drudi potnik pa nekoč pride, drugič ne pride , ker se mu mudi domov. Ker če bi se ustavil tudi pri tem, bi potem prišel 15 minut kasneje domov in bi bil manj doma. Ne razmišlja o tem, da bi več zaslužil, ker je plačan po prometu.
Še enkrat poudarjam, da je najbolj pomembna PREDVIDLJIVOST.
na vrh