Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Elektro Ljubljana se trudi zmanjšati prodajo
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 30.10.2007

Sedim v pisarni in podpisujem račune. Delo, ki ga ne opravljam preveč rad. No in med danajšnjimi računi, se je našel tudi račun za elektriko. Zraven pa je bil priložen tale letak.

svetilka

Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne, podarjata kupcem električne energije varčno sijalko. ZASTONJ varčna sijalka torej. Investicija, ki se mi bo povrnila še prej kot v 6 mesecih, kot piše na letaku.

Sedaj pa prvo ključno vprašanje. Bom izkoristili to ponudbo? Bo beseda ZASTONJ delovala tudi name? Kolikšen bo odziv na tale letak? No povejte, koliko od 100 kupcev elekrične energije, se bo odpravilo po ZASTONJ žarnico?

20%?            40%?            60%?

Več?  Morda celo manj kot 20%?

Kot vidite tudi ZASTONJ izdelke ni enostavno "prodajati". Beseda ZASTONJ na določene ciljne skupine nima vpliva. Recimo na otroke sploh ne deluje. Ker itak dobijo vse zastonj. :) Deluje pa na otroke druga magična marketinška beseda - NOVO.

Tele sijalke so problematične še zaradi enega razloga!


Naloga vsakega podjetja je strankam prodati čim več. In zaslužiti čim več. Saj je tako, mar ne?

Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne s to akcijo zmanjšujeta prihodke svojih podjetij.

Če bomo vsi uporabljali varčne sijalke, bodo oni prodali manj električne energije in zato zaslužili manj. V ta projekt zmanjševanja prodaje so celo zelo veliko investirali. ZASTONJ svetilke za njih seveda niso bile zastonj. Kupili so jih pri proizvajalcu. Proizvajalec jih je z veseljem prodal in tudi pri ceni so verjetno popustili. Ker na vrata trkajo Kitajci s svojimi varčnimi sijalkami, ki bodo tako poceni, da bodo praktično ZASTONJ. Evropska unija pa bo še leto ali dve ščitila evropske proizvajalce varčnih sijalk, potem pa ne več ...

Poznam samo še eno panogo, kjer podjeta, ki izdelke delajo, kupce poizkušajo odvrniti od tega, da bi te izdelke kupovali. Cigarete so tak primer. V primeru cigaret seveda do napisov na škatlicah ni prišlo na pobudo proizvajalcev ...

Zanimivo mar ne? Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne se trudita prodati manj električne enerigije. Trudita si zmanjšati prihodke in dobiček. In v tej akciji uporabljata eno od najmočnejših marketinških orodji, uporabljata besedo ZASTONJ. Jima bo uspelo? Bomo šli vsi po te svetilke in posledično kupovali manj električne energije?

Predstavljajte si direktorja obeh podjetij, kako ponosno ob predstavitvi letnega poročila, razlagata lastnikom, da sta uspela zmanjšati prodajo in dobiček. In da jima je uspelo z genialno marketinško akcijo podarjanja ZASTONJ sijalk. Lastnikom bo ta ideja tako všeč, da bodo potem še kakšnemu drugemu podjetju priporočili, da se lotijo podobne akcije.

Naslednji bo Petrol. Vsem kupcem goriva bo podaril brezplačno toyoto prius. Da bomo porabili manj goriva. Cool a?

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
30.10.2007 @ 11:08 Stromar
Elektro Ljubljana v letnem poročilu za 2006 pravi, da so povečali dobiček za 24% in prodajo za 5.3%. S tole akcijo pa bodo zmanjšali in prodajo in dobiček. Če bodo res razdelili 279.000 žarnic in če vsaka prihrani 11€, bo vodstvo s to akcijo podjetju zmanjšalo dobiček za nekaj čez 3 milijone evrov. Saj vem, so še druge koristi tega podviga in to ve tudi guru. Razmišljanje je pa vseeno na mestu. Čakam sedaj Petrol, da mi pomaga zmanjšat porabo mojega avta. Nov prius je dobra ideja.
30.10.2007 @ 13:00 Marjan Račnik
To akcijo ima tudi Elektro Celje. Letak sem dobil prejšnji mesec. Po žarnico še nisem šel, pa imam do njih samo 200 m. Zakaj ne grem po njo? Ker sem čez dan večinoma od doma, popoldan pa običajno pozabim na to podarjeno žarnico. Zanimivo, če bi šlo za zastonj pico, bi jo že zdavnaj zmazal.

Motivacija = vrednota + cilj

Izgleda, da ni bila dovolj nagovorjena neka ključna vrednota (varčnost, ekologija) niti ni dosti vabljiv cilj (manjša poraba).

Sem prav radoveden, če bo odziv na to akcijo večji od 50%
30.10.2007 @ 15:44 Kitaj
No, vse le ni tako črno in belo. Tu pri nas stalno pozabljamo oz. se sploh še nismo zavedli, da je poleg večjega profita vedno bolj pomembna tudi družbena odgovornost podjetja. Tako do zaposlenih, kot potrošnikom, kot do okolja v katerem podjetje dela. Akcija Elektro Ljubljana/Celje/Primorska je ravno to. Zvišati si ugled med svojimi kupci kot ekološko odgovorno podjetje.
Če jim uspe zmanjšati porabo pa jim verjetno tudi ne bo treba uvažati toliko drage elektrike. Kar pa je menda prihranek tudi za podjetje.
30.10.2007 @ 16:23 Zvoni
Mislim, da gre v tem primeru, za ekološki namen in se ga pač ne da pojasnjevati s kazalci rasti oziroma zmanjšanja dobička. V Elektru so šli v svoj minus, zato, da bi dolgoročno ljudi vspodbudili, da z uporabo omenjenih žarnic prispevajo k zmanjšanju porabe energije in posledično ohranjanju okolja.
30.10.2007 @ 18:06 ervinator
Subtilno sporočilo elektrarn je, naj jim zaupamo. Naj se ne sprašujemo, ali lahko elektriko dobimo kje drugje. Oni so strokovnjaki, ki nam svetujejo tudi glede varčevanja z elektriko. Oni skrbijo za naše dobro. Poslušajmo jih. Zaupajmo jim. In ne zamujajmo s plačevanjem njihovih računov. ;)
30.10.2007 @ 20:07 razkritOdkrito
Ni slaba ideja tole z varčno žarnico, le poleg računa bi jo lahko poslali vsem uporabnikom, ne le tistim, ki se ddajo anketni vprašalnik - se pravi trošijo zaradi tega bencin.

Za vprašalnik pa bi lahko poslali tudi kuverto z znamko in bi tako dobili več izpolnjenih anket.

Lep pozdrav,
Mateja
30.10.2007 @ 20:14 razkritOdkrito
PS: Se pridružujem komentarju Marjana R. iz Celja.
30.10.2007 @ 20:19 Poslovni utrip
Žalostno je, da nismo že vsi namontirali varčnih žarnic.+ komaj čakam potezo petrola :D
31.10.2007 @ 18:18 alesh
Pa ja res ne mislite, da tega ne vedo na elektru?

Sem prepričan, da so 100x preračunali, da se jim dolgoročno splača saj so oz. bodo v naslednjih letih ravno zaradi te akcije od evropske unije in države dobili mastne denarce o katerih do sedaj ni nobeden spregovoril!
Da ne govorim, da na drugi strani ponujajo dražjo elektriko iz obnovljivih virov in to predvsem poslovnim subjektom, ki so večji porabnik energije kot pa ena stanovanjska hiša!

Če že ne zaradi omenjenih stvari pa dobička ne bodo zmanjšali saj je trend naraščanja cen energije za prihodnja leta zelo velik!!!

Lep pozdrav!
07.11.2007 @ 21:46 Miha Dečman
Včeraj sem bil v Ljubljani v njihovih prostorih, ker sem moral reklamirati nek račun.
Dejstvo je, da je bilo v vrsti za brezplačno žarnico kakih 20 ljudi, tudi zato, ker so jih delili samo na enem šalterju.

Kakorkoli, ljudje še vedno pridejo iz Brezovce pri Ljubljani v Hofer (ali kam drugam), da prihranijo pri enem sadnem jogurtu 5 stotinov evra... Nimam pa podatka, ali jih kupijo 10, 50, ali 100...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh