Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Elektro Ljubljana se trudi zmanjšati prodajo
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 30.10.2007
Sedim v pisarni in podpisujem račune. Delo, ki ga ne opravljam preveč rad. No in med danajšnjimi računi, se je našel tudi račun za elektriko. Zraven pa je bil priložen tale letak.
Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne, podarjata kupcem električne energije varčno sijalko. ZASTONJ varčna sijalka torej. Investicija, ki se mi bo povrnila še prej kot v 6 mesecih, kot piše na letaku.
Sedaj pa prvo ključno vprašanje. Bom izkoristili to ponudbo? Bo beseda ZASTONJ delovala tudi name? Kolikšen bo odziv na tale letak? No povejte, koliko od 100 kupcev elekrične energije, se bo odpravilo po ZASTONJ žarnico?
20%? 40%? 60%?
Več? Morda celo manj kot 20%?
Kot vidite tudi ZASTONJ izdelke ni enostavno "prodajati". Beseda ZASTONJ na določene ciljne skupine nima vpliva. Recimo na otroke sploh ne deluje. Ker itak dobijo vse zastonj. :) Deluje pa na otroke druga magična marketinška beseda - NOVO.
Tele sijalke so problematične še zaradi enega razloga!
Naloga vsakega podjetja je strankam prodati čim več. In zaslužiti čim več. Saj je tako, mar ne?
Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne s to akcijo zmanjšujeta prihodke svojih podjetij.
Če bomo vsi uporabljali varčne sijalke, bodo oni prodali manj električne energije in zato zaslužili manj. V ta projekt zmanjševanja prodaje so celo zelo veliko investirali. ZASTONJ svetilke za njih seveda niso bile zastonj. Kupili so jih pri proizvajalcu. Proizvajalec jih je z veseljem prodal in tudi pri ceni so verjetno popustili. Ker na vrata trkajo Kitajci s svojimi varčnimi sijalkami, ki bodo tako poceni, da bodo praktično ZASTONJ. Evropska unija pa bo še leto ali dve ščitila evropske proizvajalce varčnih sijalk, potem pa ne več ...
Poznam samo še eno panogo, kjer podjeta, ki izdelke delajo, kupce poizkušajo odvrniti od tega, da bi te izdelke kupovali. Cigarete so tak primer. V primeru cigaret seveda do napisov na škatlicah ni prišlo na pobudo proizvajalcev ...
Zanimivo mar ne? Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne se trudita prodati manj električne enerigije. Trudita si zmanjšati prihodke in dobiček. In v tej akciji uporabljata eno od najmočnejših marketinških orodji, uporabljata besedo ZASTONJ. Jima bo uspelo? Bomo šli vsi po te svetilke in posledično kupovali manj električne energije?
Predstavljajte si direktorja obeh podjetij, kako ponosno ob predstavitvi letnega poročila, razlagata lastnikom, da sta uspela zmanjšati prodajo in dobiček. In da jima je uspelo z genialno marketinško akcijo podarjanja ZASTONJ sijalk. Lastnikom bo ta ideja tako všeč, da bodo potem še kakšnemu drugemu podjetju priporočili, da se lotijo podobne akcije.
Naslednji bo Petrol. Vsem kupcem goriva bo podaril brezplačno toyoto prius. Da bomo porabili manj goriva. Cool a?
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Motivacija = vrednota + cilj
Izgleda, da ni bila dovolj nagovorjena neka ključna vrednota (varčnost, ekologija) niti ni dosti vabljiv cilj (manjša poraba).
Sem prav radoveden, če bo odziv na to akcijo večji od 50%
Če jim uspe zmanjšati porabo pa jim verjetno tudi ne bo treba uvažati toliko drage elektrike. Kar pa je menda prihranek tudi za podjetje.
Za vprašalnik pa bi lahko poslali tudi kuverto z znamko in bi tako dobili več izpolnjenih anket.
Lep pozdrav,
Mateja
Sem prepričan, da so 100x preračunali, da se jim dolgoročno splača saj so oz. bodo v naslednjih letih ravno zaradi te akcije od evropske unije in države dobili mastne denarce o katerih do sedaj ni nobeden spregovoril!
Da ne govorim, da na drugi strani ponujajo dražjo elektriko iz obnovljivih virov in to predvsem poslovnim subjektom, ki so večji porabnik energije kot pa ena stanovanjska hiša!
Če že ne zaradi omenjenih stvari pa dobička ne bodo zmanjšali saj je trend naraščanja cen energije za prihodnja leta zelo velik!!!
Lep pozdrav!
Dejstvo je, da je bilo v vrsti za brezplačno žarnico kakih 20 ljudi, tudi zato, ker so jih delili samo na enem šalterju.
Kakorkoli, ljudje še vedno pridejo iz Brezovce pri Ljubljani v Hofer (ali kam drugam), da prihranijo pri enem sadnem jogurtu 5 stotinov evra... Nimam pa podatka, ali jih kupijo 10, 50, ali 100...