Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Si upate priznati napako?
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 04.11.2007
Verjetno ste opazili, da sem trenutno v ZDA. Včeraj sem v USA Today videl spodnji oglas. Oglas za gume Michelin.

michelin

Dobro poglejte oglas. Naslov (headline) pravi: »We hate losing, but we love competition. Just wait for 2008, 2009.«

V oglasu Michelin odkrito prizna, da letos niso zmagali! Celo zapišejo, da jih je premagal Bridgestone! In seveda napovedujejo, da bo leta 2008 in 2009 drugače. Objavili so oglas v katerem na veliko priznavajo, da jih je konkurenca letos premagala!
Odlično! V tem oglasu je velika marketiška lekcija, ki je večina podjetij ne obvlada. Lekcija, ki je nekateri nočejo razumeti.

V prodaji je lepo, pa tudi SPLAČA SE, če si pošten in odkrit. Splača se priznati vsaj kakšno napako izdelka. Ker si s tem pridobiš zaupanje stranke. Če trdiš, da so tvoji izdelki najboljši na svetu, da nimajo nobene napake, potem najverjetneje ne govoriš resnice.

Če želite prodati več, priznajte tudi kakšno napako izdelka, ki ga prodajate. Tudi, če prodajate sebe, recimo na razgovoru za novo službo, priznajte kakšno svojo napako.

Če želite prodati več, strankam priznajte, da niste popolni. Napako lahko na koncu koncev obrnete sebi v prid.

Na kaj sem pomislil, ko sem bral Michelinov oglas? Videl sem, da v zadnjih 32letih samo 6 krat niso zmagali. Torej delajo res odlične gume. OK, letos jim ni uspelo, ampak še vedno verjamem, da imajo odlične gume. Bravo Michelin.

Tudi vi priznajte kakšno svojo napako, dragi moji. Potem pa iz napake naredite korist za kupca. In prodali boste več. Hudičevo dober blog berete, mar ne? :)

Komentarji:

04.11.2007 @ 18:05 Enes
Nekaj v tem stilu. Nimamo tehnike, taktike in kondicije. Drugače pa smo super nogometna ekipa.
04.11.2007 @ 18:10 Ljubo
Kaj pa tvoja napaka(e) ? :D
04.11.2007 @ 18:39 Aleš Lisac
Ljubo, če bi recimo guru prodajal svoje svetovanje bi začel takole: "Veste kaj je moja glavna "napaka"? To, da sem vsaj na prvi pogled zelo drag. Ampak ..."

Vidite kaj delam? Takoj priznam glavno napako, oviro, pomanjkljivost ... Potem pa imam dovolj časa, da jim razložim zakaj tako veliko.
No ampak to je samo en primer, svetovanja itak več ne prodajam.
04.11.2007 @ 19:10 Lidija
Seveda nič ni popolnega, ne mi, ne izdelki oz. storitve, ki jih prodajamo...toda pomembno je tudi to, katero napako priznamo. Pomembno je, da ta napaka ni ravno odločilna, oziroma, da jo je možno zasenčiti s pozitivnimi vidiki, mar ne?
04.11.2007 @ 23:32 Saso 2
Ravno berem Triggerse Joeja Sugarmana in ta "trigger" izpostavljanja napak se mi je najbolj vtisnil v spomin. Pravi, da je treba vsako napako, ki jo utegnejo kupci najti pri vas že na začetku izpostaviti, potem pa skozi dodatna pojasnila to napako narediti za nepomembno. Očitno je res nekaj na tem :)

g. Aleš, kdaj bo knjiga spet na voljo v vaši knjigarni ? Trenutno berem sposojeno knjigo, ampak tole moram obvezno imeti na svoji polici, ker jo bo treba definitivno prebrati še nekajkrat, da bo vse ostalo v glavi :)
05.11.2007 @ 01:48 Aleš Lisac
Saso 2, tiskar je obljubil, da bodo knjige drug teden. Torej zagotovo cez 14 dni. :) Je pa res da gredo Sugarmanove knjige za med ...
07.11.2007 @ 11:24 Sašo
Živijo Aleš. Tvoja napaka je res pohvale vredna, seveda s poslovnega vidika. Glede na to da že nekaj časa razmišljam o dvigu svojih cen, mi bo tvoj nasvet vsekakor kot nalašč prišel prav.
Temu bi rekel "s problemom do boljših poslov " :)

Sam vem da priznam napako če jo naredim ker imam rad odprti odnos do strank, ki predvsem temelji na zaupanju. Zdaj če ti nekdo zaupa, ti bo tudi sam priznal napake ali pomanjklivosti, kar se lahko kasneje precej dobro obrestuje.
13.11.2007 @ 21:27 Aleš Lisac
Zanimiva novica iz tabora Yamahe. En njihov tekmovalec bo vozil na Bridgestonovih gumah, en pa bo še naprej vztrajal na Michelinu ... Bomo videli, če je Dr. Rossi res dve zadnji prvenstvi izgubil, ker je vozil na Michelinkah ... :)
14.11.2007 @ 19:57 Žan Nekrep
Zanimiv je tale Michelin :)
06.12.2007 @ 12:07 Izidor
Konec koncev narediš največ ČE priznaš napako in jo realno obelodaniš.Res pa je da priznavanje napake NI posipanje s pepelom - to je svetohlinstvo.....( gospod JJ je s tem ko je priznal napako pri Mercatorju požegnal vse napake gospoda Z:J kar pa ni dobro za to kar je on mislil doseči s priznanjem...pa še nekaj če ti nekaj priznaš da si narobe naredil MORAJO svetovalci letet a ne na višje in bolše plačana mesta)
Toliko o priznanjih napak z moje strani...
na vrh