Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Jay Leno je utihnil
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 15.11.2007

Obožujem komedijante. Enega lepega dne bom tudi sam poizkusil izvesti kakšen  "stand up comedy show". Nasmejati ljudi je zelo težko. Če pa jih moraš (standard panoge v kateri si denar služi Jay Leno) nasmejati vsakih 10 sekund, potem je naloga res težka.

Jay Leno in ostali zvedzniški komedijanti, tekste ne pišejo sami. Tekste za šale, ki jih vsak dan stresa Jay Leno, pišejo profesionalci. Tekstopisce pa očitno plačujejo slabo. Ameriški tekstopisci so se  namreč odločili za stavko. Želijo večji kos pogače. In po mojem imajo prav. Celo Jay Leno se strinja, da brez tekstopiscev ni smešen: "Without [the writers] I'm not funny. I'm a dead man without them. There are a lot of misconceptions about how much these people make. Most of them are not highly paid. Some are, but the average make about 30 grand a year. I'm out here to support the writers. I'm on the writers' side."

leno

Na fotografiji je Jay Leno, ko je bil še malo mlajši. Ko sem izvedel za novico o stavki tekstopiscev, sem še enkrat preletel knjigo, ki je že dolgo na moji polici. Itak zelo rad berem in kupujem :) biografije znanih osebnosti. Priporočam. Marketinški nauk te novice? Berite dalje ----->

 


leno2

Jay Leno velja za "Hardest-Working Man in Show Business". Še ko se je prebijal v vrh, je delal 300 dni na leto. Nastopal je praktično povsod po ZDA. Vendar pa je brez tekstopiscev tudi on "dead man".

Marketinški nauk?

Tako, kot komedijanti brez dobrih tekstopiscev niso smešni, tako tudi oglasi brez dobrih tekstopiscev ne prinašajo dobička. Teksti so pomembni, zelo, zelo, pomebni. Prave besede PRODAJAJO, napačne besede podjetje naredijo nevidne - nihče ga ne opazi.

Državno prvenstvo v direktnem marketingu, je tudi preizkus v pisanju dobrih tekstov. Dobri teksti pa so tisi, ki prodajajo, da ne bo pomote. :) 

na vrh