Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Malenkosti
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.11.2007
V boljših hotelih so gostom na voljo lični kompletki šivank, sponk in sukancev. Pozorno do gostov, mar ne? Nikoli ne veš, kdaj ti lahko odpade kakšen gumb s srajce ali suknjiča.

sukanec

Veste kaj me je pri tem kompletu, ki sem ga dobil v Ceasars Palace v Las Vegasu, še posebej navdušilo?
Sukanec je že vtaknjen skozi šivankino uho! Kako pozorno. Tisti, ki je ta komplet sestavil, natančno ve, da mnogi ljudje slabše vidimo. In da je luknjico v šivanki težko zadeti.

Če se boste postavili v kožo kupca, ne boste nikoli naredili napake. Hotelski gost, ki mu odpade gumb, si ne želi šivanke, niti sukanca. Želi imeti prišit gumb. Šivanka, v kateri je sukanec že potegnjen skozi luknjico, je najboljša možna bližnjica k zašitemu gumbu. Naslednja možnost, ki seveda tudi obstaja, pa je hotelski krojač.

Sukanec potegnjen skozi šivankino uho. Pozornost, ki je izvabila nasmeh na mojih ustnicah. :)

Komentarji:

15.11.2007 @ 11:15 ervinator
Že, že, ampak nekatera podjetja se v kožo kupca postavijo na drugačen način: "če mu tega in tega ne damo, ali se bo vseeno še vrnil k nam, ali lahko še kje kaj privarčujemo, mu kaj odtegnemo ..." :(
15.11.2007 @ 11:23 Zvoni
To pomeni, da je grosupeljski Kongo eden izmed boljših hotelov. Tudi od tam sem prinesla domov kompletek šivalnega pribora z leopardjim vzorcem...:-)
15.11.2007 @ 13:37 Aleš Lisac
Morda pa je bil lastnik Konga že kdaj v Las Vegasu in je kakšno zadevo samo prenesel v Slovenijo ... :)
16.11.2007 @ 20:29 anja
Tole s šivalnim priborom se mi ne zdi nič posebnega, saj tak primer najdemo že v vsakem "malo" boljšem hotelu... In to že dober čas. Seveda ne v tistem s tremi zvezdicami.
na vrh