Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Inflacija napisov
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 19.11.2007
Američani so mojstri napisov. Prav na vsak izdelek, na vsak aparat, na vsak predmet, ki ima prostor za napis, nekaj napišejo. Nam Evropejcem se to zdi pretirano. Moramo res na vsako avtomobilsko ogledalo napisati, da ogledalo navidezno približa vse, kar vidimo v njem? Mora res biti okno v taksiju tako popisano, da se komaj vidi skozi?

taxi

Krivi za to množico napisov so verjetno odvetniki … Seveda pa Američani vedo, da besede prodajajo. Zato je mnogo napisov takšnih, da nekaj povedo ali da kaj prodajajo. Sedaj sem že znan po tem, da skoraj v vsakem javnem stranišču kaj poslikam. Tale napis sem našel na sušilcu za roke. Če želite rešiti kakšno drevo, si roke raje sušite, kot da bi si jih brisali s papirnatimi brisačami!

dryer

Nauk? Vsaka površina je lahko tudi površina za sporočanje, površina za oglaševanje. Ampak tako kot velja pri hrani in povsod drugje, naj prevlada zmernost. Malo zmernosti, prosim.

Dodaj komentar


Komentarji:

21.11.2007 @ 21:16 Borut
Aleš, ob branju tega članka sem se spomnil enega drugega paradoksa, ki nam ga je razsvetlila zdaj že pokojna profesorica na EPF.

Katere vrečke so do okolja bolj prijazne - papirnate ali plastične?

Bom malo kasneje razložil, zakaj. Tega sem se spomnil, ko sem videl spodnjo sliko World Dryerja: kaj bolj obremenjuje okolje - segrevanje zraka in energija, ki se za to porabi, ali proizvodnja papirja (in seveda energija, ki se za to porabi). Odgovora ne vem, je pa vprašanje gotovo na mestu.

Zdaj pa še k dilemi papirnate in plastične vrečke. Plastične vrečke so do okolja bolj prijazne. Zakaj? Obojne, papirnate in plastične, v naravi razpadejo v približno enakem času. Obojne razpadejo na enako neškodljive dele - plastične so iz polietilena, ki razpade na vodo in CO2, od papirnate ostane poleg vode in CO2 še kaj več, ampak ravno tako neškodljivega. Toda za proizvodnjo papirnate vrečke je potrebno nekajkrat več energije kot za proizvodnjo polietilenske vrečke. Zanimivo, kaj!

LP
Borut

P.S.: Na našo srečo so polietilenske vrečke tudi bistveno cenejše.

P.P.S.: Še ena okoljska: pred nekaj leti se je neka (mislim, da tuja) firma odločila, da bo od vsakega prodanega izdelka dala nekaj denarja za ohranjanje slovenskih gozdov (pogozdovanje). Na prvi pogled super ideja, potem pa jih je nekdo podučil, da je Slovenija preporaščena z gozdovi. In to je storil javno. Potem so modro utihnili.
na vrh