Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Inflacija napisov
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 19.11.2007
Krivi za to množico napisov so verjetno odvetniki … Seveda pa Američani vedo, da besede prodajajo. Zato je mnogo napisov takšnih, da nekaj povedo ali da kaj prodajajo. Sedaj sem že znan po tem, da skoraj v vsakem javnem stranišču kaj poslikam. Tale napis sem našel na sušilcu za roke. Če želite rešiti kakšno drevo, si roke raje sušite, kot da bi si jih brisali s papirnatimi brisačami!
Nauk? Vsaka površina je lahko tudi površina za sporočanje, površina za oglaševanje. Ampak tako kot velja pri hrani in povsod drugje, naj prevlada zmernost. Malo zmernosti, prosim.
Katere vrečke so do okolja bolj prijazne - papirnate ali plastične?
Bom malo kasneje razložil, zakaj. Tega sem se spomnil, ko sem videl spodnjo sliko World Dryerja: kaj bolj obremenjuje okolje - segrevanje zraka in energija, ki se za to porabi, ali proizvodnja papirja (in seveda energija, ki se za to porabi). Odgovora ne vem, je pa vprašanje gotovo na mestu.
Zdaj pa še k dilemi papirnate in plastične vrečke. Plastične vrečke so do okolja bolj prijazne. Zakaj? Obojne, papirnate in plastične, v naravi razpadejo v približno enakem času. Obojne razpadejo na enako neškodljive dele - plastične so iz polietilena, ki razpade na vodo in CO2, od papirnate ostane poleg vode in CO2 še kaj več, ampak ravno tako neškodljivega. Toda za proizvodnjo papirnate vrečke je potrebno nekajkrat več energije kot za proizvodnjo polietilenske vrečke. Zanimivo, kaj!
LP
Borut
P.S.: Na našo srečo so polietilenske vrečke tudi bistveno cenejše.
P.P.S.: Še ena okoljska: pred nekaj leti se je neka (mislim, da tuja) firma odločila, da bo od vsakega prodanega izdelka dala nekaj denarja za ohranjanje slovenskih gozdov (pogozdovanje). Na prvi pogled super ideja, potem pa jih je nekdo podučil, da je Slovenija preporaščena z gozdovi. In to je storil javno. Potem so modro utihnili.