Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Elektro Ljubljana se trudi zmanjšati prodajo
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 30.10.2007

Sedim v pisarni in podpisujem račune. Delo, ki ga ne opravljam preveč rad. No in med danajšnjimi računi, se je našel tudi račun za elektriko. Zraven pa je bil priložen tale letak.

svetilka

Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne, podarjata kupcem električne energije varčno sijalko. ZASTONJ varčna sijalka torej. Investicija, ki se mi bo povrnila še prej kot v 6 mesecih, kot piše na letaku.

Sedaj pa prvo ključno vprašanje. Bom izkoristili to ponudbo? Bo beseda ZASTONJ delovala tudi name? Kolikšen bo odziv na tale letak? No povejte, koliko od 100 kupcev elekrične energije, se bo odpravilo po ZASTONJ žarnico?

20%?            40%?            60%?

Več?  Morda celo manj kot 20%?

Kot vidite tudi ZASTONJ izdelke ni enostavno "prodajati". Beseda ZASTONJ na določene ciljne skupine nima vpliva. Recimo na otroke sploh ne deluje. Ker itak dobijo vse zastonj. :) Deluje pa na otroke druga magična marketinška beseda - NOVO.

Tele sijalke so problematične še zaradi enega razloga!


Naloga vsakega podjetja je strankam prodati čim več. In zaslužiti čim več. Saj je tako, mar ne?

Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne s to akcijo zmanjšujeta prihodke svojih podjetij.

Če bomo vsi uporabljali varčne sijalke, bodo oni prodali manj električne energije in zato zaslužili manj. V ta projekt zmanjševanja prodaje so celo zelo veliko investirali. ZASTONJ svetilke za njih seveda niso bile zastonj. Kupili so jih pri proizvajalcu. Proizvajalec jih je z veseljem prodal in tudi pri ceni so verjetno popustili. Ker na vrata trkajo Kitajci s svojimi varčnimi sijalkami, ki bodo tako poceni, da bodo praktično ZASTONJ. Evropska unija pa bo še leto ali dve ščitila evropske proizvajalce varčnih sijalk, potem pa ne več ...

Poznam samo še eno panogo, kjer podjeta, ki izdelke delajo, kupce poizkušajo odvrniti od tega, da bi te izdelke kupovali. Cigarete so tak primer. V primeru cigaret seveda do napisov na škatlicah ni prišlo na pobudo proizvajalcev ...

Zanimivo mar ne? Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne se trudita prodati manj električne enerigije. Trudita si zmanjšati prihodke in dobiček. In v tej akciji uporabljata eno od najmočnejših marketinških orodji, uporabljata besedo ZASTONJ. Jima bo uspelo? Bomo šli vsi po te svetilke in posledično kupovali manj električne energije?

Predstavljajte si direktorja obeh podjetij, kako ponosno ob predstavitvi letnega poročila, razlagata lastnikom, da sta uspela zmanjšati prodajo in dobiček. In da jima je uspelo z genialno marketinško akcijo podarjanja ZASTONJ sijalk. Lastnikom bo ta ideja tako všeč, da bodo potem še kakšnemu drugemu podjetju priporočili, da se lotijo podobne akcije.

Naslednji bo Petrol. Vsem kupcem goriva bo podaril brezplačno toyoto prius. Da bomo porabili manj goriva. Cool a?

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
08.11.2007 @ 10:22 Gjera
Uff. Jaz pa mislim da ste vsi malo zgrešili bistvo te "akcije". Kolikor vem se je za to akcijo odločila Država in pravzaprav prisilila vsa elektro podjetja v to. Problem je namreč mnogo širši. Gre se zato da količina porabljene elektrike iz leta v leto narašča. Naše elektrarne to porast komaj še dohajajo. Prihodnost je pa itak črna (dobesedno) :). Gradnja novih elektrarn je skrajno neenostavna z marsikaterega stališča (okoljskega, finančnega, logističnega...) Zato se je država odločila da poizkuša ljudi navaditi na varčne žarnice in tako to rezervo elektrike, ki se s tem prihrani, rezervirati za ostale nujnejše (razvojne) potrebe. Elektro podjetjem se ni bati za porast porabe električne energije. Ta bo v porastu tako ali tako. Gre se za to kako dolgo bomo lahko s temi kapacitetami sploh še dohajali porabo, preden bomo začeli uvažati dosti dražjo elektriko iz drugih držav (in tudi to ni neomejen vir).
08.11.2007 @ 10:31 Gjera
Pa še to. Podobno akcijo je pred leti izvedla Švedska. Rezultati so bili zelo vzpodbudni. Če se prav spomnim je bil prihranek cca. 10% porabe elektrike. To je rezerva za pokrivanje par let normalnega porasta porabe.
05.12.2007 @ 15:28 Blaž
Zgodba okoli žarnic je po mojem mnenju skrajno bizarna.
Še dobro, da je račun za elektriko lahko na trajnik, ker se mi že plačevat računov ne da. Kaj šele, da bi si vzel čas (ki ga je že tako premalo), in se odpeljal do najbližje elektro izpostave (tudi bencin ni zastonj), da bi dobil brezplačno žarnico, ki jo tako ali tako vračunana v moj račun za elektriko. BREZPLAČNO my A**!
18.12.2007 @ 08:59 Bojan
Ne se sekirati za manjši dobiček. Saj nam bodo žarnico zaračunali s podražitvijo elektrike. Saj jih ti Aleš učiš naj ti nekaj podarijo, da ti nekaj drugo prodajo dražje. Ali ne?
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh